Jump to content

Павлин 79

Members
  • Мнения

    15
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Ауди А4

Последни посетители

233 профилни разглеждания

Павлин 79's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. И моята е така от доста време, прави го предимно на студено. Двигателя е 2.0 tdi 105 kw. Веднъж като запали, няма проблем и пали от раз. Не мени оборотите, но върти пали и веднага гасне! Помпите, тази в резервоара и 2та си вдигат налягане 5 бара и подават на помпата за високо налягане. Мисля си, че тази помпа за високо налягане нещо не е вред! Мойта обаче, не мени оборотите! Просто пали и гасне, да част от секундата и така може да въртя и 20 пъти, докято запали.
  2. И при мен премигва, но само докато е студен двигателя и след това си гасне. Същите грешки изписва, 2та датчика сахсменени с оригинални, няма резултат.......и при много неске тумпуратури ми се случва да не пали веднага, я от 5...6 пъти въртене. По точно пали и гасне веднага....все едно не и достига гориво!
  3. Докладвай Здравейте! Карам вече 6 год 2.0 tdi B8 2008 с мотор CAGA Имам следния проблем, при студен старт, не иска да запали и мига реотанчето на таблото. След като запаля веднъж и угася, после пали като нова! Стартера върти няколко секунди и в момента в който трябва да запали гасне! Свети ми на таблото реотанчето и ми дава грешка за позиция на колянов вал. И 2та датчика за положение на вала са сменени с оригинални. И съм забелязал че когато запали и тръгна докато е студен двигателя пак пресветва реотанчето при даване на газ. Като загрее вече не свети. ЕГР-а е изключен механично и софтуерно.И друго което съм забелязал, слушал съм че на място не трябва да вдига повече от 1500 об/мин колата, като даваш газ, а моята се форсира до край............незнам дали има общо това с проблема! Ще съм благодарен ако някой каже какво може да е🙂
  4. Проверил съм ги, дава ми датчик колянов вал - датчик разпределителен вал грешка Сменени са и 2та с оригинални нови И същата работа, пак пали от 2..3...4 път че и повече и като зяпали веднъж, после няма проблеми!
  5. В смисъл трябва при определено положение на валовете да се смени датчика ли? И преди да ги сменя датчиците си пресветваше реотанчето докато е студена и след това гасне като поработи 10мин, но си палеше перфектно дори като е стояла 1 седмица вънка на снега........а сега върти и точно в момента когато трябва да запали гасне, така няколко пъти и като запали веднъж.......после няма проблем, всеки пък си пали.........така че може да не е проблема в датчиците! Защото яко е от тях би трябвало да го прави постоянно, а тя го прави само в студа! Четох някъде че може да е от стартера......при напукани полюси да върти малко в студа и да спира.......и може би, като паля в първите няколко пъти върти .....но не достатъчно и като врътна няколко пъти и запали колата след това си пали. Сега ще сменя и стартера и ще пеша какво е станало😉 Благодаря и поздрави от мен!
  6. Здравейте! Карам вече 6 год 2.0 tdi B8 2008 с мотор CAGA Имам следния проблем, при студен старт, не иска да запали и мига реотанчето на таблото. След като запаля веднъж и угася, после пали като нова! Стартера върти няколко секунди и в момента в който трябва да запали гасне! Свети ми на таблото реотанчето и ми дава грешка за позиция на колянов вал. И 2та датчика за положение на вала са сменени с оригинални. И съм забелязал че когато запали и тръгна докато е студен двигателя пак пресветва реотанчето при даване на газ. Като загрее вече не свети. ЕГР-а е изключен механично и софтуерно.И друго което съм забелязал, слушал съм че на място не трябва да вдига повече от 1500 об/мин колата, като даваш газ, а моята се форсира до край............незнам дали има общо това с проблема! Ще съм благодарен ако някой каже какво може да е🙂
×
×
  • Create New...