Jump to content

dragstage

Members
  • Мнения

    14
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    seat

Персонална информация

  • Локация
    stara zagora

Последни посетители

300 профилни разглеждания
  • steni

dragstage's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. dragstage

    помощ за к03с

    Така ще направя, но няма от този на турбосмарт. Той ми е удачен защото е с два щуцера. И щом казваш че няма да беднее значи ще сам ок
  2. dragstage

    помощ за к03с

    в смисъл какво трябва да се направи, натягах гейта до край, филма е същия. Само не ми казвай, че трябва да сменям гейт. В краен случей ще направя това, което ти ми каза, ще сложа този клапан http://racing-mania.com/browse/product/id/681/Buust+Kontrol%D0%B5r+Rach%D0%B5n+Turbosmart След Н75 защото е с два щуцера. Но не ми се иска все още нека потърсим проблема още малко
  3. dragstage

    помощ за к03с

    ами маркучите са проверени, имам два Н75 версия Ж сменях, чипа е от Маднес . За което не считам, че още трябва да им се обаждам за помощ. п.с. На теста с Ваг Ком соленоид Н75 работи, без Н75 надува на макс. Интересна работа, апък не ми се прави с ръчен бууст контролер
  4. dragstage

    помощ за к03с

    колеги, днес махнах маркуча който от Н75 отива в гейта само за проба, и колата се оправи почна да си надува без проблем и върви . Според мен набеждаваме Н75 който е версия J и вероятно това не е клапана с който това турбо трябва да върви. Давайте предложения
  5. dragstage

    1.8т след чип

    Цитиране на предходен пост! ей в тази първата грешка ти е проблема, този мапера се е осрал , отивай и му чупи зъбите . След това отиваш до Пловдив в Маднес да ти оправи софта и си карай колата
  6. dragstage

    помощ за к03с

    колега, нещо не ми е вариянт с този ръчен контролер, давай други предположения да видим защо тази кола не двига повече от 0.9б а след 4,500 си отива на 1.5 . Поздрави
  7. dragstage

    помощ за к03с

    проблема не е решен, изобщо немога да сложа ръчен контролер, защото ще и объркам смесите в различните обороти. Помагайте
  8. dragstage

    помощ за к03с

    Здравейте колеги, имам малък проблем. Смених си турбото от к03-011 с к03-053 от 180 коня, колата е ауди а3 1.8Т AGU. Преди това беше мапвана на 1.5 налягане, 193 коня 325Нм. След смяната на турбото усещам, че вече нетръгва както преди, дърпа си стабилно, гледам бууст не вдига повече от 1 бар, а старото правеше пик 1.5-6 . Съществената разлика идва когато колата мине 4 000 оборито и тогава вече нялягането се качва на 1.5 . Смених N75 valve промяната беше нулева. Давайте акъл на какво се дължи това. Гледам, че отива да беднее като вдигне над 4 000 оборота и 1.5 налягане с това турбо, но това е друг въпрос, ще оправим софта след като реша този проблем. Моля за компететни мнения с които да решим проблема. Някаде бях гледал по Спомен, че к03с не се управлява от Н75 а от Н85. Възможно ли е там да е проблема Поздрави
  9. Задьлжително, и пусни една стружка
  10. В твоя край има едно момче много е в час с 1.8Т, и не само. Аз от Стара Загора ходя тям като имам по сложни проблеми
  11. dragstage

    хидравлична помпа

    лесна е за рецилиране, но по евтино е втора ръка
×
×
  • Create New...