Jump to content

bojosx

Members
  • Мнения

    70
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi A3

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

bojosx's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Както казваш клапана на турбото кой е този клапан? Ако е актуатора и си го сменил и не са го настроили няма да върви добре.
  2. bojosx

    Свети Airbag-a

    Колеги проблема е решен лентовия кабел е проблемен и вече е оправен. Темата е за заключване!
  3. bojosx

    Смяна на километража

    Търси същото като твоето с дигиталния часовник и ако е с голям фис или половин гледай да е същото като твоето! Ако бях на твое място и твоето няма фул фис бих си взел от с3 с фул фис и ръчка.
  4. bojosx

    Свети Airbag-a

    Буксите под седалките са свързани другаде къде има букси? Изпратено от моят SM-G900F с помощта на Tapatalk
  5. bojosx

    Свети Airbag-a

    Up Изпратено от моят SM-G900F с помощта на Tapatalk
  6. bojosx

    Свети Airbag-a

    up
  7. bojosx

    Свети Airbag-a

    Здравейте колеги, след дългото продължение на светене на лампата на айрбега ми трябва човек, който може да оправи проблема. Грешката я дава в предна лява седалка. Когато закупих колата лампата не светеше и както си карам по магистрала и влезнах в няколко дупки лампата светваше и угасваше до преди няколко месеца откогато светна постоянно. Скоро смених салона на колата и отново не изгасна лампата, а преди буксата на седалката единия кабел е срязан и имаше вързано съпротивление (незнам колко ома). Препоръчайте някой, който да погледне колата и да я оправи.
  8. На 1.9 131кс при ръчкане в градски условия ми загрява до 98° и тогава включва перките иначе държи около 90 95° без да вкл. перките, а по табло не мърда стрелката от 90° в рамките по климатроник до 98° Изпратено от моят SM-G900F с помощта на Tapatalk
  9. Сваляш пластмасата около аварийките надигаш леко отгоре или отдолу радиото се сваля с щипки има си дупки и за климатроника ще видиш като свалир радиото от там нататък развиваш и сваляш. Така мисля аз. Изпратено от моят SM-G900F с помощта на Tapatalk
  10. Точно това реле подмених, което е под радиатора. И във връзка със степените, когато изчаках да позагрее перките се включиха на 1-ва степен, а когато охладиха и пуснах климатроника на Lo и макс. степен на духане се включи 2-рата степен, която осезаемо се чуваше да обдухва по-силно.
  11. Колеги оправих проблема! Не е от бушон подмених релето, което управлява перките с друго и още щом изпише 98 градуса по климатроник (мисля че не е точната температура на двг) се включва 1-ва степен. 2-ра степен я тествах като включих климатроника на Lo и на макс. вентилатор, вече всичко е ток П.С. С вагком неможа да ми излезе грешка, че релето не сработва.
  12. bojosx

    Турбо лаг ??

    Колеги реших проблема смених клапана Н75, той се бавеше. Сега нямам проблеми с вървежа и се доближава до 131 конски сили.
  13. Здравейте, преди няколко дни колата ми вдигна повече от нормалните 90 градуса, колата е а3 8L 1.9тди 131к.с.! Когато я охладих и спрях да видя какво става по обстойно, видях че голямата перка на радиоатора беше затегнала и изобщо не въртеше, защото като се опитах да я завъртя почна да скърца и не си и помисляше да се завърти. Та въпроса ми е след като смених перката с друга работеща и запалих да тествам, започна да загравя до към 96-98 градуса, спрях отворих капака и перките изобща не се въртяха, при тези градуси пуснах климатика перките се завъртяха и охладиха на 90, и въпроса е от къде идва проблема, че перките не сработват на определени градуси които незнам колко са точно, но едва ли до 98 не трябва да тръгнат? Гледал съм градусите на вагком, защото не вярвям вече на функциите на климатроника или на таблото. Също така и не показва никакви грешки на температурни датчици! П.С. Не ми е проблем да си карам с климатик постоянно, защото тогава си работят, но искам всичко да си е нормално и при изключен климатик/парно перките да си сработват когато трябва и да охлаждат както трябва.
  14. Кулерите са еднакви но захващането с тръбите е различно. От 110 е с маркуч обикновен с обикновенни скоби а 131цата е маркуча в края е като чашка с 2 уши и 1 скобичка която държи ушите. Ще са ти нужни и други турбо пътища за връзката към кулера на 110ка Изпратено от моят SM-G900F с помощта на Tapatalk
  15. bojosx

    Турбо лаг ??

    Колата е дизел така че дали на 3000 или на 4500 ще превключа няма голямо значение. Изпратено от моят SM-G900F с помощта на Tapatalk
×
×
  • Create New...