Т. Златев

Members
  • Content Count

    258
  • Joined

  • Last visited

About Т. Златев

  • Rank
    User
  • Birthday 07/15/1969

Друго

  • Kaра
    A6 C4 tdi Quattro

Персонална информация

  • Gender
    Male
  • Location
    Варна

Recent Profile Visitors

1,270 profile views
  1. Ами...4100 не знам дали е изгодна цена за 25 годишна кола от премиум марка... Има и ръждички,дано да не е това което си мисля.Освен малко външни има по окачването и в багажното отделение около резервната гума.Не съм свалял пластмасата защото ми беше неудоб о.Иначе има хубав бежов кожен салон и сносен S волан.Мотора е чист и работи добре,кутията сменя меко и без замисляне,но тази ръжда ме плаши.
  2. Аверчето е направил престъпление На връщане от Гърция е отишъл до София и е купил оня швейцарски нововнос(2.8 4х4). За сега другата ще си стои и като и дойде времето щял да я мисли...
  3. Да...Мен ме съмнява че са запекли сегментите и другото е в норми,но ще се разбере като се отвори. Ще пиша по-нататък какво се случва.
  4. Прав си.И аз така мисля. До колкото знам обаче само със сваляне на главите не може да се види състоянието на бутала и сегменти.Трябва да се свали целия мотор.
  5. За Наско "Елкона" ли говориш?Хондаджията дето работи на бараките на канала до завод Дружба? Нещо не разбрах написаното "като ще е при провали"
  6. Приятеля ми не е в Бг.и нещата се отлагат.Другата седмица ще се прибира,но нещо са му разнопосочни мислите и май и той не знае какво ще прави... Залитнал е по поредния @арак една А6 от 95-а с 2.8 мотор,този път поне е куатро и има някоя друга екстра :).Швейцарски внос.Харесва ги по снимки,все едно паметник ще купува,ама какво да го правя... След лирическото отклонение да питам.Днес реших да отида до тях и да се позанимая с колата,да я опозная,защото реално два-три пъти съм се возил в нея и това са ми впечатленията. От къде може да дърпа въздух? Запушвам плътно въздуховода след филтърната кутия и колата продължава да работи без да се мъчи...Трябва да изгасне според мен,нали? С включен и с изключен дебитомер,е все тая. Третия цилиндър никакъв го няма.Искра има да те убие,но работата на мотора не се променя и с издърпан кабел и с вкаран.Работи си на пет цилиндъра и това е. Другото което ми е правило впечатление и преди да започне да прави проблемите с изчезналия цилиндър е че миришеше адски много на неизгорял бензин. Възможно ли е заради това че дърпа въздух от някъде,инжекторите да конпенсират с повече гориво и колата постоянно да е работила с прекалено богата смес и съответно от там да са се породили проблемите с нагари и пр.? След като запуших въздуховода се ослушвах за някакво съскане,но не чух нищо. Някакви идеи? Не се сещам къде във Варна да го пратя да му диагностицират правилно. Ходи наскоро на един Елкон,(Ицо Мерсинков),който принципно е доказан стар майстор инжинер,но човека не е открил някакъв проблем от към запалване,смеси и налягане на горивото.
  7. Всичко е проверено. За клапана изобщо не съм съгласен. Др.седмица ще се кара на доктор да разглобява и ще се разбере.
  8. Благодаря за отговора! Бихте ли допълнили дали знаете нещо за състоянието му и дали е оборудван? Търся за мой приятел който няма регистрация тук и трябва да препредавам
  9. Говоря за клапан заради прекъсването на празен ход и в ниски обороти. За сегменти говоря заради огромния харч на масло. Отзад излиза сиво-син дим при форсиране,на празен ход не се забелязва много. Мирише остро на пушек примесен с гориво. До колкото знам не е прегрявал мотора. Свеща на трети цилиндър е била омазнена,на другите са били добре. За гумичките..,имам спомен че са сменяни но не съм сигурен.Сваляха капаците на клапаните заради теч. Гумички на клапани са сменяни. Някакви идеи за замяна на мотор? Възможност за поставяне на 2.6 от А6 95-96-та година?
  10. Говоря за клапан заради прекъсването на празен ход и в ниски обороти. За сегменти говоря заради огромния харч на масло. Отзад излиза сиво-син дим при форсиране,на празен ход не се забелязва много. Мирише остро на пушек примесен с гориво. До колкото знам не е прегрявал мотора. Свеща на трети цилиндър е била омазнена,на другите са били добре. За гумичките..,имам спомен че са сменяни но не съм сигурен.Сваляха капаците на клапаните заради теч.
  11. Здравейте! Пиша от името на мой приятел който има проблем. Колата е мн.запазена външно и вътрешно,но според мен периодично е оставяна без масло още от предния собственик.По информация е доливано по два-три литра на хиляда километра. В момента колата работи на пет цилиндъра и прекъсва,явно е издухан клапан.Замерена е компресия,като на проблемния цилиндър е 6,а другите са що годе равни но не по-високи от 9. Ако се направят само главите компресията ще надуе в картера и ще започнат големи пушеци отзад,а и разхода на масло ще остане.Ако се направи цялостен ремонт ще е мн.скъпо. Въпроса към знаещите е каква слава има този мотор?Дали ако се отвори ще се оправи само със сигменти или ще се стигне до бутала,цилиндри,валове и пр.Тежката диагноза... Втория въпрос е кои двигатели могат да се монтират без преправяния и може ли да се намери читав същия мотор?Отдавна не съм влизал тук,но знам че имаше момчета които вкарваха много С4-ки от Англия за разглобяване заради салони,волани и общо взето части. Може ли да се намери читав такъв мотор,защото е най-добре да си е 2.6 оригинален. Всякаква помощ и съвети ще са полезни. Човека е моряк,кара я мн.малко,но си я обича и не е спрял да налива пари по кутии и пр.Не иска,а и не може да я продава на части. Благодаря за вниманието!