Jump to content

milenskior

Members
  • Мнения

    85
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    audi 80

Последни посетители

997 профилни разглеждания

milenskior's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Лока се задейства от 3 скорост. На 1 и 2 не се включва. Много добре се усеща при плавно ускорение с малко газ на равно. При превключване на 3 скорост след няколко секунди се заключва и лока, като това се усеща все едно включва друга предавка. Иначе според мен отивай директно в сефвиза направил ремонта за да видят кутията.
  2. МиД авто са във Варна. В София имат само магазин мисля. Коко го хвалят много по форумите, но лични впечатления нямам от никой.
  3. В МиД авто дават 12 месеца гаранция, но като прочетеш гаранционната карта става ясно, че няма гаранция. За да е валидна гаранцията трябва да е заверена от сервиз и ако не е проверено клапанното тяло не важи. Освен това пише, ще трябва да се смени маслото след 2000 км иначе пак не важи. Тъй че гаранция-Франция.
  4. В МиД авто го правих моя. От там взех и частите. Навсякъде питах и те ми дадоха най добри цени.
  5. Моя торк го рециклирах във Варна за 360 лв (цената е 400 без отстъпка). И аз съм на мнение, че по-добре да го рециклира, защото свалянето и качването на кутията е голям зор и не си заслужава да вземеш втора ръка торк и да разбереш че не е добре и пак да сваляш кутията.
  6. Кутията вече е на колата и работи, но ми се струва че включва предавките на по-високи обороти от преди. Може ли да се направи някаква адаптация с Vag Com?
  7. Пичове я кажете какъв трябва да е цвета на маслото за кутията? Мисля да взема Мобил ATF LT 71141, но не е червено, а в кутията беше червено маслото. Оригиналното ZF-ко масло какво е на цвят?
  8. Днес пристигнаха торка и F барабана от Варна. Оказа се че за барабана има 2 модела и моя е по-скъпия(140 лв с отстъпката), но пък е оригинален на ZF. Да се надяваме че всичко ще е наред като сглобя кутията.
  9. Колата ми е произведена май 2002, но кутията не знам кога.
  10. Клапанното тяло го отварях вчера. Смених гарнитурата, едни гумени клапанчета и о пръстените на вентилите(всичко което имаше в комплекта). Всичко промих и продухах. Не забелязах да има деруги по плунжерите никъде. Смених и семерингите на диференциала така и така ги има в комплекта. Торка ще е го пращам във Варна. Най-добра цена ми дадоха, а и един познат майстор от Ст Загора ми ги препоръча. И той не се изказа "ласкаво" за Джемини.
  11. Моите перипетии с кутията продължават. Днес отново имах време и продължих със сглобяването и установих, че някой псевдо майстор явно е работил по нея. Оказа се че зегерката от снимката е сложена от другата страна. От зор направо се беше отоечатала върху шайбата. Мбого ми е интересно как е вървяла колата, но е факт че не е имало проблем със скоростите. Добре че си намерих мануал с който се косултирам. Реших да купя нов F барабан. Цена 117 лв. Ще има игра и с настрийка на луфта при сглобено състояние, но ще е по натам.
  12. Намазах с масло обилно(от греста нямам) даже и в отвора който задейства съединителя сипах и пак изпуска въздух(и маслото изхвърли де). От прочетеното в нета разбрах че се износва втулката на барабана и ремонта е с нов. А дали е така?
  13. Започнах полека да събирам кутията, но излезе нещо което не ми харесва и не знам какво да правя. Понеже събирам пакетите и пробвам с въздух дали работят, при F пакета(той се захранва с масло през вала на D/G пакетите и се уплътнява с 2 пластмасови сегмента) изпуска въздух покрай остта. Един от старите сегменти беше леко приплескан, но и с тях и с новите все изпуска. Иначе съединителя се задейства. Незнам колко е редно това и дали да сглобявам кутията така или да търся друг (нов) барабан за F пакета, понеже там втулката не се сменява?
×
×
  • Create New...