krolp

Members
  • Content Count

    117
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

About krolp

  • Rank
    User

Друго

  • Kaра
    A4 B6 ALT + Lovato

Контакти

  • Website URL
    http://svatbenoperator.com

Персонална информация

  • Gender
    Мъж

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Не знам защо така реши. След три години смених таблото.
  2. Позволявам си да вдигна темата,тъй като вече драмата е решена. Колега nickgaidarov много ме развесели отговора ти,честно Но не позна, както някои по-горе писаха,проблема се оказа,че е в таблото. Направихме му тест и стрелката за температурата се държеше много неадекватно,не развъртя от край до край и си остана на около 70 градуса. Форумният спец Пламен Николов ми подмени таблото,за което съм му много благодарен за бързата и перфектно изпълнена работа. Активира ми също и борд компа и направи номера за течността в казанчето. Problem solved!
  3. Здравейте колеги. На колко хил.км правите смяна на ангренаж? След първата смяна,откакто съм закупил колата съм навъртял вече 50 000км. Ако това зависи от вложените части не мога сега по памет да кажа какви е сложил майстора, но не са били най-високия клас. В този ред на мисли какво ще ми препоръчате за предстоящата смяна - ангренаж комплект,водна помпа и т.н. всичко,което се подменя обикновено. А4 Б6 2.0 ALT Поздрави.
  4. Ще пробвам утре сутрин на студен двигател. В една статия прочетох да се огледа и гофрирания маркуч от дебитомера към дросела. Ако след разкачане на кабела не претриса какво следва,чистене със спрей или замяна на дебитомера ли?
  5. Здравейте, пациента е Б6 2.0 + ГИ. От известно време чека ми светеше и с ЕЛМ-а видях грешката P0171 System too lean. Вчера изчистих грешката и тази сутрин при палене започна да се дави и да кашля,оборотите играеха и угасна. Направих 4-5 опита и все същото,давене,боботене,тресене и угасва. И понеже вече закъснявах за работа реших да я пробвам директно на газ,на контакт със задържане на бутончето за газта обърнах на газ и запали веднага и не угасна,нямаше го и тресенето. Къде да търся проблема,каквото прочетох в нета за тази грешка като варианти дава Maf сензор или скъсани маркучи.
  6. Преди 2 години зареждах Магарешка газ в Ахелой на път за морето и след излизането от бензиностанцията колата буквално умря,не можех да вдигна повече от 80-90км/ч. След 5-6км се отпуши и от тогава не съм стъпвал при него.
  7. Някой знае ли каква е причината да затворят Газтрейд на 7-ми километър в София и на нейно място се появи Петрол? Малко ми е жал за хубавата бензиностанция
  8. https://www.youtube.com/watch?v=-fdwjSxbhCo Има и други разстърси се за dash trim disassembly или front panel disassembly
  9. Здравейте,първо се извинявам,ако темата не е за този раздел,търсих гледах и не намерих по-подходящ. Дилемата е следната. На моето Б6 АЛТ ( тука моля без подигравки,смях и сълзи ) преди 2 години се наложи смяна на двигател. Намерих двигател,майстора го монтира като всичко ми легна 2К (тук вече сълзите са позволени ) Продавача ми написа единствено фактура за покупката,на която фигурира новият номер на блока.Старият и новият двигател са абсолютно еднакви,код ALT,различават се само по цифрите след това. Проблем обаче се оказа регистрацията в КАТ Сливен. Минах на канала,свериха че номера на новия двигател е като написания на фактурата,но ми искат и документ от къде е внесен или дали е бракуван автомобила и се заядоха и не ми смениха талоните. Говорих с продавача,който ми обясни,че такива документи на него никой не му търси и той не разполага с такова нещо. Двигателите ги внася от Европа на килограм и никой не го пита от къде идват.Каза и че в София без проблем си минават със закупени от него двигатели. Има ли варианти от къде и какви документи да търся?
  10. Моля насочете ме към някой,който може да ми монтира темпомат на А4 Б6 в София. Купих си комплект цялата галимация / лост, модул за завъртането,лост с борд комп/ от Ибей и искам да го монтирам въвзможно по-скоро за да имам опция за контакт с продавача,ако случайно има проблем преди да съм оставил фийдбек на продавача.
  11. София,пропуснах да отбележа.
  12. Здравейте,може ли да ме насочите към някой,който може да ми монтира темпомат на Б6. В момента имам само лоста,търся да купя модула,че моята е без кожа,подгрявания,мултиволан и т.н. екстри и от каквото прочетох ми е необходим номер различен от букви S и F накрая.
  13. Благодаря на всички включили се.Ще пробвам вариантите,които сте споделили,но предвид температурите навън май ще е напролет.
  14. Не,нямам подобна грешка.И с риск да се потретя,в борд компа температурата се чете коректно,което ме навежда на мисълта,че темп.датчик също си работи.Следващ извод,който си правя е че до таблото не стига коректна информация.И не знам дали прочете не малкото коментари на другите колеги,че проблема е в таблото,не в датчика.В този ред на мисли вероятно трябва да си преосмислиш 99% дали не са 66 или по-малко