Jump to content

akulata

Members
  • Мнения

    5806
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi 80 & К3 750

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    Ямбол / Пловдив

Последни посетители

6294 профилни разглеждания

akulata's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Привет! Ами пробвах с добавяне на нова, по-сила пружина. Имаше някакъв ефект, но... В крайна сметка рециклирах апаратите и засега няма никакви проблеми.
  2. akulata

    Клеморед Б3 3А

    Здравейте! Оказа се, че новите клемореди са ОК, просто имат изменение в дизайна (пружината е преместена в най-широката част на пластмасата, а не в горния и край). Проблемът беше и в счупен патрон. След разпробиване на кожуха (има го показано със снимки в преходни теми) той излиза лесно. Лошото е, че петлетата на новите патрони са с по-различен захват и е нужно да се пили, за да пасне на стария патрон (за да си ползваме стария ключ за палене). В крайна сметка след доста пилене и напасване всичко се нареди. Ако ще ползвате стария патрон, напръскайте го обилно и хубаво с WD-40 (това е по съвет на ключар, патрон се чистел само с WD-40 и нищо друго). От моя изпада огромно количество черна гняс. Части: клемород мейле от аутостар - 18 лв (с отстъпка) патрон някакъв си немски от евро07 - 11,40 лв (с отстъпка)
  3. akulata

    Клеморед Б3 3А

    Привет! Как реши проблема, защото и аз срещам същото затруднение с по-късите нови клемореди.
  4. akulata

    Проблем с клемореда

    Точно мейле пробвах последно. Пробвах и топран. А 2ра употреба не ми се иска, защото са на по 30 години. Търсил съм в аутостар и тех-ко в Пловдив. Майни, в кой магазин да ида?
  5. akulata

    Проблем с клемореда

    Колеги, здравейте! Да поизтупаме малко праха от темата. Пукнал ми се е клемореда, свалих го за смяна, но ударих греда. Всички нови клумореди, които пробвах, са с няколко мм по-къси от оригиналния и не контактуват с патрона. От къде да си купя клеморед, който да пасне? Ауди 80 б3, 1990-та, 1.8 бензин.
  6. Аз ще ти кажа как да го направиш. Махаш всички седалки, освен шофьорската, махаш резервната гума и всички крикове, инструменти и "неща", които возиш в багажника. Слагаш възможно най-малките гуми, които намериш, пускаш си надъхваща музика и ето ти резултата - ще върви като луда
  7. akulata

    Смяна на антифриза

    Не карай само с чист концентрат. Аз обикновено го разреждам 50:50. Гледам да е за около -20 градуса.
  8. Отдавна. Сменихме датчика на хол.
  9. Няма ли кой да ти услужи с капачка и палец просто за пробата?
  10. Така както го описваш с рязката загуба на мощност ми прилича да смуче въздух от някъде. За всеки случай огледай вакуумите.
  11. Щом познаваш колата - мятай се. Перфектни 20 год. мпс-та по принцип няма.
  12. Ти изкара б4-та пълна бракма. Всичко, което си изредил е болка на всяка 25 годишна кола, ако ще то и ферари да е. При покупката на толкова стара кола, всичко е въпрос на късмет, според мен. Разбира се има значение и поддръжката от предишните собственици. Вземи някой, който разбира от този модел и действай. На всички е ясно, че при покупката на 100+++++ годишна кола ще има доста неща за оправяне. Успех!
  13. Колеги, къде се намира комутатора и неговото управление? Долу вляво до краката на шофьора?
  14. Къде се намира това реле точно? Под кората на волана ли?
×
×
  • Create New...