Jump to content

PRILEP

Members
  • Мнения

    179
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно PRILEP

  • Рожден ден 27.05.1983

Друго

  • Kaра
    AUDI A6 ACE quattro

Контакти

  • AIM
    сигурност на пътя
  • Jabber
    за всичко
  • Skype
    dido_83zlatica

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    Златица
  • Интереси
    да се ровя по двигатели

Последни посетители

986 профилни разглеждания

PRILEP's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Здравейте , колеги! Крайната цена е 1500 лева. Няма за кога да чакам , на 22.06 излитам за Англия . Поздрави, Данчо!
  2. Здравейте, колеги! Само да спомена, че колата е с алуминиеви джанти и номера за връзка е променен. 0895 17 32 24
  3. Здравейте, колеги! Цената слиза още малко надолу, защото ми наближава времето за заминаване. 3000 !!!!!!!
  4. Здравейте, колеги! За колеги от форума, цената ще е по-различна, добър коментар. Колата има и алуминиеви джанти! Ако евентуално не успея да я продам, преди да замина, няма да се продава!
  5. http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11456596787437190&slink=d14y6x Тук могат да се видят снимки
  6. Не мога да кача другите снимки, цената е 3400, но не е крайна заради външния вид.
  7. Здравейте, колеги! Продавам ауди а6, обслужено, със сервизна книжка. Сменени ремъци, ролки, масло, жила на ръчната, рециклирани апарати, сменени кабели и свещи, всъщност всичко по колата е сменено. Продава се заради заминаване в чужбина...... Забележките са само по външния вид. Салона е като нов!!! Работи на газ и на бензин! 0884914653 Данчо
  8. Здравейте, отново! Малко рано е пиша, но главата мина дефектоскопия, няма спукано, дано да се окаже крива, защото иначе най-вероятно ще трябва да свалям и блока, а това не ми харесва. Иначе майстора каза, че си личи какво е сменяно, сега ще смени само изпускателните клапани и водачите, защото вече били във вечните ловни полета. Дано, като я качи за шлайф, да се окаже, че е кривичка. Засега това е от мен. Поздрави, Данчо!
  9. Здравейте! nedelcho_iliev, ясно е, че ще се снима, шлайфа и прочие. Явно е в главата проблема, защото всички признаци за проблем ги има само на място. Явно загрява повечко и отваря пукнатина, а на дълго помпата върти по-бързо водата и радиатора се охлажда от въздушния поток. Във вторник ще се отваря и ще видим, дано поне блока да е наред. Благодаря! Поздрави, Данчо!
  10. Здравейте, колеги! Ами...... Какво да ви кажа, оказа се, че не винаги, когато е правен някакъв ремонт, всичко ще е наред. Днес реших да сменям ремъци и ролки, но за идеята, решихме да направим CO тест, за всеки случай. Предполагах, че може да промени цвета, но не и на 15-а СЕКУНДА. Момента в който запалих и подадох газ, течността пожълтя. Решението е ясно, във вторник се обезглавява, шлайф, гумички, затваряне и се надявам да нямам повече проблеми. Благодаря на всички отзовали се! Поздрави, Данчо!
  11. Здавейте! Наистина е правен ремонт на главата: шлайф, гумучки, препасване на клапаните, снимка и нова гарнитура. Колара върви така от около 17000 км. Като запаля, не върти водата, прави налягане, охлабвам я, завърта и в продължение на 80 каране си я върти, налягането в маркучите е съвсем нормално, все едно колата няма никакъв проблем. Поздрави, Данчо!
  12. Тя с отворена капачка отначачало не иска да завърти водата. Когато бях на Копринка, бях сложил капачката ит колата на вуйчо, разлика нямаше. Като накорави маркучите, охлабя капачката, тогава завърта водата. Поздрави, Данчо!
  13. Коко, integrale, много се извинявам за последният пост, заби телефона и не ми показа, че има още една страница с коментари. Замислям се, че сутрин, като я отворя, не изкарва въздух грам. Имам 2 или 3 маркуча, които май са малко по-широки и разчитам на скобите да ги стегнат. Възможно ли е обаче, когато я карам около 30-40 км в града, при положение, че включва няколко пъти перкии, да остане още въздух в нея и да корави маркучите. Да предположим, че смуче въздух от някъде си, възможно ли е в града на ниски обороти да не може да се самообезвъздуши, а извън града на около 3000-3500 об/мин., поради бързото въртене на помпата, да успява да изгони въздуха и затова маркучите да са нормално твърди? Петък и събота почивам, петък имам птуване, но в събота ще се занимая отново с нея. В съседното село(Чавдар), правят пневматични и хидравлични маркучи, ще отида и да ги питам, дали могат да ми направят и кранчето за обезвъздушаване на клапана на климатроника, че веднъж май превъртя и ме съмнява да гълта въздух от там. Досега винаги съм гледал за текло, мокро, влажно покрай скобите. Никога на съм предполагал, че може да дърпа въздух и да надува маркучите. Ако се окаже нещо такова, след всички главоболия и набити пари, просто незнам как ще се почувствам...... Поздрави, Данчо!
  14. Здравейте! Пробвах я и брз термостат. Не връща горе в казанчето. Смених само помоата без тялото. Изцяло съм съгласен, че избутва въздух, но нали като го избута и трябва всичко да е наред после? Ако на изгасен мотор дръпне въздух отнякъде, ще има и мокро. Затопля маркучите на парното, като я запаля. Промита е цялата система с маркуч и вода от чешмата. Маркуча, който влиза в масления охладител се затопля, на изхода е вързан изпаритела, но той се стопля доста по-късно. По закона на логиката, ако не бях сменял помпата, щях да я обвиня в малък дебит, но и с мойта старата правеше същите проблеми, на нея не й превтъраше оста, беше сменена, защото протече. Ако не измисля какво да направя, ще се замисля да сменя мотора, то май вече друго не остана...... Поздрави, Данчо!
  15. Всъщност няма значение дали е с изпаритела или без него. Вече е вързан от масления охладител към тръбичката над него. Не виждам никъде да има мокро. Явно колата съм я купил с този плочлем, но не съм обърнал внимание тогава. Защо започва да върти водата след като направи налягане и охлабя капачката? И друго без да я охлабя, като не се вижда да върти антифриза, как ма....ка и отваря термостат и включва перки? Поздрави, Данчо!
×
×
  • Create New...