Oyama

Members
  • Content Count

    3,791
  • Joined

  • Last visited

About Oyama

  • Rank
    User

Друго

  • Kaра
    А4 , Nissan 200SX

Recent Profile Visitors

4,435 profile views
  1. Примерно.... Не е най ефективния от гледна точка пълнене на цилиндрите, но е най-ефективния от гледна точка респонс на турбината и най-елементарен за изработка.
  2. Правиш един лог-тайп колектор и плесваш GT2560R а защо не и нещо по-големко. А ако държиш на плъг енд плей хибрид, има варианти и за до 300кс с K04-015 с колело от новото s3 и студена част от RS4 - като добавиш 400сс дюзи, кулер, 63мм генерация и един софтуер от UPG и си готов. Но една такава турбина стува над 3к, така че колегите са прави че по-добре нова кола .
  3. Ще ви трябват две помпи 044. За дизелов строукър ще ви трябват и ковани пети за вала, и усилваща плоча, че блока се разчеква (то не е гаранция че и с тях няма да се разчекне но без тях хептен) ЦЕЦО, то и ние сме правили 10 секундно 1.8Т но за парите и времето вложени в него може да се дават и много по-ниски времена. До 12 сек. проект е приемливо за 1.8, след това е мазохизъм. Сега ако се гонят рекорди в определен клас ок, но ако е за кеф има и по-лесен начин.
  4. Строукър не се прави с по-къси биели, прави се с бутала с по-ниска комп височина. Иначе става леш. Това е доста грешна философия за тунинг - дай да си съсипем здравето за да не говорят хората... Вече като видя проект за драг с малка кубатура и ми става лошо.
  5. Хибриди на базата на оригиналните. Новите ги дават за около 900коня, старите ги изтаванихме на около 800. Мястото не е чак такъв проблем, имаме разработка за вкарване на други турбини с които може да се гони 1200+кс, но цената е малко шокираща.
  6. Гледам драмата с джантите е голяма, та да се включа и аз с предложение. http://images.rotawheelsuk.com/rarerims/Wheels/d154188.5gunmetal.jpg http://images.rotawheelsuk.com/rarerims/Wheels/rm200189white.jpg http://images.rotawheelsuk.com/rarerims/Wheels/rm100189mpfblack.jpg http://images.rotawheelsuk.com/rarerims/Wheels/mc3188.5rlbronze.jpg Всичките са 18-ки, на 5х112
  7. Здравейте колеги, бих искал да споделя един от скорошните ни проекти. Автомобила е RS6 MTM, бяхме му монтирали нитро система преди година но явно 700кс + 80шот не са достатъчни затова собственика реши да доработим нещата както си трябва. Първо разглабяне, автомобила дойде при нас с вече монтирани хибридни турбини с билет перки. Монтаж на нови горивни помпи, оригиналните стигат само до около 750кс. Наложи ни се да си изработим сами челен интеркулер, тъй като не се предлага от никой производител - мястото е много ограничено и трябваше малко фантазия. Монтирахме последен модел блоу-офи от Tial - могат да се конфигурират като атмосферни или рециркулационни. Добавихме и криогенна система (пръскане на CO2 върху интеркулера за замразяващ ефект) Особено полезно при този автомобил, който много страда от високи температури. Генерацията също е преправена като са оставени само гърнетата на MTM, останалото са прави тръби без катализатори. И накрая оптимизация за софтуера за всички промени до момента. Дино видео https://www.facebook.com/video.php?v=904063182945086 И ускорение 0-250 https://www.facebook.com/video.php?v=457636854386650 Автомобила все още не е завършен, тъй като клиента сам си е избирал турбините, се оказа че не са най-доброто което може да се желае, от което се губи мощност в високите обороти. Вече имаме нови турбини така че очакваме продължение.
  8. Не стават, 1.8Т е с 32.7мм компресионна височина , а 2.7Т е с 30.7мм, ще ти трябват с 2мм по-дълги биели, освен ако не искаш да караш на степен около 7:1. Също така В6-ците понякога имат по-асиметричен отвор за болта, но няма откъде да проверя с точност.
  9. И ние сме попадали на фрапантни софтуери правени от учудващо известни фирми. В една такава фирма бяха копи-пейстнали някакъв си софтуер на едно 1.8Т, обаче изобщо не бяха забелязали, че поради разлика в компютрите са пейстнали таблица с по-малко клетки върху такава с повече клетки - и в резултат там където трябва да е примерно 30 градуса аванс беше 10 градуса...смятайте как беше опечена турбинката и клапанчетата.
  10. Много е важно да е вързан правилно туин-скрола, за осезаема разлика в спуул-тайм-а.
  11. За жалост огромна част от тунинг обществото не могат да го проумеят това, и продължават да набиват пари в китайски боклуци.
  12. Еми да защото има гърнета все пак. За да можеш да го ползваш като ... нали се сещаш - кола. Ако целта ти е ютуб рейтинг, тогава да - права тръба наистина би била подходящия метод.
  13. Зимай Б8 с ръчни на предно. Това е върха на спестяването. Махаш ДПФ-а, правиш един ремап и няма да ти се повярва разхода. Трябва да се прегледат клапите в смукателния колектор за спокойно пътуване. 320d също е топ избор, макар и малко по тесен, но пък много по приятен за каране и с по малко тропаници в окачването.
  14. http://upg-shop.com/bg/product/1648/vag-1-8t-20v-piper-cams-vanshno-angrenazhno-kolelo.html