Jump to content

Niko_F1

Members
  • Мнения

    42
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно Niko_F1

  • Рожден ден 26.04.1981

Друго

  • Kaра
    Audi A4

Контакти

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Персонална информация

  • Пол
    Male

Последни посетители

1633 профилни разглеждания
  • more

Niko_F1's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Здравей, Трябва ми ABS модул за Ауди А4 б5 1996г. Quattro без ESP Знам че върви комплект с блока на ABS-a. Номер на металния корпус: 8E0 614 111 M номерът на електрониката към него: 0 273 004 134
  2. Здравей,

    Трябва ми ABS модул за Ауди А4 б5 1996г. Quattro без ESP

    Знам че върви комплект с блока на ABS-a.

    Номер на металния корпус: 8E0 614 111 M
    номерът на електрониката към него: 0 273 004 134

  3. Здравей колега,

    Трябва ми ABS модул за Ауди А4 б5 1996г. Quattro без ESP

    Знам че върви комплект с блока на ABS-a.

    Пращам ти снимка. Ако имаш такъв ще е добре ако може да ми кажеш дали работи зашото вече пробвах няколко и все греда.

     

    Весели Празници!

    IMG_20191217_125345.jpg

  4. Няколко пъти съм си взимал от Германия и винаги са били по 5 литра. Доколкото съм чувал 4литровите са от Турция, което не означава че е менте.
  5. Вече трета година откакто си купих Varta и никакви проблеми.
  6. Получило се е разбалансиране, ако не намериш къде да го балансират ще трябва да потърсиш кардан втора употреба.
  7. Наистина пропуснах да отбележа времето на експлоатацията, но не е 1год. както твърди колегата а 9 месеца (мога да докажа ако тябва) като поне 2 месеца карах с разхлопаните накрайници, но няма значение колегата дава 6 месеца гаранция. Просто исках да напиша защото бях чел само добри отзиви за това окачване от порядъка на 15000 до 50000км. че издържало. Когато пак ми се наложи да правя нещо по окачването бих заложил на някоя квалитетна марка или ако нямам достатъчно средства на втора употреба.
  8. Вече имам около 5000 км. и кормилните накрайници са абсолютен тотал. Добре че не изхвърлих старите носачи и накрайници. Върнах си старите с които само аз съм минал поне 30000км. и все още са в добро състояние. Единия долен носач започна да скърца, забелязах че като го напръскам с вода спира. Дано не се наложи след още 5000 да сменям и носачите.
  9. Отстрани ли проблема колега? При мен са същите симптоми. Ходих в сервиз смениха опорния лагер на кардана, защото беше заминал, но проблема си остана. Смятах да взема 2 полуоски от някоя морга за проба понеже в сервиза се съмняват за евентуален проблем в тях. Но като прочетох темата вече се съмнявам да е проблема в тях. Моля някой ако е имал същия проблем и вече е отстранен да пише.
  10. На място съм съгласен че не е шумен, но на 160-180 си става доста шумен в сравнение с шестака.
  11. Niko_F1

    Проект- врати

    Цената е 10.50 лв за линеен метър 100 на 140 см. Поне така разбрах от това което е написал в началото колегата Русков.
  12. Имал съм и БОШ и ШАМПИОН. Но определено от шампионките съм по доволен. Имам чувството, че боша бяха абсолютни ментета. Цените мисля, че бяха сходни но на 3 тия месец боша почнаха да мажат. Вече 1 год. съм със шампионките и още са добри.
  13. При смяна на обтяжна ролка задължително трябва да смениш и фрайлайфа на динамото. Когато сменях ролки, ремъци и т.н . Забелязах че ролката доста вибрира на ниски обороти. Върнах се при майсторите за да установят проблема, но не можаха да ми кажат защо ролката се тресе. Ами неща от сорта : сигурно пружината е слаба. А купих оригинална скъпа ролка. Отидох в магазина откъдето си бях купил частите обясних какво става и какво са казали майсторите и продавача почна да си смее,и ми каза да сменя и фрайлайфа и ще изчезнат вибрациите. За мое учудване продавача излезе по запознат от ,,майсторите''.
  14. Колега почти съм сигурен, че са ти ниски оборотите на празен ход. Недей бърза да се вкарваш във излишни разходи с меки връзки и т.н. Имах същите вибрации и аз като тебе си помислих я тампон,я мека връзка. Ходих при арабите до ВиК и ми смениха меката връзка. Резултат имаше, но само за около 50 км и пак същите вибрации, и ненужна смяна на мека връзка. Сложи крак върху ауспуха и ако усетиш доста вибрации ( направо да ти се мести крака по ауспуха, но без да се отпускаш тежестта върху него ) има два варианта: ниски обороти или тампони на мотора.
  15. И на мен веднъж ми се наложи да карам куатрото с една различна гума ( задна ) но беше само за 3 км в града, но съвсем бавно защото много добре знаех за евентуалните последици (веднъж сменях кутия: не заради каране с различни гуми, ами просто 5 та скорост се счупи, после се разбра че е била ремонтирана преди да я купя и т.н. ) втора такава смяна щеше да ми дойде . Но за кратко разстояние нямах проблем. Трябва и аз да си приготвя резервна гума със същия диаметър като останалите гуми.
×
×
  • Create New...