Jump to content

Ceckata011

Members
  • Мнения

    64
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi 80

Последни посетители

809 профилни разглеждания

Ceckata011's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Ми аз уш ги постегнах, натиснах ги с една отверка, струва ми се че добре се защипват на релето. Човека гарантира за него, но гледаше и да го продаде. Такаче не съм сигурен в него. Ако извадя кабелните обувки от буксата и ги сменя? Или пък директно да ги защипя на релето без да ползвам буксата.
  2. Здравейте. На скоро се появи един проблем със стъклата и не мога да намеря решение. Колата е с пълен ел. пакет. С реле 343. Та както си карах спряха да се отварят стъклата. Проверих първо бушоните, бяха здрави. После отворих кората под волана и като поразмърдах релето тръгнаха. Почнаха да блокират когато си искат и да се оправят след почукване на релето. Смених релето, обаче проблема си остана. Тея дни свалих релето и откачих гнездото където се захваща то. Всичко си изглеждаше нормално, пръсках с контактен спрей позашкурих малко пластините на релето, обаче не и не. Някъде там губи контакта и това е. Един "жичкаджия" погледна, обясних му проблема и каза, че проблема бил някъде по кабелите. Имало нагорял кабел някъде във вратите и иска 50 лева да сменя кабелите към вратите. Аз обаче не съм съгласен. Като има някъде нагорял кабел, защо се оправят стъклата и тръгват след като размърдам релето? Много е наприятно защото карам с полузакачена кора и като блокират, бъркам в движение да разбутвам релето. Смеят ми се като возя някой и така. Ако някой е имал този проблем и каже как се оправя... екстра ще е.
  3. Един филтър все ще мога да сменя. Не е някаква супер сложна процедура. На б3ката разглабях и сглобявах карбуратора като нищо, едвали смяната на филтъра е по трудна задача.
  4. Днес купих някакъв уш полски за 20 кинта, на кутията пише произход poland, а на самия филтър пише made in bulgaria. Има 4 медни шайби към него, две дебели и две по тънки. Не знам колко ще ми трябват. Утре ще се пробвам да го сменя.
  5. Да за съжаление е там. Ще трябва да търся канал. Обаче четох теми че имало някакви шайби които обикновено изпускали след смяна на филтъра и почвало да тече.
  6. Колега не съм го сменял, защото на тази кола дори незнам къде е горивния. Преди нея карах б3ка карбуратор и нямат нищо общо помежду си, на тази ми е по-трудно да се справям сам, но мисля още днес да се заема.
  7. Здравейте колеги. Автомобила е ауди 80 б4 с мотор aah 2.8 v6. Първо ще кажа, че е само на бензин и мисля че никога не е имала газ. Проблема не е кой знае какъв, но искам да го оправа преди да се задълбочи. Та значи като е студена и по рязко и подам газ попридърпва леко. Ако и подам по плавно газта, някак си не поема веднага. Като и дам газ на празен ход малко заглъхва, падат леко оборотите и след това се форсира. Щом позагрее малко се оправя. Преди няколко дни я настъпих здраво на околовръстното и ми се струва, че след 4500 оборота сякаш се спъва. Тя е с доста дълги скорости и има прекъсвач на около 5500 оборота, но на 3та като я настъпих до доло едвам стигна 5000 оборота и направо си спря да ускорява докато не и набих 4та. а не беше още стигнала до прекъсвач.
  8. Аз взех на лпр такива помпи за около 30-40лв мисля че бяха и вече около 80 000км си карат без проблем.
  9. Възможно е и да няма проблем, но имам една б3ка която пали и с 2л.
  10. Здравейте. Карам ауди 80 б4 2.8 aah. Колата има проблем с паленето. Когато спра на баир и предницата е нагоре, а в резервоара има по-малко от 6-7 литра бензин, колата не може да запали. Някой ми беше казвал, че тези коли имат 2 помпи, едната била само за резервата и ако тя не работела се получавало така. Също съм забелязал че лампата за горивото светва доста късно. Като ми светне минавам едва 10-15км докато свърши изцяло. И през тези 10-15км ту светва, ту угасва. Не вярвам много на стрелката, защото като взех колата, стрелката показваше 1/2 при наличието на 10л. гориво. Не ми се струва много нормално при 6 или 7 литра бензин да не иска да запали на баир, както и това, че като светне лампата за гориво почти вече няма бензин. Според мен като светне, би трябвало да може да мине още поне 30-40км, затова реших да ви попитам за мнение. Благодаря предварително.
  11. Много мерси колега! Точно това исках да чуя. 5/40 слагам и това е. Пък като сложа точно 5 литра, ще си покаже дали щеката показва вярно или не.
  12. От къде мога да поръчам? До сега каквато и част да съм търсил за тази кола, никъде няма афтърмаркети..
  13. От София съм. Миналата година ми се наложи спешно и ми взеха 70 лева за 3км разстояние. Сега искат 120 за 40км. Лошото е че колата е 15км извън града.
  14. Здравейте. Миналата седмица ми се счупи дясно външно каре на аудито. (Б3 1.8 карбуратор). Преди да се строши тропаше на пълен ляв и пълен десен, дори на пълен десен биеше волана. Сега като запаля колата, полуоската със счупеното каре се върти въпреки че колата не е на скорост. Просто не мога да си обясна при положение че външното каре е счупено защо се върти полуоската. Спира да се върти само ако натисна съединителя. Незнам дали е нормално при счупено каре да е така. Въпроса ми е дали мога да я тегля в това състояние или трябва да викам репатрак до мястото където ще се прави? Искат ми 120 лева за репатрак... ремонта не струва толко. Но пък ако има вероятност да стане по голяма беля ако я дърпам в това състояние ще ги прежаля.
×
×
  • Create New...