-
Мнения
65 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Друго
-
Kaра
Ауди
Персонална информация
-
Пол
Male
-
Локация
Varna
paganini's Achievements
Доктор на АУДИ науките (6/6)
-
Колега,моля те разкажи за олиото - някаква специална система ли е - щом имаш отделен резервоар. Аз съм виждал на стара 124-ка да и сипват 10 литра старо олио директно в резервоара с нафтата. При теб явно е друга схемата.
-
Чакайте бе майстори,нали основните агрегати на 4Ф издържат докъм 300 к.,щом колата е на 170 за какви предстоящи ремонти говорим. Такива дето предстоят след 100 к км. ли???
-
Kaто искам да тръгна бързо и аз тръгвам без проблем,но на 5-а в боост ако дам цялата газ и ми приплъзва. Въпроса ми беше с друга насоченост,исках да знам дали феродовите дискове са с универсален размер или на различните модели са с различен диаметър. И чух че от VR6 съединителя ставал много добре на тръц и носел на добра мощност.
-
Мощността е около 200 коня и 280 нм. Да ме посъветвате от каква кола да търся съединител по моргите..
-
А фактите са че ВАГ представя и пуска в производство първо А3 а едва няколко месеца по-късно са появява МК4.
-
Айдеее и легендата подкарахме на олио!!! Колега наистина само с приказки няма да стане.Подкарал си от най-старите форумни спорове бензин на газ или дизел... че си намесил и любимите матаретки - трудна работа. Няма да е лошо да пуснеш линкове към обявите - тук има хора който виждат незабележими подробности!!!
-
2 метра на 120 кила,не е за А4 бе колега. Ориентирай се към шестиците,за твойте размери сите други ще са тесни.
-
Мнение за обява A6 3.0TDI 2005 S-Line
paganini отговори в темата на N1995 - Как и каквo Audi да си купя?
Аве големи разбирачи сте всичките - шмайзери,десет малки негърчета. Таз последната ако струваше 25 бона щяхме да се почешем и да кажем - ДА ВЕ тя толкоз си струва,ама нали е 16 стана нереална.... -
Марка : Ауди Модел : А4 Мотор : АЕВ 1.8 турбо Година : 31.12.1997 Пробег : 200 000 / приблизително/ Гориво : Газ/Бензин Цвят : LZ5T /тъмно син металик/ Задвижване : Quattro с Торсен диференциал Цена : 5000 лв. - търпи коментар и бартер Екстри: АBS Ел.стъкла Ел.огледала с прибиране Ел.фарове Комфорт модул Кожен салон Климатроник Към колата давам оригиналното турбо К03-005 с понацепен чугун и поостъргана перка,но работещо - държи налягане и не харчи масло.Оригиналната генерация на 55 мм и едносекционни фарове Валео с мигачите. Допълнителна информация: Колата е в лош външен вид и поодърпан салон в сравнително техническо състояние.Предна броня е за цялостно пребоядисване,заден ляв калник има отлюпена боя,но съм го консервирал с безцветен лак и засега на хваща ръжда.Задна лява джанта също е поолюпена на две места,има дребни забележки по задна броня и таван.Предна дясна врата е минус уплътнение и над 180 км/ч пуска въздух в купето. Салона е спортен дълбок,претапицирван с бяла кожа от италианско студио MEDICI има си сертификат и с изключение на шофиорската седалка,която е леш,няма други забележки.По въпросната е леко съдрана откъм вратата и зацапана и боядисвана с нещо долу откъм скоростният лост.С-овия волан също е поолюпен малко горе но като цяло си е в добро състояние.Педалите също търпят забележки,затова пък стелките са вечни.Таблото е надуто в двата края като на всички италианки/Болоня/,тавана е мръсен и има нужда от пране,но пък няма виснало отникъде. Под капака ситуацията е малко по-различна,тук се крие едно обгрижвано животно във видимо състояние.Ремъците са DAIKIN,ролките INA сменяни на 170 к.км. с 60 к. гаранция,подпечатана в сервизната книжка на колата.Свещите са NGK иридиеви,филтъра е КN,маслото 5 W 50 Mobil,антифриза е Г12,системата е чистена преди месец,турбото е ново К03-029 на няма 20к.км от него назад е без катализатор с тръба на 63 мм влиза в две мухлясали гърнета от битурбо S4.ЕКУ-то има италиански чип със защита,надува на 0.7-0.8 не е мерена и не се знае колко точно конски сили е.Колектора е заваряван,не можах да намеря здрав,но не изпуска,за газовото да кажа че е Аутогаз,разгръща си целия оборотен диапазон и на газ и на бензин.Харчи средно 13 литра. Това е колеги,колата е истинско Ауди,върви на самолет и има много силен глас.Който се качи да я кара - слиза усмихнат. Пускам и малко снимки - ще се радвам ако коментирате.Засега не съм я пуснал на друго място,искам да се ориентирам за цена и състояние. Uploaded with ImageShack.us
-
не знам,аз като видя такива кристални афтърмаркет циганийки и нещо се обръща в мен. Успех в търсенето
-
Нагар,износени бутала,запушени маслени канали,изпечени гарнитури,цепнатини по главата !!! нарочно ли се прайш на тъп не моа те разбера
-
Колегата ме изпревари за газта и ФСИ - то. Хич не си допадат - ама хич.А 1.8 Т пък е на другия полюс - разбират се прекрасно.
-
Tова се опитвам да обясня и аз,ама не - моето гардже е най-рошаво. Как да ти се аргументирам бе колега.Масло с топлинен индекс /30 е подходящо за северните страни,там където външната температура не превишава 25 С.При по-високи температури маслото става рядко не маже както трябва и започва износване на движещите се елементи в мотора. Ти си решил да караш с такова - хубаво колата си е твоя,но нека си наясно с рисковете.В горещ летен ден ако почнеш да раздаваш яко газ,няма да имаш добро мазане,плюс малкия кулер който не може да ти осигури достатъчен еър флоу и се създава предпоставка да блокираш мотора.Да ти изскочи някоя биела от блока.Затова казваме че такова масло се използва за нови мотори и не е подходящо за 1.8 Т над 10 години. Ако обичаш да даваш цялата газ по магистрали екипираш мотора с 10/60 , 20/60 гъста синтетика която ще те пази при продължително максимално натоварване. Ако си градски играч и нямаш спортни амбиции слагаш 5/40 дори и 10/40 тръцко не е някаква извънземна технология,носи и на полусинтетика като няма да му стъпваш. Ако пък обичаш да даваш цялата газ от светофар до светофар 5/50 е твоят избор. много лично ги приемаш коментарите тук,ама вземи обясни кой ти каза на теб да караш стара кола с 5/30.