akulata

Members
  • Content Count

    5,806
  • Joined

  • Last visited

About akulata

  • Rank
    като закъснея,не бързам...

Друго

  • Kaра
    Audi 80 & К3 750

Персонална информация

  • Gender
    Male
  • Location
    Ямбол / Пловдив

Recent Profile Visitors

5,937 profile views
  1. Привет! Ами пробвах с добавяне на нова, по-сила пружина. Имаше някакъв ефект, но... В крайна сметка рециклирах апаратите и засега няма никакви проблеми.
  2. Здравейте! Оказа се, че новите клемореди са ОК, просто имат изменение в дизайна (пружината е преместена в най-широката част на пластмасата, а не в горния и край). Проблемът беше и в счупен патрон. След разпробиване на кожуха (има го показано със снимки в преходни теми) той излиза лесно. Лошото е, че петлетата на новите патрони са с по-различен захват и е нужно да се пили, за да пасне на стария патрон (за да си ползваме стария ключ за палене). В крайна сметка след доста пилене и напасване всичко се нареди. Ако ще ползвате стария патрон, напръскайте го обилно и хубаво с WD-40 (това е по съвет на ключар, патрон се чистел само с WD-40 и нищо друго). От моя изпада огромно количество черна гняс. Части: клемород мейле от аутостар - 18 лв (с отстъпка) патрон някакъв си немски от евро07 - 11,40 лв (с отстъпка)
  3. Привет! Как реши проблема, защото и аз срещам същото затруднение с по-късите нови клемореди.
  4. Точно мейле пробвах последно. Пробвах и топран. А 2ра употреба не ми се иска, защото са на по 30 години. Търсил съм в аутостар и тех-ко в Пловдив. Майни, в кой магазин да ида?
  5. Колеги, здравейте! Да поизтупаме малко праха от темата. Пукнал ми се е клемореда, свалих го за смяна, но ударих греда. Всички нови клумореди, които пробвах, са с няколко мм по-къси от оригиналния и не контактуват с патрона. От къде да си купя клеморед, който да пасне? Ауди 80 б3, 1990-та, 1.8 бензин.
  6. Живи хора има ли тук?
  7. Майни, има ли живи, има ли сбирки все още?
  8. Аз също искам да дойда някоя събота да се видим, че се забравихме.
  9. Някакво мъртвило е станало тук
  10. Аз ще ти кажа как да го направиш. Махаш всички седалки, освен шофьорската, махаш резервната гума и всички крикове, инструменти и "неща", които возиш в багажника. Слагаш възможно най-малките гуми, които намериш, пускаш си надъхваща музика и ето ти резултата - ще върви като луда
  11. Не карай само с чист концентрат. Аз обикновено го разреждам 50:50. Гледам да е за около -20 градуса.
  12. Няма ли кой да ти услужи с капачка и палец просто за пробата?