andibgpz

Members
  • Content Count

    101
  • Joined

  • Last visited

About andibgpz

  • Rank
    User

Друго

  • Kaра
    Audi 80 B3 1.8 PM

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Колеги,имам въпрос.Става дума за дебитомер на 2,8 АСК.Колата харчи колкото си иска от 12 до 20,кога и как тя си решава.Ламбдите са относително нови ,но с дебитомерите има драма. Имам 4бр дебитомери и с 4те се държи различно,с единия на 180+ започва да придърпва и той е аут съответно,там разхода е и най-висок.С различните дебитомери се държи различно при първо палене сутрин .След ровене ,това е единствената схема ,до която стигам е картинката по-долу.Хитчито е 3 пиново с номер 078 133 471 При мен са следните показатели за 3 от 4те дебитомера. Моето си хитачи,с което е колата : 0,63v -контакт 1.44v -празен ход 2,3v - при 4000prm Друго Хитачи,което ме уверяват,че е наред 0,60v -контакт 1.40v -празен ход 2,27v - при 4000prm Алтернативно Денсо 0,58v -контакт 1.38v -празен ход 2,36 v - при 4000prm Според тази схема ,която изрових на 4к оборота трябва да са 3,4 волта,аз и с трите съм далече от тези показатели,та въпроса е първо: 1.Някой знае ли как се проверява тая глупост,че ми скъса нервите 2.Възможно ли е и 3те дебитомера да са довиждане,при положение ,че дават идентични стойности и са в рамките на дорустимата грешка на мултицета. 3.Има ли шанс заради него да ми варира рахода от 12 до 20 при отностилено еднакво каране или да търся проблема другаде. Благодаря на отзовалите се . - Мотора е 2,8 АСК -193 коня,колата е А6 С4 куатро ,ръчка Колата е с ГИ
  2. @vladi 1л. е разликата с бобинния блок като го върнах,спрямо сегашното положение.
  3. За всички с изгаснали осветления и здрави бушони.В таблото зад оборотомера има една писта която гърми на платката.От нея е 99%.Никаквш клемореди,лостчета и т.н. Сваляте таблото,платката и едно мостче,благодарете ми после.
  4. @Vall80 болта пада и закривяваш двете уши вътре и ще почне да задържа,колкото повече ги кривнеш навътре,толкова по-трудно изключва ,съответно по топла става
  5. Ъпдейт,след поставянето на 1кОм свещи разходът падна до 11-12/100 газ с нормално каране(130-150) при предишен 12-13/100 на същята скорост(със кабелите и бобинния блок) явно тези бобини не са за онези свещи(5кОм) сега всичко е наред,колата живна особено по баири,когато мотора е под по-голям товар се усеща осезаемо разликата.
  6. Сложих днес 1кОм свещи като за 3.2(от каквато взех бобининте),ще видим разхода. Иначе работата на мотора е приятна,няма състресения,работи равномерно и по-плавно.
  7. Ел.инжекция от ABFна VW става на АСЕ-то,почти без преправяне.Иначе смяна на мотор на тоя кораб колкото по-силен мотор,толкова по-добре.АБК-то го забрави или ...си сложи календар вместо километраж.115 коня не го местят това купе,същото важи и за 2.3то. Моето е 2.8 -193коня и що годе се справя,въпреки че някое 1.8т с чип ще ми обърне огледалата,но колата с 2.8 се кара много приятно. Ако ще сменяш мотор или 4.2 или 1.8т,зависи какво искаш. Най-малката разправия е ел.инжекция от АБФ нa VW
  8. Сова има ли някакво рационално обяснение при ФСИ бобините?Или "забавянето" от какво зависи
  9. Върнах стария сетъп със кабелите ,оправш се разхода.Бобините съм ги мерил и са ок като показатели
  10. Малко ъпдейт,направих конверсията,колата работи супер,моторът се успа,нооо и тук следва голямото НО,вместо разходът да остане същия или да падне,той се качи и то осезаемо с едни 3 л на 100,въпросът ми е вие виждате ли логика в това и ако да -каква? Единственото ,което ми хрумва,е че 3,2 то,от което взех бобинине работи със свещи на 1кОм,а моята 2,8ца със свещи на 5кОм? Дали това има ттакова огромно значение според вас?Да сменя ли свещите с 1коМ-ови? Какво изпускам? Благодаря
  11. Здравейте,търся да закупя радиокасетефон Audi Gamma II или Audi Gamma III Като от снимката. 0895096696 Андрей. Благодаря
  12. Да се включа и аз,и моята светна.Понеже ми писна да ми вади очите,махнах жълтата крушка,остана само чирвената.Някой да знае към кой пин на таблото да подам маса. Гледам сши колата достатъчно и мога да живея без да ми казва,кога имам накладки за смяна.Имам и 80тка та съм свикнал да нямам компютри. На мен ми свети и лампата за крушки,предполагам,заради ксенона.Ако някой знае как се " оправя" окъсява и там ,моля споделете.
  13. Благодаря,ще го имам предвид
  14. Здравейте колеги, Колата е А6 С4 2,8 АСК,30клапана ,доколкото съм запознат - първа генерация.От известно време ми се върти в главата вместо 3-те и двойни бобини и кабели ,да и метна едни ТФСИ или ФСИ бобини.Доколкото четох при руснаците,моторът се съживява в ниските и работи по-мазно.Аз лично смятам,че ще има ефект.Още повече ,че двойните бобини ,нови са една шапка пари пари,а старите вече са на по 20 години. За момента е само идея,сега ще започна да си набавям частите.Ако някой може да съдейства ,ще е чудесно. За конверсията съм си записал следните части : 1. 6бр. бобини /07K 905 715F ; 06E 905 115E ; 07K 905 715G/ според това,което четох,това са видовете ,които пасват за моя мотор 2. Букса 1бр. VAG 6X0 973 825 3. Букса 6бр. VAG 1JO0 973 724 4. Капачки за буксите 6бр. 4ВО 906 102 или 4АО 906 102А Кабели и някакви други дребни материали. Четох и че бушон 29 трябва да се смени от 20А с 25А,тъй като новите бобини харчат малко повечко ток.За 12в+ и12в - мисля да сложа 2 квадата кабел,за сигналните 0,5-1 квадрат. Все си мисля,че отделните бобини и съответната по-добра искра трябва да е по-благоприятна за мотора,плюс факта ,че не влачиш 20кВ на 1м. Някой правил ли е конверсията и от къде според вас мога да взема частите ? Мисля да работя по следната схема. Какво мислите по въпроса,ще има ли някаква разлика или е просто от пусто в празно.