Jump to content

Koko88

Members
  • Мнения

    17
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно Koko88

  • Рожден ден 5.04.1988

Друго

  • Kaра
    GTI, S3

Персонална информация

  • Пол
    Male

Последни посетители

913 профилни разглеждания

Koko88's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Здравейте колеги. Търся работещ компютър за мултитроник. Номерът му е 8E2 910 155A . Задължително от А4 Б6 1.9тди
  2. Koko88

    ECU на скоростна кутия

    Благодаря ти много колега, всичко добро
  3. Здравейте колеги. Автомобила е А4 Б6 1.9ПД Мултитроник 2003г.Отново имам проблем с компютъра на кутията. Въпросът ми е: ако взема компютър от друг мултитроник от Б6, трябва ли да го прекодирам ? Или слагам и карам? За обучението е ясно. Благодаря на отзовалите се
  4. Koko88

    Фабрична музика А3 8L

    Имам отличен такав бас от А3. Ако има интерес,на лични )
  5. И аз имах подобен проблем, но след смяна на маслото и филтъра на халдекса и маслото на диференциала, всички шумове изчезнаха. Това е най-малкото което можете да направите
  6. "4ring avus" Братле ти излезе егати инженера. Само ще ти кажа, че амортирьорите не бяха омаслени и си държаха добре колата, само когато влезеш в много здрава дупка се чуваше леко и като го свалих десният имаше луфт настрани... Така, че аре не ми разправяи колко си велик познавач, щото като тръгнеш да провваш колата, никой няма да ти даде да целиш дупки с нея! В Добрич от където и да потърся части за С3 никъде няма, само с поръчка от София... Така, че като си нямаш и на хабер, що пишеш глупости?! Карай си А4-ката и не се обаждай, за твоята като има всичко навсякъде, за моята няма-което не ме кефи! И ти на мене за халдекс не ми говори,щото много добре знам как работи и на какъв принцип е, интерисувал съм се и даже сам си смених маслото, ама какво да ти се обеснявам на тебе ти знаеш всичко, и обичаш да се репчиш на хората! А3 2001 година 210 коня няма, зависник такъв, земи научи малко моделите... И да прав си, "П.П.Няма такава А3 2001 г.,която в края на 2012 г. да си заслужва 11-12 хил.лв. + " няма найстена, щото А3-ките от тая година са по 4 5 хиляди не по 10, ама по твойте думи С3-ката е пълен кенеф и аз и много други колеги сме се набутали с по 4 5 хилки! Да не си купум А3 дето едно към едно с С3... Колега Jesus много сме зле братле явно, "инженера 4ring avus" ни го разкри. Колегите говорят за А3 2.0FSI, ти изведнъж почваш да говориш за петицаГТИ... явно не ти е добре... И да колега "Jesus" явно зависта играе роля тука, и както каза ти и RS-a ще очернят! Аре карай си А4-ката и не ми говори за С3-ки, халдекси и такива "4ring avus"! И не съм искал да се заяждам с никого, просто казвам какво мисля, и исках да помогна на момчето с каквото мога. Да можеби моята кола е била подготвена за продажба и аз след тва се охарчих малко,но споделих всичко с вас - и дано ви послужи при оглед за бъдеща за вас кола!
  7. "LockSyst" Искам просто да помогна на колегата в избора му, и ако незнаеш - има случай в който "куатрото" на А3,С3 да не работи, щото не е постоянно зацепено отворко, и това да не го мисли толкова е голяма простотия, щото може да му излезе солено в хиляди... А това дали новата А3-ка или S3 8L си е вече въпрос на избор. На С3-ката подръжката на мотора е същата като на 1.8т 150 и 180 коня ... И аз съм на мнение да се взема кола по стара на високо ниво, от колкото от това да си взема базов модел, друго си е пълното обзавеждане на модела с екстрите и всички глезотийки и качеството на материалите и естествено здравината!
  8. Еми какво да и е, като започнеш, с старите фарове е, огледалата не са на С3, стоповете са старите, километражите волана климатроника централното табло и те са от първия модел. Иначе парите биват, но пак зависи в какво състояние е колата. Моята С3-ка беше като лимка когато ходих да я гледам, след месец освен консумативите смених и бая други неша, който не се виждат на момента - амортисюри, биалети, шарнири, кормилни накрайници, който не се намират мн лесно и не са съшите пари ... Така че гледай добре колега, и колкото смешно да звучи, накарай собственика да спре ESP-то и да я ритне от място а ти да гледаш отвън да видиш бачка ли куатрото(халдекса)
  9. Koko88

    Обслужване на Халдекс?

    Здравейте Колеги Когато реших да си сменям маслото на Халдекса, звъннах в аутотрейд Варна, и там ми казаха, че се свалял целия диференциал за да се обслужи. За специалния ключ не са и чували... и останах шат и мат, вкарах колата на канала поогледах обстойно и намерих решението. Поръчах филтъра и маслото и се почна... Лапата която държи диференциала и която обгръща филтъра, се държи на 5 болта. Отвъртях ги и филтъра блесна, вземах един тъп секач и с почуквания от тук от там се развъртя пуснах маслото от долната пробка и оставих да се оттича 30 минути, като преди това бях покарал колата да се позагрее маслото... Когато наложих новият и старият филтър един до друг, о чудо... както каза колегата по горе, новия е пластмасов и е по къс, а старият е метален и можеби никога не е сменян за мое нещастие... Монтирах новият филтър, стегнах го пак така с почуквания докато спря да се върти. Старото масло беше тъмничко, нямаше стружки и такива ама си беше тъмно, дано е сменяно някога. Стегнах долната пробка и отвих горната за наливане от към страната на шофюра. На върха на фунийката на тубата с маслото, сложих 15 сантиметрова 8мм прозрачна шлауфка, другият край го мушнах в пробката и така с леко натискане си вкарах цялото количество масло без никакви грижи, а преди това като четях по форумите се ошашавих че пробките не се достигали и филтъра... И така Колеги дано съм помогнал на някого ))
  10. Здрасти Колега, видях по нагоре в темата с един друг другар от форума сте обсъждали преден лип спойлер от Леон Купра Р. Имаш ли и какви пари е Мерси предварително
  11. Колеги от Добрич съм, и скоро не ми се налага път до Бургас, така че тоя вариант с машината отпада за съжаление... А дисковете не дават никакви признаци да са криви, не ми тресат... левите карета им сменях маншоните и са с нова грес, поне от там знам че не е... освен да разглобя от дясно и да сменя маншоните хем и да завъртя полуоската на струг... друго не ми идва на ум
  12. Кормнилните накрайници и шарнирите са здрави! Каретата и полуоските да ги проверя ще е голяма игра, но накрая май така ще стане. А иначе за такава машина за пристъргване на място не съм и чувал дори... дано не е това, а кардана нз дали има за баланс, той е захванат чрез тампони а не карета, и предният е леко нацепен но не много и се чудя от там ли да почна или от вътрешни предни карета...
  13. Главината на външен вид нищо и няма, както и на лагера не ми вие и такива. А иначе смених предни амортисюри, тампони и лагери на макферсона, както и биалетките, другото е проверено всичко е в допустимите граници... Никой ли не е имал подобен проблем
  14. Мне Колега, тресе ми само след 120км независимо давам ли газ отнемам ли, на скорос ли сам или не, натискам ли спирачката или не и така... Незнам вече
×
×
  • Create New...