Jump to content

zzzaaaqqq

Members
  • Мнения

    24
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi A4

Последни посетители

992 профилни разглеждания

zzzaaaqqq's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Оказаха се четки на стартера. Беше капало нещо върху тях (най-вероятно масло).
  2. Здравейте, От скоро щом подам на контакт и след това тръгна да паля, се чува едно цъкване, но стартера не завърта. И това веднъж го прави 1-2 пъти и на 3-тия пали, а последните дни и по 20 опита правя докато завърти и запали. Направи ми също впечатление, че градусите на климатроника единия път показваха 4 градуса, а днес в момента на запалването бяха на 75 градуса. След като запали колата градусите отново си отиват на 23, както са били настроени от мен последния път. Някой датчик някъде се ебава или някъде нещо окъсява? Някой сблъсквал ли се е с подобен проблем? Колата е Ауди Б6 131 коня дизел 2001. Поздрави.
  3. Здравейте, От доста време ми правеше впечатление, че когато минавам близо до някоя сграда или стена и се чуваше едно свистене. Оказа се, че интеркулера е цъфнал и изплюл уплътнителя си. Майстора ми каза, че това е в следствие на много натискане, но аз съм малко скептичен. След като сложихме нов интеркулер силно се надявах това да е било разковничето заради, което колата е мудна и не ускорява добре, но уви нищо не се промени, а само изчезна свистенето. Та случвало ли му се е на някой подобно нещо и дали би могло да е от задръстен катализатор и може ли запушен ЕГР и колектори да са виновниците за невървежа и такъв вид авария? Поздрави.
  4. Здравей, Аз съм се сблъсквал с това нещо. При мен беше от педала на газта. Той е електронен с едни паралелни плъзгачи и когато се износи и някоя от пътечките спре да дава сигнал светват ESP и подгрева мига и колата забива на едни обороти. Гасиш, палиш нормално и в момента, в който бутнеш газта и тя забива и почва да мига. Отварях го и го мъчих да го почистя. Стана, но не можах да го сглобя правилно и ми държеше на празен ход малко по-високи обороти и се налагаше да издърпвам педала назад за да паднат. Смяна на нов педал на газта 320лв. Много са важни буквите от номера му накрая да съвпадат, защото има много модели и ако не са идентични може да не работи. Поздрави.
  5. А как мога да разбера дали катализатора ми има достатъчна пропускливост? Дали той не създава голямо съпротивление, ако е запушен и това да влияе на оборотите?
  6. Благодаря колеги. Колата я закачвахме на диагностика и я натискахме на 3-та. Майстора каза, че данните от дебитомера и налягането на турбото са добри. Въпреки всичко мисля да започна с почистване на геометрия на турбото, проверка на вакуумите и проверка на въпросния управляващ клапан. Това обаче не мисля, че трябва да има отношение към това, колко бързо ускоряват оборотите на празен ход на двигателя при рязко подаване на газ(все пак имаме и коли без турбо), но може и да не ми е вярна логиката. Има ли начин, по който да разбера ECU-то здраво ли е, болно ли е и как стои въпросът със закупуване на друго ECU и препрограмиране евентуално? Още нещо интересно колата в момента не може да развие повече от 190км/ч, а преди е развивала около 220км/ч. Има ли как да разбера дали двигателя е износен и дали компресията в цилиндрите е добра?
  7. Благодаря колега. Това въпросното предварение, как се регулира? И по какво да позная дали геометрията на турбото заклинва?
  8. Да смених педала, но няма общо с него. Натискам педала от горе до долу, а оборотите започват да се вдигат с половин секунда закъснение и то в рамките на 2 секунди да кажем(мудно). Имал съм проблеми при дъжд, ако влезне вода в кутията на компютъра да умре още по-лошо. Тогава пали, но оборотите почти не отлепват при подаване на газ докато не изсъхне. Каква е вероятността проблема с оборотите да е от турбото? Никога не съм го карал на профилактика, не е чистено и нямам идея в какво състояние е. По Ваг като я натисна вади добро налягане, но това изключва ли проблема с мудните обороти да е от него? Кое всъшност отговаря за тези обороти? Може ли някой вакуум някъде да е причина? Може ли да са дюзите? Ще съм благодарен за някаква насока.
  9. Здравейте, Проблема е, че колата е доста мудна. Като подам газ не се стрелват оборотите, а има едно забавяне и провлачване в началото, което след средата на оборотите вече не се усеща. Същото е и при вървежа мудно потегляне и след 2000 оборота вече дърпа повече. Гледахме показанията на дебитомер и турбо стойностите са добри. Дюзите не са перфектни, но са в норма. Някой сблъсквал ли се е с подобно нещо и къде да търся заека?
  10. Оказа се педала на газта. Смяна с нов 350лв оригинален. Много е важно да е със същите букви и цифри, като вашия, защото иначе има голям шанс да не стане. Много шибано се сваля с 3 винта е и трябва подходящ инструмент.
  11. Здравейте, Вчера ми се случи следния проблем. При потегляне на светофар ми светна лампата на ESP и оборотите на колата замръзнаха на 1200. Педала на газта вече не играеше нито нагоре, нито надолу. След като изгасих и запалих се оправи до следващия светофар, на който потеглих и отново светна лампата и забиха оборотите на толкова, с колкото потеглих. Забелязах, че имам проблем с машинката на съединитела - като го натисна леко 6-7 пъти бързо и ми светват и двете лампи на ABS и ESP. Това съм го имал като проблем и с машинката на спирачката, но това от вчера е нещо ново. Днес стигнах до работа и не го е правило нито веднъж. Не съм правил все още диагностика, довечера ще я закача. Някой на прима виста има ли предположения от какво би могло да стане това?
  12. Благодаря ще го проверя!
  13. Къде се намират и какво точно да им проверя?
  14. Здравейте! За втори път ми се случва при силен и проливен дъжд колата спира да върви. Двигателя е 1.9тди 131 коня Б6. Първия път беше по време на движение карах през проливен дъжд и градушка и спрях под един мост. Около 15 минути по-късно без да съм гасил колата просто потеглих и тя изгасна. Паля отново тръгвам гасне. И така няколко пъти докато осъзнах, че като подам газ на празен ход оборотомера едвам отлепваше плавно или една идея по-бързо вдигаше обороти но насечено - това бяха двата варианта. Иначе държеше номинални обороти, но подам ли газ за 10 секунди вдигаше до максимални обороти, ако не и повече. Помислих за 2 варианта единия за мокър филтър, а другия за пълен с вода ауспух. И двата ми звучаха налудничаво. И днес отново проливен дъжд, но колата беше паркирана и не е била в движение. Качвам се паля и същата работа оборотите ги няма. Предния път се оправи от самосебе си след около час почивка и 30 минути каране. Какво може да се случва и как да го хвана? Благодаря предварително!
  15. Здравейте, Понеже на всеки 2-3 месеца нещо по предницата или се разклопва или се разскърцва съм решил да подменя всичко накуп. Какви марки носачи използвате и какви амортисьори? До момента съм сменял на парче носачите с TRW, Lemforder и други. И тия тампони мине се не мине погледна ги и все скъсани... Амортисьори не съм сменял никога. Задните са тотал щета, предните на 50%. Поздрави.
×
×
  • Create New...