Jump to content

krolp

Members
  • Мнения

    119
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

1 Последовател

Друго

  • Kaра
    A4 B6 ALT + Lovato

Контакти

  • Website URL
    http://svatbenoperator.com

Персонална информация

  • Пол
    Мъж

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

krolp's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Темата е за затваряне, Nokian бяха несправедливо обвинени! Оказа се, че имам виещ лагер.
  2. Здравейте, От 6 сезона съм със зимни гуми Nokian WRD4 и от 1 сезон с летни Nokian Wetproof, размер 196/65/15. Взех гумите заради доброто име на марката и това, че ги оценяваха високо за сцепление на пътя, което според мен е отлично. НО, този модел зимни гуми са изключително шумни дори при ниски скорости 50-60км/ч. шума в купето е висок. При 80-120 е нещо адско просто те заболява главата, страшно шумни и звука, който се получава е много тежък и натоварващ. При около 130-140 сякаш е една идея по-нисък, но пак много неприятен. За съжаление си купих летни също Nokian, защото реших,че зимните са просто по-шумни заради шарката, но не очаквах същото и от летните. Ами и те са адски шумни и вече се чудя дали да ги продавам и да си взема пак като предните - летни Firestone и зимни Semperit. Пак бях доволен откъм сцепление и бяха супер тихи. Иначе ми е странно как им дават 69db ниво на шум, а примерно на Firestone 71db. Карат се на А4 Б6. Споделете, който ги е ползвал как са при него и от кои гуми сте доволни като цена качество за среден към висок клас. Малка редакция: След проверка установих, че всъщност зимните ми WRD4 сега им е шести сезон, по принцип ги сменям на 4 години, нямам идея как съм ги забравил толкова дълго. Та възможно ли е да е от старостта? Така са със сигурност и от миналата зима, ако не и от преди това. За съжаление летните са на 1 година...
  3. Не знам защо така реши. След три години смених таблото.
  4. Позволявам си да вдигна темата,тъй като вече драмата е решена. Колега nickgaidarov много ме развесели отговора ти,честно Но не позна, както някои по-горе писаха,проблема се оказа,че е в таблото. Направихме му тест и стрелката за температурата се държеше много неадекватно,не развъртя от край до край и си остана на около 70 градуса. Форумният спец Пламен Николов ми подмени таблото,за което съм му много благодарен за бързата и перфектно изпълнена работа. Активира ми също и борд компа и направи номера за течността в казанчето. Problem solved!
  5. Здравейте колеги. На колко хил.км правите смяна на ангренаж? След първата смяна,откакто съм закупил колата съм навъртял вече 50 000км. Ако това зависи от вложените части не мога сега по памет да кажа какви е сложил майстора, но не са били най-високия клас. В този ред на мисли какво ще ми препоръчате за предстоящата смяна - ангренаж комплект,водна помпа и т.н. всичко,което се подменя обикновено. А4 Б6 2.0 ALT Поздрави.
  6. Ще пробвам утре сутрин на студен двигател. В една статия прочетох да се огледа и гофрирания маркуч от дебитомера към дросела. Ако след разкачане на кабела не претриса какво следва,чистене със спрей или замяна на дебитомера ли?
  7. Здравейте, пациента е Б6 2.0 + ГИ. От известно време чека ми светеше и с ЕЛМ-а видях грешката P0171 System too lean. Вчера изчистих грешката и тази сутрин при палене започна да се дави и да кашля,оборотите играеха и угасна. Направих 4-5 опита и все същото,давене,боботене,тресене и угасва. И понеже вече закъснявах за работа реших да я пробвам директно на газ,на контакт със задържане на бутончето за газта обърнах на газ и запали веднага и не угасна,нямаше го и тресенето. Къде да търся проблема,каквото прочетох в нета за тази грешка като варианти дава Maf сензор или скъсани маркучи.
  8. Преди 2 години зареждах Магарешка газ в Ахелой на път за морето и след излизането от бензиностанцията колата буквално умря,не можех да вдигна повече от 80-90км/ч. След 5-6км се отпуши и от тогава не съм стъпвал при него.
  9. Някой знае ли каква е причината да затворят Газтрейд на 7-ми километър в София и на нейно място се появи Петрол? Малко ми е жал за хубавата бензиностанция
  10. krolp

    Сваляне на табло

    https://www.youtube.com/watch?v=-fdwjSxbhCo Има и други разстърси се за dash trim disassembly или front panel disassembly
  11. Здравейте,първо се извинявам,ако темата не е за този раздел,търсих гледах и не намерих по-подходящ. Дилемата е следната. На моето Б6 АЛТ ( тука моля без подигравки,смях и сълзи ) преди 2 години се наложи смяна на двигател. Намерих двигател,майстора го монтира като всичко ми легна 2К (тук вече сълзите са позволени ) Продавача ми написа единствено фактура за покупката,на която фигурира новият номер на блока.Старият и новият двигател са абсолютно еднакви,код ALT,различават се само по цифрите след това. Проблем обаче се оказа регистрацията в КАТ Сливен. Минах на канала,свериха че номера на новия двигател е като написания на фактурата,но ми искат и документ от къде е внесен или дали е бракуван автомобила и се заядоха и не ми смениха талоните. Говорих с продавача,който ми обясни,че такива документи на него никой не му търси и той не разполага с такова нещо. Двигателите ги внася от Европа на килограм и никой не го пита от къде идват.Каза и че в София без проблем си минават със закупени от него двигатели. Има ли варианти от къде и какви документи да търся?
  12. Моля насочете ме към някой,който може да ми монтира темпомат на А4 Б6 в София. Купих си комплект цялата галимация / лост, модул за завъртането,лост с борд комп/ от Ибей и искам да го монтирам въвзможно по-скоро за да имам опция за контакт с продавача,ако случайно има проблем преди да съм оставил фийдбек на продавача.
  13. София,пропуснах да отбележа.
  14. Здравейте,може ли да ме насочите към някой,който може да ми монтира темпомат на Б6. В момента имам само лоста,търся да купя модула,че моята е без кожа,подгрявания,мултиволан и т.н. екстри и от каквото прочетох ми е необходим номер различен от букви S и F накрая.
×
×
  • Create New...