Jump to content

DreamTheater

Members
  • Мнения

    61
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно DreamTheater

  • Рожден ден 28.02.1992

Друго

  • Kaра
    Audi A3 1,6 AKL

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    София

DreamTheater's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Колеги поради технически причини не мога да кача снимки. Колата е тъмносин металик, има козметични забележки по боята. Всичко описано по-горе може да се провери в избран от вас сервиз. Нова КРАЙНА цена 3 000 лв. Цената е валидна до 10.06.2013 г. ! За контакти : 0892202299 Радослав
  2. Здравейте колеги! След дълго размишление реших да си обявя Audi-то за продажба. Причината не е някакъв проблем по колата, а разклатено финансово състояние и предстоящо пътуване извън страната. Някои колеги ме познават и знаят какъв труд и колко време и нерви съм хвърлил по колата, за да ми хареса. По-надолу пускам спецификация на колата от общ характер, след което ще допълня какво съм сменил по нея. Марка: Audi Модел: A3 Модификация: 1.6 Цена: 3700 лв. Тип двигател: Бензинов Мощност: 101 к.с. Скоростна кутия: Ръчна Категория: Хечбек Пробег: 170000 км Дата на производство: ноември 1999 г. Особености: Газов инжекцион с 40 литра бутилка и зареждане от гърловината на резервоара Антиблокираща система Предни въздушни възглавници Напълно обслужен С регистрация 2(3) Врати Ксенонови фарове Лети джанти Металик Аларма Имобилайзер Централно заключване Климатроник Ел. Огледала Ел. Стъкла Подгрев на ел.стъкла Регулиране на волана Серво усилвател на волана Стерео уредба По колата са сменени: 168 000 км. (април 2013) 2 броя горни тампони на носачи (MOOG) 2 броя долни тампони на носачи (MOOG) 2 броя шарнири (Lemforder) 2 броя биалетки (Lemforder) 2 броя тампони на заден мост (MOOG) 169 500 (май 2013) Гумички на клапани (Goetze) Сегменти /всичките/ (Goetze) Датчик положение на коляновия вал /датчик на ХОЛ/ (BOSCH) Датчик положение на разпределителния вал (BOSCH) Обтегач маслена помпа (Topran) Гарнитура изпускателен колектор (Victor Reinz) Гарнитура всмукателен колектор (Victor Reinz) Гарнитура цилиндрова глава (Victor Reinz) Гарнитура капак на глава (Victor Reinz) Семеринг на коляновия вал /от страната на ангренажното колело/ (Audi Original) Семеринг на коляновия вал /от страна на скоростна кутия/ (Audi Original) Семеринг на разпределителния вал (Corteco) Хидравлично масло (Audi Original) Моторно масло (Total Quartz 10w40) Маслен филтър (CHAMP) Въздушен филтър (MANN) Многоклинов /пистов/ ремък (Gates) Ангренажен /зъбен/ ремък (Gates) Таблото е новото с FIS и дигитален часовник. Вчера е сменено маслото и масления филтър, понеже главата беше сваляна и беше направен челен шлайф, при който са свалени 2 десети. Маслото е сменено точно на 500 километра отново с Total Quartz 7000 10w40. Газовия инжекцион се включва при 35 градуса, а средния разход който ми дава градско е 9л/100км. На задната кора има две елипси Pioneer, подготовка (кабели) за усилвател и бас-каса, щора на задния прозорец и затъмнени странични задни стъкла. Снимки ще кача утре, понеже сега е късно и тъмно и няма да се види нищо. При интерес от Ваша страна може да се свържете с мен на GSM: 0892202299 e-mail: DreamTheaterBG@gmail.com Skype: Rad0hz Колата се намира в град София и може да се види по всяко време.
  3. Здравей колега! Насочил си се към много хубав модел на Ауди (лично мнение ) и към двигател, с който можеш да береш много ядове. В момента аз съм се захванал с моя АКЛ и след месец работа смея да твърдя, че съм на финала. Проблема при този двигател идва не толкова от него самия, а от "допълнителното" оборудване, в частност скоростната кутия. Ако си твърдо решен да си взимаш точно такова Ауди с такъв двигател (1,6 8V AKL) се замисли още с внасянето да набиеш ремонтния комплект болтове на скоростната кутия, понеже аз не го направих и сега вместо 150 лева давам над 700 (само за скоростната кутия). От към консумативи не е толкова скъпа. Днес взех от един колега съфорумец пистов и ангренажен ремък за 54 лева. Маслен и въздушен филтър, ако не ме лъже паметта бяха към 20 лева. Успех с колата и ще чакаме снимки
  4. DreamTheater

    скъсан ангренаж

    Замисли се много хубаво след думите на колегата RaDi_b4 дали като се установят какви са щетите няма да ти излезе по-изгодно да си вземеш цял двигател "Second Hand" ... Иначе основен ремонт на двигател правих и аз ... Нови клапани, гумички, челен шлайф на глава, гарнитури на капак/глава/картер, основни лагери, сегменти и стъпих на около 800 лЪва Успех с начинанието и дано са малко щетите!
  5. До момента ако, трябва да включа всички разходи, съм с 900 лв. назад за основен ремонт на двигател, който беше абсолютно ненужен и минус 500 за скоростна кутия... Работа не включвам, понеже ми го прави мой човек и не ми иска нищо
  6. Скъсан нит/нитове и беше пробил кожуха от вътрешната страна откъм диференциала... По-натам след като прочетох за какво става въпрос дори не съм си правил труда да я отварям да гледам дали има засегнати зъбчатки. Като отворихме всички възможни пробки и източихме маслото с него изтекоха и 50-60 грама стружки ...
  7. Единственото, което ми е в главата на този етап е да "съживя" колата възможно най-скоро, а след това ще се вайкам защо след ремонта "т'ва е така а не иначе" Притесняват ме единствено думите ти, че кутиите не са еднакви и незнам дали няма да изскочи на място някое несъответствие и да си я бия в главата тая скоростна кутия... Off Онзи ден ходих до Враца да гледам една кутия, която по думите на търговеца е в перфектно състояние. Та вдигам се аз сутринта рано рано и тръгвам към Враца. Пристигам там, човека ни посрещна и ни заведе мен и майстора ми да я видим аджеба колко па е перфектна тая кутия. Гледа той, гледам аз и след 5 минути оглед се обръща към мен и ме пита "харесва ли ти?". Естествено какъвто съм си лаик в тази област направо подскочих от кеф, че сме намерили скорости перфектни и то за 400 лева Побутна ме малко, обърна скоростите и със съвсем равен тон самo ми каза да погледна диференциала и да го сравня с нашия, понеже от три дена си карам старите скорости с мен навсякъде и какво да видя ... Магия! ... Едната капачка за полуоската ми изглежда някак си на една страна спрямо другата. Питам го аз търговеца това защо е така, а той доста бързо ми отговори "Абе на тия тройки диференциала им е такъв чупещ, идеална е" След като му обясни моя майстор за какво точно става реч на лъжеца очевидно му стана доста тъпо и започна да се обяснява, че не го бил видял... Аман от лъжци, целящи само да ти вземат парите.
  8. Еми майстора, от когото я купих звъня, пита, чете и каза че става. Пък и ми даде 3 месеца гаранция и уговорката ако не стане да му я върна и да си ми върне парите. Едно малко странично питане имам... Че е с различни предавателни числа ми е ясно, но на къде клонят нещата? Към по-високи обороти от да кажем 3 000 при 100 км/ч или към по-ниски? Питам, за да не гледам после оборотомера и да мигам чудейки се какво се случва
  9. Колега един майстор така ми разправяше преди време като му казах, че има някакво потропване по предницата ... "Нали си си сложил сума ти ватове музика ... усилваш и не тропа - problem solved! " ... седмица по-късно смених горни и долни тампони на носачите ... Да не съм чак толкова Оффтопик да споделя, че проблема с изнервящо тропащия пепелник си го реших с една бърза "карбонизация" и се укроти
  10. Колеги това, което разбрах от VW форума е, че мога да си взема и скорости от ГоУф... Днес купих скорости от такова чудовище, но ми смениха капачките за полуоските, понеже тези на "новите" скорости бяха по-голями. Кутията е ERT и се надявам до петък колата пак да е по родните "гладки като стъкло" пътища
  11. Продавам един билет за Bon Jovi "Because We Can - Тhe Tour" 14.05.2013 STANDING REGULAR е билета и продажната му цена от Eventim e 100 лв. Цената за съфорумци е 80лв. 0892202299
  12. и аз мислех да сменям мотора на моята кола, но след като ми подметнаха колко разправия е се отказах. Нам ен ми казаха, че при смяна на двигателя първо трябва да имам всички документи за него (произход, кубатура, мощност и т.н.), след това трябва да се мине колата през всевъзможни тестове дали ще може да издържи купето новите мощности, определяне на мощност и тем подобни бюрокрации (историята помни Лади с по 150-200 коня под капака ). Същинската част е в КАТ, където 5-6 дена не ти мърдат само по гишета и внасяне на такси. Общо взето можеш да си смениш двигателя, но следващия собственик трябва да е от твоя регион, за да не се прекарва колата през КАТ
  13. Здравейте колеги! Понеже няма да имам възможност да присъствам си продавам двата билета за Depeche Mode Билетите са за зона "Терен 2" пред сцената. Продажната им цена е 70лв. за бройка. Давам ги за 35лв. бройката. 0892202299 Радослав
  14. Здравейте колеги! Премеждията по ремонта на Ауди-то продължават ... След оглед от страна на майстор се оказа, че имам много голям проблем със скоростната кутия. Имам няколко питания: 1. Някой има ли сервизно ръководство за разглабяне на скоростната кутия "стъпка по стъпка"? 2. С каква скоростна кутия мога да заменя моята, сиреч от каква друга кола мога да взема скорости, с какъв код да е скоростната кутия, какво да е возилото и с какъв мотор? 3. Някъде из форума се зачетох, че може да се сложи от 1.8 скоростите, но дали е така Вие кажете и с цената на какви промени 4. Колко трябва да си приготвя за скоростна кутия, ако не се установи нищо или много щети след евентуално разглабяне? Цял двигател разглобихме, всичко му сменихме и накрая май се оказва, че не е бил той проблемния... Аман от пишман майстори
×
×
  • Create New...