IvoPP

Members
  • Content Count

    306
  • Joined

  • Last visited

About IvoPP

  • Rank
    User
  • Birthday 05/02/1958

Друго

  • Kaра
    Audi A4 B7

Контакти

  • Website URL
    http://

Персонална информация

  • Gender
    Male
  • Location
    Русе

Recent Profile Visitors

1,300 profile views
  1. Здравейте колеги! Искам да сваля стартера за смяна на втулките и четките. Проблемът възникна когато не успях да сваля куплунга на кабела, който задейства бобината на бендикса. От горната му стране има малък, пластмасов, червен плъзгач, който явно играе ролята на ключ. Изтеглих го, дори накрая го иавадих, натисках отгоре, дърпах, но нищо. Куплунгът си стои като заварен. Някой има ли представа какво пропусканм или трябва да направя? Колата е AUDI A4 B7/ E8, 2000 cm3, двигател ALT, 2006 г. Предварително благодаря!
  2. Здарвейте! От старата ми кола останаха някои неща, така че, ако някой иска: Високоволтова бобина с комутатор - оригиналната свалена от работеща кола - 60 лв. Гарнитура за главата, нова - Elring - 20 лв Болтове за главата, нови - Elring - 10 лв. За връзка: 0888 64 66 30
  3. Тъй като до сега няма отговори на въпроса ми, повиках "неволята" както се разправяше в приказката 😀. Проблема беше в това, че в схемите с които разполагах не можах да намеря точно тази част, която е свързана с задействаането на моторчето за отваряне на багажника от централното заключване и дръжката на капака. След ровене в мрежата намерих един финландски блог, където човекът обяснава как да си поставим LED осветление за осветяване на регистрационния номер. Ако това интересува някого, адреса е: https://www.henrirantanen.fi/2017/05/14/audi-a3-number-plate-leds/. За мен интересното беше , че блогърът дава схемата, която ме интересуваше. Вярно е, че той пише за Audi A3, но тази схема важи за всички модели на WAG групата от 2006 г. Дори цветовете на жилата са същите. След прозвъняване, намерих прекъснат кабел (Black&Brown) в снопа, който свързва купето с капака на багажника. Преди имах Б4 и там ми се наложи ( след няколко смени на отделни жила) да сменя целия сноп. Тук гофрираната защита на снопа е направен по-умно и се състои от три отделни части, което доста улеснява проследяването на жилата и подмяната им. Освен това има място за пускане на допълнително жило, така че да не върви навън и отделно от снопа. Тук пускам няколко снимки на свързването към куплунга за да се види кой е той и къде се намира (в капака на багажника зад дръжката за отватянето му). Дано на някой му бъде полезно!
  4. Не! Цъкат само вратите.
  5. Здравейте колеги! Днес колата ме изненада. Не иска да си отключи багажника когато другите врати са отключени. С ключа се отваря, също и с дистанционнто, но не и с централното. Някой има ли идея какво ставаа? Предварително благодаря! P.S. Колата е ауди A4 B7 E8 седан, 2006 г.
  6. Здравей колега! Преди години имах такава кола. Двигателят е АВТ. Имаше същите проблеми. След преглед от не знам си колко "майстора", разбутване на датчика за положение на клапата, смяна на комутатор и бобина за високо напрежение, кабели високо напрежение, дистрибутона капачка и вече забравих още какво най-накрая излезе ламбда сонда. Смениха ми и датчик на Хол, но основния проблем беше в сондата. Наистина ти трябва диагностика, но при някой, който знае какво прави. Успех!
  7. Здравей колега! В началото споменаваш, че си одрал колата отдолу. Щом майсторите твърдят, че акумулатора и зареждането са наред, защо не проверите дали няма повреди около стартера (разхлабени гайки, повредени проводници и т.н.). Възможно е да няма винаги добър контакт.
  8. Производителят препоръчва 5W30. Castrol EDGE 5W - 30 е хубаво масло и го дават longlife т.е за смяна на 30000 км. Castrol EDGE TITANIUM FST 5W-40, също е добро , но се сменя на 15000 км.
  9. Мисля, че окабеляването е фабрично и ако си с оригиналните стъкла не би трябвало да имаш проблем. Подгрев на огледалата се включва от копчето за подгрев на задното стъкло, но мисля, че има датчик за температурата на околната среда и над опеделени стойности на последната, огледалата нямат подгрев.
  10. Колега carfan, огледай наистина за течове и ако има ги отстрани. В предните постове са ти обяснили къде да гледаш. Пиша тук защото начина, по който си обезвъздушавал системата въобще не е правилен. За двигателите ALT обезвъздушаването се извършва така: развиваш 2 -3 оборота пробката, която се намира върху тръбата минаваща надлъжно, над двигателя. Мисля, че шестограна е 6 мм. освобождаваш скобата на горния шланг за парното, там където влиза в купето. Намиира се в дясно от акумулатора изтегляш шланга докато се открие малкия отвор пробит от горната му страна (около 1 - 2 мм) напълваш разширителния съд докато от пробката започне да изтича антифриз. Затягаш пробката. продължаваш да пълниш докато протече и от отворчето на шланга. Нанизваш маркуча докрай и стягаш скобата. Има вариант да откачиш разширителния съд и да го повдигнеш няколко сантиметра. Така по-лесно ще обезвъздушиш системата.Успех!
  11. Преди Нова година си смвнях дисковете и накладките. Старите накладки бяха Bosh. Поставиха ми ги аварийно преди три години. За толкова време успяха да изядат дисковете. Цецо от D-Bros ме посъветва да сложа дискове АТЕ и накладки BREMBO, тъй като тези на АТЕ спират добре, но били много агресивни към дисковете. За около 300 км сработиха и сега са много добре. С доставката ми излезе около 250 лв. Успех със смяната!
  12. При мен подгрева на огледалата е от бутона за подгрев на задното стъкло.
  13. Колеги, искам да питам нещо за ESP. Когато колата се мъчи по леда и снега, понякога присветва индикацията за ESP. Това си е нормално тъй като се получават разлики между скороста на въртене на колелат и придвижването на самата кола, а също и от положението на волана. Въпросът ми е: когато светне индикацията, системата се е задействала или пък в този момент не успява да си изпълни функциите?
  14. Абе хора, аз от Русе ходя при тях, на вас от другия край на София ви се вижда далеко!? Просто ТОВА е сервиза!
  15. Ще спре, ако спреш да я караш!