andibgpz

Members
  • Content Count

    86
  • Joined

  • Last visited

About andibgpz

  • Rank
    User

Друго

  • Kaра
    Audi 80 B3 1.8 PM

Персонална информация

  • Gender
    Male

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Здравейте, След като дълги години се возих на 80тка 1.8,в един момент ми се прииска нещо по-комфортно.Загледах се и открих 2.8 АСК куатро ръчка в С4 купе.Качвам се ,карам ...върви приятно и вози като лодка.Купувам и се започна. Сменихме горивна помпа,прескочи зъб и удари клапани,долу главите,шлайф препасване и цялата работа(при първи майстор)Колата трепери и харчи масло 3-4л/10000 хиляди. Втори майстор,личен познат и голям пич.Каза ,че няма компресия и че харчи от сегменти... Сваляме мотора,хонинги,сегменти,цилиндрите ги премерихме,всичко в норма,някакви минимални елипси в рамките на допуска.Та хонинги,полиране на валове,препаска на клапани,шлайф на глави. Събираме мотора първите 1000км/1л масло. Майстора вика нормално,улягат сегменти...покарай.Е така вече 15-16 хиляди от тогава.В момента е някъде към 4-5л/10000 хиляди.Разработена е с хубаво масло ,сменено след 300км,после на 1500,после на 5 хиляди.Толкова с предисторията.Да попитам някой има ли идеи за следните проблеми. 1.Колата харчи масло ,както казах 4-5л.колко трябва да се"разработва" или това са някакви глупости на търкалета? 2.Колата продължава да си трепери на ваг-ком показва само грешка в смесите.Сменил съм всички възможни датчици за темература на вода,въздух и т.н. (тук е важно да отбележа,че датчика за темп на входящия въздух показва някакви доста високи стойности с около 20 градуса повече,но трети купувам+ един втора ръка оригинален и всичките са така) колата трепери предимно в по-топло време,има някой дни в който мотора е като на електрическа,не усещаш ,че е запалена. 3.Звукът някак си изчезна,гърнетата са здрави много странно ,ако стои 5 минути на празен ход и я изфорсираш си има характерния плътен звук на шестака,ако повториш или потретиш на третия път звучи като 4 цилиндрова малолитражка?идеи? 4.Появи се някакво чукане като тампон на срокорсти при по-рязко превключване,но всички майстори 3 на брой се кълнат ,че всечки тампони са ми здрави. 5.Накрая ,но не на последна място в ниските тая кола тотално умря,променливата геометрия на всмукателния колектор е наред,флейтата е сегментите и са здарви и се мести,просто в ниските няма никой в къщи ,а съм почти сигурен че не беше така. Обтегачите ме уверяват ,че са в доцро здраве ,а и не чувам някакви шумове от мотора. Ще съм благодарен някой ако изкаже мнение по посочените проблеми. Много не ми се иска да се разделям с тая кола,много ми харесва ,но започвам да се уморявам от нея....
  2. При мен е на 6ти пин от 10 пиновата букса,на 10 нищо не с еслучва.И на Ц4ката съм го вързал на 6ти,но там нямам грижи.
  3. Здравейте колеги, Започвам малко по-отдалеч.Горд собственик съм на Ауди 80 1,8 моно инжекция,на предно.С времето от 2012 насам,непрекъснато правя подобрения по нея,с единственото условие да ,екстрите да са оригинални.С времето съм сложил рекаро салон,реставриран със здрави страници,подгрев на седалките,термометър,вентилирани 256мм дискове от 90тка,трите уреда за масло и волтметър,автоматична антена,плафони над вратите,хидравлика и т.н. Остават още малко екстри като климатик,брони,фарове двусекционни и мигачи от 90 и един темпомат.Купил съм ги,което беше по-трудното,тепърва ще ги слагам. Преди време купих и борд компютър ,от ония първите с копчето.И тук започна шоуто.Вързах го по схема и започна да показва раход,обаче разходът е наобратно,при пълна газ пада,на моторна спирачка отива на 48-51 и започнах да се ровя.В повечето руски форуми дават 1 сигнален кабел за разход и темата приключва -това важи за пълните ел.инжекции и за моноинжекциите,обаче само за някои -1,8 Mono-motronic -35 пинов компютър е така,брат ми е с такъв и няма грижи.За шестаците също важи тая схема,както и за Б4 с ел инжекция,незавиимо дали пълна или моно. За 1,8 JN - K&Ke Jetronic обаче схемата е различна ,там се иска и сигнал от дроселовата клапа,която компютъра да обработи.Има 2 варианта или на 5 или на 8 Волта,8 волтовия сигнал се минава през 30кОм резистор и се смъква до 5 волта и работата заспива. изрових схемата на моно джетроника и там има същия такъв пин от позицията на дроселовата клапа 0-4,4 волта и се зароди идеята ,в моя моно джетроник да приложа схемата на К-джетроник. Прилагам схемите ,които съм изровил,ако някой го е правил ,моля за помощ и информация,дали има вероятност да се получи нещо или мога да прецакам я борд,я този сложен 25 пинов компютър. Ауди 80,1.8 Mono-Jetronic MA2.2 - 25 пинов компютър,година е 1988,борда е с копчето и безз чек - горе е на двете контролни лампи ,за прегряване и за спирачна течност. Прилагам и моите схеми и разсъждения,които съм извел до момента. Благодаря Ви предварително! П.П.Знам,че има тема във форума от 2009-та ,гледал съм я ,не помага.
  4. Кое ти е чудно?По-рядкото масло по трудно качва налягане защото е по-тънко.Затова се задържа и лампата повечу време.Виж в сервизната книжка дали може да се кара с такова.Но в крайна смутка една туба от 4л мотул е от порядъка на 60лв без отстъпка.Аз лично на моето 1.8 не бих сипал 5/30,но нека и колегите да кажат. Ако имаш 3те уредчета с барометара там се вижда добре на свободен ход не трябва да е по-малко от 0.8 бара
  5. Дали е антифриз или конденз се разбира лесно.Опитай го,ако е сладко е антифриз.
  6. Супер са си говорителите,моите са същите и трябва да ти кажа че свираят доста прилично и надсвирват доста съвременни със същите размери.Моят съвет е - вържи радиото,чуй как сверят и ако не те кефят как свирят,прати ми ги ще ти ги откупя,а ти си вземи нови Ккакво радио взе в крайна сметка?
  7. Колеги на моето 1.8 РМ 25 пиновият борд,не можах да му изкарам разхода.Митичният жълт кабел не съществува при мен.Кой трябва да е пинът от компа,от който се взима моментен разход? Аз съм го върцал в момента на 23 пин,кайто е throttle position и само от влеме на време показва 51.9 и след това 0.00 помощ.Моляя
  8. Пълна ревезия на спирачките,за не се пребиеш някъди.Серво,помпи,маркучи.Недей я карай така ,да не стане беля.Късали са ми се маркучи в движение и само оня горе ме спаси,до не ме печатат.С това шега не бива.Успех
  9. Това е 4 канално ,2 отпред и 2 отзад.На такова не съм слагал аукс,но ако се поровя вероятно ще открия как.Иначе по този начин,който ти казах за аукс със сигурност ще стане и на това радио. И последно,тази гама цц е чалка ипвлиза точно
  10. Моля Разликата между тая гамма и делта цц то е в това,че делтата има чейнджър,други разлики май няма.Като марка Hertz-овете свирят прилично.На предните канали е 2х20 вата по спомен.Не трябва да ги надвишаваш иначе може да издъниш усилвателя на радиото.Като ширина и Делта цц и Гамата която си постнал са еднакви.Оригиналните радиа за 80 са Gamma 3 (m327)на блаупункт. Там вече имаш 4 канала..Широко барче и аз търся,за да ми стане оригинално,но уви доста са редки.Взел съм едно тясно барче и ще го режа сега ,преди да сложа климатика ,че това е проектът за лятото.Ако купиш гама 3,и за нея успях да сътворя аукс,с хиляди мъки така че няма страшно ,ако решиш.Аз имам една гама 3 и се чудя дали да не я сложа ,но гама 3 нямa RDS имай го предвид.
  11. Понеже го играх тоя мач точно с делта цц да ти кажа. 1-во повечето б3 и б4 са с тесните барчета и тези пластмаси отстрани могат само да се режат. 2-ро късните б4-ки и кабриотата излизат заводско с делта цц,и при тях барчетата са широки ,но трудно се намират такива.варианта е да си купиш една барче и да го нарежеш извън колата,после да го метнеш,за да не те е страх ,че ще си омажеш твоето. 3.Делтата има усилвател само за 2 предни колони,тъй като отзад иска буфер с колони ,тук вариантите са два.Ако си с оригиналните колони можеш да ги вържеш на 2та канала,не му е проблем на радиото,те оригиналните са малки като мощност,храни ги без проблем.другият вариант е да си сложиш едно малко усилвателче ,с реле ,което да го включва делтата ,а захранването можеш да го вземеш от постоянен +,демек делтата е само за управление на захранващото реле на усилвателя. 4-то всичко това важи ако ползваш оригиналните колони,ако си сложил по мощни със сигурност ти трябва адекватен усилвател 5-то аз съм със делтата от няколко месеца и е супер,даже мога да ти кажа как да си изкараш аукс 6-то тая делта цц използва халф дуплекс връзка към чеинджър и всякакви дигитални чеинджъри като ятур и т.н. не сработват 7.начинът за аукс е да запоиш на канала на касетката кабел с аукс,пускаш музика през телефона и празна касетка(без лента) ,за да включи режим ТАРЕ 8.Звукът е доста добре и изглежда оригинално,а и хваща доста станции 9.Ако имаш борд,може да го вържеш към нея да ти показва станциите,голям гъдел е Успех! Надявам се да съм ти бил полезен
  12. Кажете моля от къде от компа се взима сигнал за моментен разход. Моля Пдф а е с пинаут като компа на моята кола AUDI_PINOUT.pdf
  13. Христос Воскресе,светъл празник. Колеги,бутнете едно рамо. Купих си борд компютър на 80-тката 1.8 - 90 кс. Моно,компютъра ми е с 25 пина ,както е на ПДФ-а прикачен към публикацията.Кажете моля кой пин трябва да прекарам до борда,за да тръгне моментния разход.Мерси предварително. AUDI_PINOUT.pdf
  14. Колеги да възродя мялко темата.На моето Б3 1.8-РМ взех борд с копче и 10 пиновата букса.Моторът е моно и всички казват ,че няма проблем да се върже борд.Търсих този кабел със сигнала за среден разход над педалите ,не го намерих.Казаха ми ,че е 10-ти пин от ECU - то на колата.10ти пин се оказа изведен на една букса,кабелът е червено-кафяв.Волтажът варира при подаване на газ от 0.2-0.6 волта ,но моментния не мърда ,стои си на нула и това е.Може ли някой да даде схема на ECU-то на 1.8РМ моноинжекцията или идея защо не тръгва борда.Благодаря ви и весели празници.