andrei_S40

Members
  • Content Count

    1,249
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

About andrei_S40

  • Rank
    User
  • Birthday 02/14/1984

Друго

  • Kaра
    Audi A6 4F 2.4

Персонална информация

  • Gender
    Male
  • Location
    Sofia

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Здравейте, днес отказа да работи перката на климатика. Запалих колата, гледам, вентилатора на климатика не духа. Откъслечно поработи малко и спря. Не мисля, че проблема е в компресора, защото усетих, че охлажда. В момента, когато перката е на максимална степен на въртене ,,12" и нищо, все едно е на ,,1" степен. Моля Ви, ако някой се е сблъсквал с подобен проблем, да сподели опит. Възможна ли е, проблемът са е от бушон!
  2. Райно, здравей.

    Ще поръчвам консумативи от теб

    Поръчката е, както следва:

     

    1. 2/ДВА/ броя туби от по 5/ПЕТ/ литра масло VAG SAE 5W-30 Longlife III № G 052 195 M4, VW-Norm 504 00/507 00

    2. 1 /ЕДИН/ брой ОЕМ  VAG маслен филтър.

    3. 1/ЕДИН/ брой ОЕМ VAG  въздушен филтър.

    4. 1/ЕДИН/ брой ОЕМ VAG бензинов филтър.

     

    Въпросът ми е, след като съм поръчал и закупил от теб консумативите, ще може ли същите да бъдат сменени, заедно със смяна на свещи / които поръчах преди месец/ в новия сервиз, в който ти имаш дялово участие?

    Трето, крепежните елементи на кората, под картера не знам точно как да ги навия сам / има някакви странни  гайчици за видиите на кората, които се слагат вътре в самата кора /, та ще може ли да ги сменят в сервиза.

    Имам и една тубичка хидравлично масло на ВАГ, която вече е патена, преди беше забравена.

    Пиши ми или ми се обади за цена на консумативи и ми кажи ден, в който можеш да ме приемеш в сервиза / дано да им се занимава с такава дреболия, че като гледам, какъв е тузарски сервиз, силно се съмнявам /.

    Кажи къде да се срещнем / няма да стане по центъра, защото няма как да транспортирам консумативите /. Определи и дата / по-възможност  по-близка / за смяна на консумативите. Събота /28.07.2018 г. и неделя /29.07.2018 г.|/ няма да бъда в София.

    Поздрави!

     

  3. А това ,,тука" къде е? За кой град става дума?
  4. Райно, в новият сервиз, където участваш, за дреболия, като регулярно обслужване / смяна на двигателно масло и филтри и свещи/ ще ме приемете ли? ПП, отнсон свещите, ако помшиш, когато се запознах с теб, през лятото на 2012г. и за първи път, закупих консумативи, тогава купих и комплект ОЕМ свещи за А6 4F 2.4 BDW. Изминал съм вече 60 000 км. Свещите за смяна ли са според теб? Належаща ли е смяната? Вече съм ги закупил де, но питам. Райно, това двигателно масло в черните туби VAG LONGLIFE III, какво е точно? Много шукаритетно изглежда.
  5. Така става, защото не стоиш да ги гледаш и не ги спираш, когато ти подсушават колата! това го казвам на всеки: НА АВТОМИВКА НЕ ПОЗВОЛЯВАЙТЕ ДА ВИ ПОДСУШАВАТ КОЛИТЕ СЛЕД ИЗМИВАНЕ! По-добре петънца от капки вода, отколкото драскотини по лаковото покритие. Няма как, микрофибърните кърпи, с които бършат и попиват водата от колите, да са достатъчно чисти, слбед като с тяха на ден се подсушават десетки автомобили- дори и след обино изплакване с водострейка, остават микро частици, песъчинки, които действат, като сиблен абразив. Затова и ,,тЕриткатите", които оставят да им подсушават колите или сами си ги подсушшават на автомивките на самообслужване имате деруги.. НВикога не подсушавам кола! Това може да се прави само в идеални условия на закрито и с чисто нови микрофибърни кърпи.
  6. Продуктите ва Бардал са качествени. редовно ползвам техните добавки за прочистване на бензинови инжектори и октан бустърът. Едно ВАЖНО УТОЧНЕНИЕ: Добавките за почистване на дюзите и изобщо за почистване на горивопреносната система, са подходящи за ПРОФИЛАКТИКА на горивната система! Ако имаш запушена,,пикаеща" дюза, ще трябда да я смениш, или най-малкото да отидеш на почистване с ултразвук. Добавките за горивото са за профилактика! Това важи с пълна сила, както за бензинови, така и за автомобили с дизилови двигатели. При всяка смяна на бензинов филтър аз слагам по 1 или по два флакона от 500 мл на ,,Бардал" за профилактика. Добавки за горивото се слагат, само след като е сменен горивмният филтър, защото иначе ще разтворят частиците, задържани във филтира и по горивопреносната система, същите са набиват в дюзите и става по-зле. Общо взето, от смяна до смяна на консумативите, ползвам по 4-5 флакона на ,,Бардал" за прочистване и няколко флакона ,,Октан бустер", особено, кагото пътувам на дълъг път. От личен опит пиша за ,,Бардал"/използвам ,,Бардал" дсобавки за горивото от пролетта на 2010г. /, мога да кажа, че са качествени продукти, за разлика от другите добавки, продавани в магазинната мрежа от бензиностанции в страната. Всъщност, ,,Бардал" е еиднствмената марка за добавки, на които се доверявам. Само да кажа: ДОБАВКИ ЗА МАСЛО, ДОРИ ЫЫбАРДАЛ" ,,ХАДО" ИЛИ Т.Н. ,,ВЪЛШИБСТВА" НЕ СЛАГАЙ В ДВИГАТЕЛЯ НА АВТОМОБИЛА СИ! Добавки за говирото - ДА! Добавки за маслото - НЕ!
  7. Пешко, интересно ми е как испя да прилепиш рамото? Разбрах за ,,армировката", ама ми се струва слабичка тази конструкция.
  8. Не. Не се отваря рязко жабката. Рязко се отваряше, когато не фукчнкционираше амоттесьорчето, поради счупване и капака падаше рязко и силно с цялата си тежест, върху пантите на жабката. В момента, жабката се отваря по-бързо и достатъчно широко, така че не се налага да я доотварям с ръка, като разпъвам капака на жабката. Иначе, откакто съм купил колата, от юни 2012г., жабката едва се открехваше на непове от 1,5 см.. Вдче не ми е проблем да сменя амортесьорчето с ново. Даже ще поръчвам ОЕМ ско амортесьорче. За монтажа бчна жабката обратно, обаче си има нужда от още един чифт ръце. Енков,За мен е важно, че сега жабката ми се отваря достатъчно широко, без да пада капака на пантите. Само да кажа, че аз разпробих амортесьорчето, заради това се отваря по бързо. Освен това, съм го смазал доста обилно. Като цяло, цялостната компоновка и изработка на тази жабка при 4F, е една голяма недомислица. Даже не знам от ВАГ, с какъв акъл са я конструирали, толкова недъгава тая шибана жабка. За загубеното време и нервите по жабката си прав! Това са загуби, които нямат парично изражение. Засега съм доволен от резултата. Интересувам се, да не ми се счупи капака на жабката и да се отваря. В момента, след интервенцията жабката се отваря много по-добре от състоянието, в което беше, преди счупването. Иначе, амортесьорче ще купувам, за да имам в резерв, в случай на ново счупване. При лен е гадно, че се счупи самата основа. А нея не виждам парт номер, да се продава отделно.
  9. Малко стоманено парченце, се обработва и рапробива. След това с малки винтове, се фиксира счупеното паче от основата. Съжалявам, че не направих снимки вчера, но бързах, а и доста време изгубих. Все едно се шинират счупени кости. Енков, изгледа ли клиповете?
  10. Христо, заяждането ти е меко казано, много неуместно! Не става дума за клошарство и за пестене на пари. Поддържам си колата, както и когато я купих. Няма разлика. Просто не ми се чакаше за амортесьорче. От друга страна, времето и най-вече СТАРАНИЕТО, което отделих на тая глупост, никой друг, чужд човек, майстор няма да го направи. Не че не може, може и по добре от мен разбира се, просто е страшно пипкава тая работа. По същият начин, преди две години си смених централната конзола и зумерчето на парк троника. Бавано, бавно, старателно, без повреди по интериора. Само отпечатъци от пръсти. Аз амортесьорче за жабката ще поръчам ОЕМ от Райно, за да си имам. Вече знам как се сменя и т.н. Накратко, ако Ви предстои подмяна на това шибано, крегчхко, като солета амортесьорче, правете го по двама (за да не Ви болу после кръста) и разпробийте цилиндъра на амортесьора! На видео материала, в по-горният постинг се вижда ефекта от разпробиването(второто видео). Преди, при натискане на бутона за освбождаване нщкапака на жабката, същият се открехваше едва, едва и тряжваше да се помага с ръка. Така всъщност ми се счупи основата, на която се държи буталота на амортесьорчето. Според мен, подчертавам дебело, СПОРЕД МЕН, ако е счупена основата ( най гадният вариант, както в моя случай), затопляне, размекване и подоепяне, няма да свършат работа. Трябва да се шинира, ама е много, много досадна работа! Отврат! Важното е, че стана. Поздрави на ссички, които ли помогнаха със съвет!
  11. Извинявам се за непохватността си: ето линк със състоянието на жабката, при счупен амортесьор Ето тук, състоянието на жабката след галимацията Както може да се види, отварянето е плавно, но без задържане ( има задържане на жабката, в последните сантлетър-два от хода на капака, в посока надолу)
  12. Колеги, искам да кача три клипа, на които съм снимал жабката преди( счупен амортесьор) и жабката сега с поправен, разпробит и смазан амортесьор). Сега, жабката се отваря много леко, достатъчно широко, доста по бързо, но същевременно е достатъчно плавно, така щото движението надолу в последните един два сантиметра да бъде компенсирано от амортесьорьора и жаблата да опре в пантите. Съжалавам, че в момента не мога да кача клиповете.
  13. Оправих жабката. Шинирах счупеният участък и работата заспа. Едва днес се освободих от ангажименти и имах само един ден. В момента жабката се отваря много мазно ( преди, откакто съм купил колата, жабката се открехваше едва на 2,5 см, като за да я отвориш се налагаше да помагаш с дясната ръка, то така стана и счупването). Много пипкава и много сръдкава работа. Отне ми много време, като най труднен беше момтажа на жабката. Справих се много добре. Няма нито една драскотина по жабката, никакви повреди. Аз не съм лепил. Направих ,,ортопедична" микро шина, от стоманен клипс на нож. Поиграх си с ,,Дремел" и се получи шина, която е много здрава,( защото е стоманена и издържа тежестта на капака) която пасна идеално по участъка на счупване. После обаче се счупиха двете ,,зъбчета" на кръглата част на самото амортесьорче. Там обаче беше лесно. Направих от гъвкава пластмаса нов елемент и го фиксирах. После сглобих амортесьорчето към супорта. Хоп...... стана... После дойде гадостта с фиксирането на жабката. Това ме измъчи много, защото жабката е доста тежка, кютук е, аз нямах помощник, работех сам и с едната ръка подпирам, а с другата с камък торкс завивам петта болта. Как не се гъзих, чекнех, но успях. Сега жабката работи чудесно. Плавно се отваря, без вече да има нужда от ,,помощ" с ръка. NB На колегите, които им предстои да сменят амортесьорче, само да кажа: За да работи плавното отваряне, какро трябва, омортесьорчето, следва да бъде обилно смазано с тънко масло (може и аерозолно диспергирано, от спрей), НО НЕ И С ГРЕС! Преди смазането, трябва на цилиндъра на амортесьора отгоре, да се пробие отвор със свредло 1,5 мм МАКСИМУМ! Не повече от 1,5 мм. Разпробиването е необходимо, за да може в цилиндъра на амортесьора да влиза малко въздух, при издърпването на буталото надолу, под силата на гежестта на капака на жабката). Тези които ще сменяте амортесьорче, заьължително разпробийте цилиндъра на амортесьора( но с най-малкото свредло). За смазване, аз използвах тънко оръжено масло( просто нямах друго под ръка) , но иначе отвътре амортесьорчето се смазва чудесно и с най обикновен спрей. Най тегавото беше с обратния монтаж на жабката). Дееба кютука е тая жабка. В заключение, работата е елементарна, дори за лаик като лен. За сметка на това е много пипкава тая замяна и е задължително да имате и помощник, ако не искате да получите дислова херния. За онагледяване на днешната галимация, орилагам следният видео материал: Жабката, след счупването супорта на амортесьорчето: Жабката преди
  14. С нагряване няма да стане. Участъкът, в който е счупването е с много малка площ. Няма ,,месо", няма достатъчно материал, който да се стопи и да захване. Много шибано. Ще трябва да се мъча да го шинирам.