-
Мнения
187 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Друго
-
Kaра
Бръзио влак
Персонална информация
-
Пол
Мъж
-
Локация
Враца
Последни посетители
Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.
silkosam's Achievements

Доктор на АУДИ науките (6/6)
-
Здравейте!Обмислям да се постави камера(афтермаркет) за задно виждане на AUDI A4B8.5 AVANT във дръжката на вратата.Имам инсталиран Carplay модул.....Питането ми е захранването на камерата при ръчна скоростна кутия от Carplay модула(по CAN) ли се взима или от светлината за обратен ход, ако се взима от светлината за обратен ход там се подава импулсно захранване заради следенето на изгорели крушки и тогава може би трябва да се добави филтър за камера задно виждане(12V стабилизирано) за да няма проблем с образа на камерата.
-
Здравейте Колеги!Как се изключва сензора за заетост(VAG COM или друг начин),когато имаш салон от кола с десен волан....ясно е че най-добре(оргинално) става като се премести сензора или цялата долна част на седалката....ясно ми е че мога да деактивирам бега на съответната седалка с VAG COM.
-
- audi a4b8.5
- сензор
-
(и %d още)
Тагове:
-
Най-икономичния вариант е ръчка 2.0 136,143,170 к.с,сега за прословутите стружки обикновенно се получават при смяната на горивния филтър и не обезвъздушена горивна с-ма,тогава ГНП-то върти на сухо.Има си процедура по обезвъздушаване на горивната с-ма като се включва подкачващата помпа да напълни системата с гориво преди да се запали автомобила.Иначе обичайните заподозрени са няколко термостата,дпф,егр клапан,евентуално някоя дюза-това не е задължително и турбо също не е задължително при дизела,това за съединителя при ръчка няма нищо вярно че се сменя веднага.Бензина от тези години го пропускай на 100% освен ако не си заделил едни 5-7000лв за основен ремонт на двигателя.
-
Ако търсиш до 2008 година,двигателите са помпа дюза,от 140 к.с търси с код на мотора BMM,няма шестограм на маслената помпа,няма спукани глави както при BKD код на мотора,вече от 2009 година фейслифта двигателите са комънрейл,доста по сполучливи,имат и те шестограм при някой мотори който се сменя на 200 000 км ако е късия 77мм,ако е дългия 100 мм се сменя на 400 000 км.Иначе обичайните неща при дизела са дюзи,турбо,егр,дпф както е споменал колегата по нагоре......и търсиш ръчка да ти е мирна главата.
-
Как да различа 2.0 TDI с 8 клапана от този с 16 клапана?
silkosam отговори в темата на lalex - Как и каквo Audi да си купя?
-
При този модел дори и да няма подгрев на седалки ако има допълнително ел.нагревател(не знам дали всички имат) в купето почва да духа топло още на първата минута и реално не се усеща че нямаш подгрев на седалките,аз също така взех кола без подгрев мислех да слагам но зимата се убедих че си мога и без подгрев,ел.нагревателя си вършеше чудесно работата.
-
На 100% трябва инсталация,за всяка екстра е така...
-
Специално при тези модели 2.0 тфси и 1.8 тфси при положение че имат проблеми с горенето на масло....истината си е щеката....на клипа се вижда как е отрязана 2/3 от дръжката на щеката за да може да бъде постоянно на мястото си а не да се държи в багажника....
-
При положение че близо 10 години слагам само на Hepu водна помпа и комплект на Conti и не е имало проблем досега,само с една ролка на INA (Словакия) съм имал проблем ....така че не е по инерция,сега кой от къде пазарува не знам...това е въпрос на личен избор
-
Водната помпа е добре да я вземеш на HEPU,комплектите ги има и без водна помпа
-
Мда....политиката на всички производители на коли в случая (АУДИ) е да ти гарантират че след изтичане на гаранцията от 5 г и 150000км двигателя ти ще замине в кофата....производителя ти препоръчва long life масло(30000км) и с това знае че си обречен от Пагане.....даже не знам що не го направят на 100 000км интервала за смяна на масло..........сменявайте си на 10 000-12 000 км маслото колеги и не се занимавайте с глупости.......
-
Със сигурност е добре когато колата е обслужвана в официалния сервиз......но кажат ли ти че маслото се сменя на 30000км бегай надалеч от сервиза....
-
Има доста колеги във форума дето предлагат масло...поинтерсувай се за да неспамим темата.....спази задължително спецификацията,вече избора си е твой на база с колегите с които ще ти дадат повече инфо за маслата които предлагат....
-
С кой мотор си, ако си с BKE мотор който се вгражда 2004- 2006г който е без ДПФ си слагаш спецификация 505.01 5W40 за помпа дюза,другия мотор BRB 2006-2008 г който вече има ДПФ филтър маслото е със спецификация 504/507 5W30.
-
Със сигурност най-безболезнен и евтин вариант за подръжка както е споменал колегата е 2.0TDI ръчка и на предно,гледаш да няма стружки че иначе се сменя ГНП,дюзи и се почиства цялата горивна с-ма(няма да ти хареса цената)иначе дизела си се знае,обичайните заподозрени,дюзи,демферен маховик,турбо,шестограм на маслена помпа се сменя задължително превантивно,обикновенно излизат и термостати или клапа че не вдига 90 градуса,взимаш най-запазената ако има и история още по добре...и те така.