Todir

Members
  • Content Count

    5,217
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

About Todir

  • Rank
    User
  • Birthday 04/15/1982

Друго

  • Kaра
    тръцнапръц

Контакти

  • ICQ
    0
  • Skype
    todirbg

Персонална информация

  • Gender
    Male
  • Location
    София

Recent Profile Visitors

7,182 profile views
  1. Здравей, колега!

    Пиша ти във връзка с твой пост от 8 май 2013 г. в темата "Голяма аномалия с температурата на А4/В5 ".

    Писал си, че проблема с високата температура може да е от връзване на изпарителя към масления охладител.

    При мен проблема е същия и изпарителя е вързан точно към масления охладител.

    Как трябва да вържа изпарителя за да не държи висока температура?

    Предварително благодаря и весели празници!

  2. Здр,видях ти поста в една тема за сваляне турбо но на б5,можеш ли да ми кажеш на a6 c5 4b 1.8t aeb дали по същия начин се сваля компресор климатик...искам сам да си сменя турбинката но отдолу виждам само компресора и 3 болта отстрани и не знам как да го сваля за да стигна до изходящите тръби на охлюва,а не ми се сваля броня и т.н.ще съм ти благодарен за съвет евентуално,мерси

  3. Шестограми са болтовете, няма кой знае какви тънкости както каза колегата. Само внимавай да не скъсаш гарнитурата като го сваляш. Обучението с ваг не е задължително, просто даваш контакт и оставяш колата за 1-2 минути без да пипаш газта. То се чува докато бръмчи и адаптира.
  4. Това звънтене може да е от вибриращи тръби или термоизолация на турбото, не знам как въобще ти е хрумнало, че е катализатор. А защо да не е и уейстгейта на турбото? За разхода Нико ти е обяснил. Това е последната причинна за висок разход.
  5. Цитиране на предходен пост! +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ и още един път +! Колега Луканов не пипай катализатора! Не слушай кварталните "разбирачи" дето говорят за приток на имагинерна мощност или "отпушване"! Няма нито един положителен ефект от премахване на катализатора на стоков автомобил и дори на чипиран без сетъп.
  6. Зададоха ти елементарен въпрос - изпарителя на газовата с тройници ли е хванат към охладителната система или е вързан последователно. Отговора беше - газовата е вързана правилно. Дреме му на някой какво смята за правилно "майстора" или ти. Питането е с тройници ли е или не? Ако отговориш на тоя въпрос Шнура в 2 реда ще ти каже как да си решиш проблема. И няма какво да се сърдиш, правописа се учи в 3-ти клас.
  7. Това е корекцията от ламбдата не е ВОЛТАЖА на ламбдата.
  8. Един неграмотник обяснил на друг неграмотник, който препредава частично разбраната информация чрез писмена реч, какво очакваш да се разбере?
  9. При запалена кола и изправен алтернатор така или иначе волтажа не пада под 13.6в, даже е 14.2. Релето е 13в за да сработва само когато колата е запалена и волтажа се вдигне над 13в.
  10. Газова има ли?
  11. Да на всяко даване на контакт си прави проверка. Не е нужно да го чакаш.
  12. Страшна процедура викаш? 2 болта, 3 щипки и 5 букси дето после няма как да сбъркаш щото са по цвят а и не влизат на друго място. Единствения "проблем" ако мога така да го нарека са инструментите за вадене на касетофон.дето струват 3-4 лв, могат да се заменят с 100 други плоски и тънки неща, могат да се изрежат от ламарина, някой колега да услужи или като минаваш покрай някой аудио сервиз ти извадят касетофона. Не е драма никаква колеги не се плашете от снимки с много кабеляци. Само е добре да знаете кода на касетофона защото може да се заключи след като се откачи.
  13. Правилно си се ориентирал, че е друг тип пепелника не като на старите б5 с пружини. За този трябва да сваляш декорацията на таблото. Ето как се разглобява всичко http://www.audiworld.com/tech/elec152.shtml Няма как да стане по-лесно при теб. Успех в начинанието и не се плаши, не е толкова страшно колкото изглежда
  14. Това е начина за сваляне на пепелника колега. Системата е много проста, светни си с нещо в дупките да видиш как е хванат и сам ще се сетиш как се вади. Успех
  15. о4ебник пу балгарзки можеби