Jump to content

btsekovski

Members
  • Мнения

    29
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi

Контакти

  • Website URL
    http://

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    Blagoevgrad

btsekovski's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Може да смениш главите, както са си оборудвани, става 100%. Казвам го от опит.
  2. Те тези мотори май имат проблем с температурата.Моя пада на извънградско доста а вече два термостата сменям. Ще следя темата с интерес.
  3. Няма да се справиш без канал според мен.Аз съм я правил тази процедура и положението е както го е описал колегата по горе като се има впредвид че и самото поставяне е малко гадно защото всичко е надоло с главата и темостата се опитва да падне докато му слагаш капачката така че моя съвет е да намериш канал.
  4. btsekovski

    Audi 80 B4 2.0 16V ACE

    http://www.zamunda.net/browse.php?search=a...&incldead=1
  5. Химичния състав на антифриза не зависи от цвета му това са просто добавени багрила защото такива са стандартните изисквания а самия цвят е по скоро въпрос на фирмен маркетинг. По същия начин както спирта за горене е син не защото етиловия метиловия и другите наситени алкохоли са сини просто е боядисан с технически багрила.
  6. btsekovski

    kriv volan

    По скоро е по трудно при наличие на луфтове но не и невъзможно както казах рядко се получава от първия опит.
  7. btsekovski

    kriv volan

    Правилният начин да се регулира волана е като се отиде на преден мост и там господата майстори да си свършат работата. Тоест това което трябва да се направи е да се позиционират правилно шарнирните накраиници на кормилната рейка след което да се свери предницата. Това последното в повечето случай не става от първия опит така че познай кой си ходи с крив волан. То и моя по тази причина е една идея в ляво хем участвах в реглажа.
  8. По скоро блока за управление на ABS-са май е това.
  9. А провери ли подгревните свещи това е доста срещана причина за трудно палене при студено време.
  10. В повечето случай първата черта която е около 50 км обозначава критичните обороти на 4 та предавка т.е. това е минимална скорост на тази предавка с която може да се движи автомобила. Втората черта около 130 км е обозначение за максимална скорост на 3 та предавка т.е. мах. обороти за 3 та. Не си спомням вече каде сам го прочел това и защо точно тези точки на критични обороти са избрали производителите но при повечето автомобили е така.
  11. btsekovski

    Ел. стъкла

    Нищо не е прецакано точно така е както го описваш само свалянето е автомат за вдигане трябва да държиш бутона.
  12. btsekovski

    прозорец

    За втора употреба провери ли ?
  13. Имам джанти на тази фирма карам ги две години вече и не съм имал проблеми може да не са най добрите но стават. То зависи от цената най вече.Иначе дизаина не е лош .
  14. btsekovski

    Моля за съвет

    Е що го нападнахте така човека то като пишеш често с латиницата такива грешки се прават често.Иначе за въпроса няма да е зле да напишеш за колата от подписа ли става въпрос.
  15. Болтовете които държат джантата минават през дисковете и ги притискат кам главината така че нямаш проблем.
×
×
  • Create New...