MaDcTaH

Members
  • Content Count

    38
  • Joined

  • Last visited

About MaDcTaH

  • Rank
    User

Друго

  • Kaра
    Audi a3

Персонална информация

  • Location
    Варна

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Здравейте колеги! Малко позабравена тема, но явно дойде и моя ред.. Става въпрос за А3 1.8, 125к.с., 97'.. Ситуацията е следната паркирах колата и след 4-5 часа като се върнахме сянката се беше изместила и колата беше доста нагорещена. Като запалих се разпищя зуумър-а за антифриза и светна чека за AIRBAG-a.. Стана като коледна елха.. Проблема с антифриза го локализирах, оказа се един маркуч под въздушния филтър, който се беше напукал и пръскаше, та си го смених, предполагам нямат общо проблемите, но реших да споделя. Само че ЧЕК-A за AIRBAG-a продължава да свети.. Колата е двуврата, шофьорската седалка я местя много рядко - предимно пасажерската. Да разбирам ли че трябва да ровя и под мокета на моите седалки за да търся букси? Оправял съм пластмасите, чекмеджетата и съм прекарвал кабел за бас каса под мокета и сякаш не си спомням да съм мяркал такива букси, може ли някой да сподели ако имам такова животно, къде точно трябва да го търся. Благодаря предварително! П.С. Малко офтопик, след като изтече охладителната система видях, че е ръждив цвят, кафеникаво такова.. прекарах 10тина-20литра вода за промивка докато не започна да излиза бистра водица, но предполагам има и нещо по-подходящо, което мога да сипя за да промия системата, без да разяде гумени съединения и да направи още поразии.
  2. Ето нещо за други колеги като мен с 76 канала Kanal / Inhalt: 1 Systemfehler 2 Ist-Wert F?hler virtuell 3 Ist-Wert Innenf?hler Konsole 4 Ist-Wert Au?entemperatur - F?hler Wasserkasten 5 Ist-Wert Au?entemperatur - F?hler Sto?f?nger 6 Ist-Wert Ausblasf?hler Fu?raum 7 Ist-Wert Ausblasf?hler Mannanstr?mer 8 Displaycheck 9 Ist-Digitalwert R?ckmeldepoti Temperaturklappe 10 Soll-Digitalwert Temperaturklappe 11 Ist-Digitalwert R?ckmeldepoti A/C-Klappe 12 Soll-Digitalwert A/C-Klappe 13 Ist-Digitalwert R?ckmeldepoti Fu?/Def-Klappe 14 Soll-Digitalwert Fu?/Def-Klappe 15 Ist-Digitalwert R?ckmeldepoti Stauluftklappe 16 Soll-Digitalwert Stauluftklappe 17 Fahrgeschwindigkeit (km/h) 18 Istwert der Gebl?sespannung (Volt) 19 Sollwert der Gebl?sespannung (Volt) 20 Istwert der Generator/Bordspannung (Volt) 21 Anzahl der Niederspannungsereignisse (nicht fl?chtig) 22 Schallzustand des Hochdruckschalters 23 Anzahl der Hochdruckereignisse (fl?chtig) 24 Anzahl der Hochdruckereignisse (nicht fl?chtig) 25 A/D-Wert Kick-Down-Schalter 26 A/D-Wert Hei?leuchte 27 Motordrehzahl 28 Generatordrehzahl 29 Codierung 30 Software-Version 31 Softwareindex 32 Potifehlerz?hler Temperaturklappe 33 Potifehlerz?hler A/C-Klappe 34 Potifehlerz?hler Fu?/Def-Klappe 35 Potifehlerz?hler Stauluftklappe 36 Temperaturklappe Anschlag Kalt 37 Temperaturklappe Anschlag Warm 38 A/C-Klappe Anschlag geschlossen 39 A/C-Klappe Anschlag ge?ffnet 40 Fu?/Def-Klappe Anschlag Def 41 Fu?/Def-Klappe Anschlag Fu? 42 Stauluftklappe Anschlag auf 43 Stauluftklappe Anschlag zu 44 Fahrzyklus-Z?hler 45 Innentemperatur gerechnet (Ninc) dig 46 Au?entemperatur gefiltert (°C) 47 Au?entemperatur ungefiltert (°C) 48 ECOR 49 Fehlerz?hler Tachosignal 50 Standzeit in min 51 Motortemperatur °C 52 Generator-Abschall-Bedingungen (siehe Anhang) 53 Anzeige aktiver el. Ausg?nge: Generator / Umluftventil / Wasserventil 54 Regelkennziffer 55 Au?entemperatur °C 56 Innenf?hler virtuell °C 57 Innenf?hler Konsole °C 58 Temperatur Wasserkasten °C 59 Temperatur Sto?f?nger °C 60 Ausblasf?hler Fu?raum °C 61 Ausblasf?hler Mannanstr?mer °C 62 Sonnenintensit?t W/m-1 63 Sonnenintensit?t gefiltert W/m-1 64 Delta L?fteranhebung 65 Delta A/C-Klappenverschiebung 66 Zeitkonstante / 1,6 sec 67 Kaltstartkorrektur 68 Maximale Stellgr??e f?r I- und P-Anteil 69 Ist-Wert Ausblasf?hler Fu? (cnts) 70 Soll-Wert Ausblasf?hler Fu? (cnts) 71 Abweichung (Epsilon) 72 Anteil (+ heizen / - k?hlen) 73 unskalierter Soll-Digitalwert TK-Klappe (cnts) 74 unskalierter Soll-Digitalwert ZK-Klappe (cnts) 75 unskalierter Soll-Digitalwert DK-Klappe (cnts) 76 unskalierter Soll-Digitalwert SK-Klappe (cnts) 1 системна грешка 2 Actual Finder виртуална 3 действителна стойност в конзолата 4 Действителна външна температура - Вентилатор Резервоар за вода 5 Действителна външна температура - сензорни брони 6 стъпало на вентилатора с действителна стойност 7 актуална стойност на вентилатора 8 проверка на дисплея 9 Действителна цифрова стойност Позиция за обратна връзка Температурен капак 10 Целева температурна клапа за цифрова стойност 11 Калъф за обратна връзка с A / C за обратна връзка с цифровата стойност 12 Целева цифрова стойност Клавиатура A / C 13 Действителна цифрова стойност Сигнал за обратна връзка Foot / Def flap 14 Цифрова стойност на табелата за крака / дефект 15 Действителна цифрова стойност на сигнала за обратна връзка на клапана на въздуха 16 Цифрова стойност на целта Покрит въздушен клапан 17 скорост на движение (км / ч) 18 Действителна стойност на напрежението на вентилатора (Volt) 19 Зададена стойност на напрежението на вентилатора (Volt) 20 Действителна стойност на генератора / напрежението на борда (Volt) 21 брой събития с ниско напрежение (енергонезависими) 22 добро състояние на превключвателя за високо налягане 23 брой събития под високо налягане (летливи) 24 брой събития под високо налягане (енергонезависими) 25 Ключ за натискане на A / D стойност 26 A / D стойност Хей? 27 скорости на двигателя 28 скорост на генератора 29 кодиране 30 версия на софтуера 31 Индекс на софтуера 32 Клапан за температурата на потенциометъра 33 капак на A / C потенциометър 34 потенциометър брояч крака / def амортисьор 35 амортисьор на потенциометър 36 Спиране на температурата на клапата Студено 37 Спиране на температурата на клапата Топла 38 Спирачката на капака на A / C е затворена 39 Отваря се капака на капака на A / C 40 фута / ограничител на клапата Def Def 41 фута / Def flap stop foot? Въздушната клапа се затваря Възможно е спиране на спирачния въздушен клапан 43 44 брояч на цикъла на движение 45 изчислена вътрешна температура (Ninc) 46 външна температура филтрирана (° C) 47 външна температура нефилтрирана (° C) 48 ECOR 49 Брояч на грешка Сигнал на скоростомера 50 експлоатационен живот в мин 51 Температура на двигателя ° C 52 условия за изключване на генератора (вж. Приложението) 53 Показване на активните ел.изходи: генератор / циркулиращ въздушен клапан / воден клапан 54 контролен код 55 външна температура ° C 56 вътрешен скенер виртуален ° C 57 конзола вътрешна конзола ° C 58 Температурен резервоар за вода ° C 59 Температурна броня ° C Стойка за вентилатор ° C 61 Вентилатор на вентилатора Mannanstr. ° C 62 слънчева интензивност W / m-1 63 слънчева интензивност, филтрирана W / m-1 64 Увеличаване на делта асансьора 65 Смяна на клапата Delta A / C 66 времева константа / 1,6 сек 67 корекция при студен старт 68 Максимални манипулирани променливи за компонентите I и P 69 Actual Value Blower Foot? (CNTs) 70 стъпка на вентилатора за настройка? (CNTs) 71 отклонение (epsilon) 72 процент (+ топлина / - охлаждане) 73 некачествена целева цифрова стойност TC клапа (cnts) 74 некачествена целева цифрова стойност ZK клапа (cnts) 75 некачествена номинална цифрова стойност DK клапа (cnts) 76 некачествена целева цифрова стойност SK клапа (cnts)
  3. Привет! Днес правих манипулацията и като потърсих ми излезе тази тема.. Та реших да споделя все пак опит ако някой друг му се налага нещо подобно. Няма нищо сложно, сваля се бронята (от страни и от долу има болтове), фаровете (държат се на 3 винта, мигача е с едни плъзгачи, които лесно се чупят), след това се откачат маркучите, които пречат и се развиват болтовете които държат 2те пити. Като цяло няма нищо сложно, единствено трябва да се внимава с маркучите и тръбичките на климатика. От стария радиатор се вземат 3 накрайника - 2 за маркучи и 1 букса. Като тези за маркучите имат един гумени пръстенчета вътре, които е хубаво да се сменят (при мен новите бяха в комплекта към радиатора). И след това по обратния път.. Пълни се системата и се обезвъздушава. Хубаво е да се подреждат винтчетата и болтовете в някакъв ред, че после да не остават много чаркалаци П.С. Искаше ми се да направя и снимки, но бях доста омазан и нямаше как
  4. От Варна съм колега.. Моторче се надявам да не се налага да сменям, но трябва да ги разглобявам всички тея шитни и да облепям и само като чета процедурата ми става лошо..
  5. Здравейте! Предварително се извинявам ако има такава тема, но аз поне не успях да я открия. От известно време запалката на колата ми спря - Ауди А3, 98' 1.8 без турбо. Проверих бушон №41, но изглежда не е там проблема, зачистих клемите вътре в самата запалка (даже специално си купих контакт спрей..) но и това не помогна. Лампичката до запалката свети, но до нея не идва ток. Предполагам е изгоряла, та въпроса ми е как се сменя това чудо, какво се разглобява и от къде се вади цялата схема? Предварително благодаря на всички отзовали се!
  6. Цитиране на предходен пост! Колега, аз вчера направих манипулацията с дясното(малкото огледало на А3), благодарение на темата на Leo, но срещнах доста пречки и ми отне почти цял ден.. Също като при теб не можах да отвия болта, защото беше запекъл, дори му направих малка стъпка в 2те посоки, но НИЩО не помогна за отвиването на тая гад, тогава се намеси дрелката и с малко шлосерска работа и импровизации освободих капачето, след това ми беше нужна еврейска звезда за да махна капачето на електромоторчето, но няква малка, та ходих да си купувам и така.. В общи линии принципа е доста подобен, но до там.. около моето зъбно колело има някаква пружина и след като почистих и натъпках червяка с грес не се получи желания ефект.. след известно време(към края на деня) Огледалото, което преди това се затваряше, но при отваряне без да му помогна с ръка оставаше на полу-затворено положение, се отвори само(вярно леко бавно, но си се отвори..)и така няколко пъти, сега смятам да огледам механизма(който ми е пълен Х) наоколо и да мажа и пръскам с WD за да започне да се движи по-свободно и бързо. Успех на всички заели се с тази задача, и да се подготвят за непредвидени, като запекли болтчета и навряни в 3та глуха еврейски звезди П.С. само пропуснах да спомена, че в самото начало като видях, че ще си разваляме отношенията с болта под огледалото(при мен слава Богу беше 1) свалих цялото огледало
  7. Колега имам 4 спортни пружини Eibach Pro Sport Springs в отлично състояние от A3 Предните са: EW 1540001 VA Задните са: EW 1540002 HA
  8. Колега, имам този комплект: http://www.album.bg/...1187639/199836/ , пиши при интерес!
  9. Колега, имам това: http://www.album.bg/svoenravno/images/31187639/199836/ , пиши при интерес!
  10. Поправка: Вакум Помпата ( Централно заключване ), която се търси е с номер 8L0 862 257 D или други съвместими, понеже НЯМА нито 1 морга във Варна или околията, в която да имат
  11. Така след ровене четене търсене открих като вариант за донор помпа нещо от форума на дизел клуб: "Така има развитие по темата с щастлив край. Закупих по препоръка от колеги компресор за централно от пасат Б3, демонтирах моторчето и с малки преправяния монтирах на централното на аудито(sorry че не направих снимки). Засега всичко е ток и жица Какво констатирах: графитеното колелце което се счупи при аудито е с дебелина 5-6 мм, при пасатското е с дебелина 8-10мм , не съм мерил с точност. Като резултат със новото моторче централното заключва за секунда, а с оригиналното заключваше около 3 секунди. Поздрави." разпитах по моргите и затова, след като никой не можа да ми предложи същия модул като моя и открих в 1 морга вариант за счупена вакум помпа от голф 3 като тая надежди графитеното колелце да е същото. Някой има ли информация как стоят нещата?
  12. Вакум помпата за централното с какъв ВАГ номер е и от къде си?
  13. Колега това " Управление вакум машинки " вакум помпа за централно заключване ли трябва да е и ако да може ли да напишеш ВАГ номера и да кажеш с колко букси и колко маркучета е.
  14. Така извинявам се, че ще "зацапам" и аз тази тема, но видях, че е коментирано точно това, което мъдря в момента, а то е как да разберем кои вакум помпи за ауди А3 са съвместими? Ето и бонус линк пищовник Това, което ми направи впечатление за тези помпи е че тази, която свалих от моята кола е с описание: "central locking pump with control unit version without alarm system and without RF remote control", а например на един колегата се води: "central locking pump with control unit version with alarm system and RF remote control". Тоест, ако поставя помпа с "RF remote control" ЕВЕНТУАЛНО бих ЛИ могъл да си обуча ключа(чиито бутони в момента не функционират за абсолютно нищо) да отключва и заключва колата, която сега го прави само от дистанционното на алармата или като завъртя ключа в някоя ключалка
  15. Така, колега по описанието ти и според мен е счупено графитеното колелце(като при мен ) но за да го видиш просто трябва да я отвориш от другата страна, където е белия капак - там има нещо като цилиндър, съставен от няколко части развиваш 3те болта и ще можеш да видиш въпросната графитена гад. Колкото до моя случай: Единственото, което открих за тези помпи е че тази, която свалих от моята кола е с описание: "central locking pump with control unit version without alarm system and without RF remote control", а например на един колегата се води: "central locking pump with control unit version with alarm system and RF remote control". Тоест, ако поставя помпа с "RF remote control" ЕВЕНТУАЛНО бих ЛИ могъл да си обуча ключа(чиито бутони в момента не функционират за абсолютно нищо) да отключва и заключва колата, която сега го прави само от дистанционното на алармата или като завъртя ключа в някоя ключалка