lllubo

Members
  • Content Count

    2,965
  • Joined

  • Last visited

About lllubo

  • Rank
    User

Друго

  • Kaра
     

Контакти

  • Website URL
    http://www.embi2010.com
  • ICQ
    0

Персонална информация

  • Gender
    Male
  1. Може и със счупено зъбно колело или счупена стрелка. На мене ми трябва работеща платка за управление на моторчето за изминатите км.
  2. 1 или 2 броя - важното е да е здрав, да няма счупени щипки или пък да са пукнати, както и самия тас да е здрав. Няма проблем да е ужулен тук там.
  3. JoroM казва че има бан, защо не му го махнете, както и на други хора които са били на събора (ако има такива)? Поздравления за събора
  4. Konstantin993, там не е така както ти го дава - веднага след селото може да се направи ляв завой точно преди да започне разширението и разделянето на пътя в 2 отделни платна - няма как да се объркате, на място изглежда малко по-различно отлкото е на снимката Погледни го на Google Earth, забележи че на тази детелина липсва ухо и не е баш детелина. Иначе след последния тонел на Хемус ограничението е 90, а не 80. Също камера има и на една петролка преди Севлиево - ама те са отбелязани на картите. Патрулки може да срещнете буквално на всяка отбивка. Ако си карате по ограниченията че дори и с 10+ както някои искат, никакви проблеми няма да имате и забрави за радари, патрулки и т.н. Да знаете че ушевите спират и за неправилно изпреварване при непрекъсната линия - имайте си го едно на ум. Специално по този път непрекъснатите линии са сложени на правилните места.
  5. lllubo

    B4,Competition

    това с греенето на ключалките и аз на мойто Б3 от 89г го имам
  6. Начинаещ не пипа предварението, защото трябва уред с който да го измери. Иначе теорията е проста - за предварение въртиш делкото обратно на посоката на въртене на палеца и така по-рано се получава искрата, а за закъснение съответо въртиш делкото по посоката на въртене на палеца.
  7. при мен тресеше от 100 нагоре - крива гума/гуми - смених 2. Преди това ходих при N на брой гумаджии и всички разпряват че гумите са перфектни. Отидох при моя майстор за окачването, сменихме цялото предно окачване (въпреки че някои неща не бяха за смяна, но за всеки случай), но проблема имаше много мъничко подобрение и пак тресеше. Заведеме при негов гумаджия и той видя че имам криви гуми. Със зимните имаше ли такова тресене над 140?
  8. за о и у - каже как се пише "акумулатор" (акомолатор, акумолатор, акомулатор), "амортесьор" (амуртесиор,..) и .т.н технически думички
  9. щом са ти хванли това че са криви, значи си разбират. Аз имах криви гуми, ама всеки разправя че гумите са екстра и не са криви. Резултата - над 100 тресе и вече при 120-130 тресенето е ужасно
  10. а ти от къде си сигурен че някой не го е избушил вече?
  11. моето Б3 (бензин) като го взех навремето и почна да ми прави впечатление че много мирише на развалени яйца - виках си че си внушавам. Кой се качи в колата, всеки разправя че смърди на развалени яйца - демек сяра. Стигнахме до извода че може единствено и само от катализатора да смърди така, просто няма от какво друго да е. Като посвикнах с колата ми правеше впечатление и че горе долу след 3500 оборота нещо не иска да отива стрелката - зор голям и не знаех това от какво е, но и не знаех и дали е нормално. За мене колата вървеше въпреки всичко, защото можех само със старият москвич на баща ми да я сравнявам. Беше станало дума по форумите за катализатори и тяхното запушване. Сетих се че като взех колата гореше адски много масло - 3 литра за 1 седмица около 300 км макс (това го оправихме като сменихме само гумичките). Имах пари и реших да махна катализатора и да слагам нещо друго каквото и да е то. Сложиха някакво резонаторно гърне в Крафт. Резултатите: вече не смърдеше на сяра и колата значително стана много по-пъргава. Дали катализатора е бил запушен - не знам, аз така и не го взех от сервиза, не знаех че се изкупували старите катализатори
  12. още по-интересно е дали с изпънати ръце или свити в лактите (малко/много?); дали да са прилепнали до тялото ръцете или мога ако са ми свити да си подпря левият лакът на стъклото (долу на дръжката на вратата не ми е удобно да го подпирам) А това в колко часа къде да си държа ръцете - където ми е най-удобно, понякога дори не го държа. А за въртене само с една ръка - аз май го правя с дясната и ми е по-бързо отколкото ако го правя с 2 ръце.... 2 пъти до сега ми се случваше да го изпусна волана докато го въртя по този начин
  13. ако ти мият задното стъкло, можеш да си регулираш пръскалките.