Jump to content

kx3m

Members
  • Posts

    315
  • Joined

  • Last visited

Друго

  • Kaра
    A4 B6 1.9TDI AWX

Персонална информация

  • Location
    Благоевград

Recent Profile Visitors

3,088 profile views

kx3m's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

1

Community Answers

  1. При изрядно надуване на турбото исканото от компа и реалното (полученото) налягане трябва са се изравнили между 1600-1700 оборота. При теб изравняването или пик на турбото идва чак на 2300 оборота, за това усещаш вървене тогава. Стойностите на дебитомера изглеждат добре. Имах такъв проблем като твоя и се оказа миниатурна дупка във вакуум маркучлето отиващо към актуатора на турбото. Заради такъв дребен процеп около милиметът вакуумът не можеше да издърпа лостчето достатъчно бърже на актуатора и да затвори геометрията. Виж при запалване дали се издърпва лостчето на актуатора на турбото. Провери си всички вакуум маркучлета, актуатора на турбото, както и вакуум резервоара и мембраната на ЕГР за малък пробив в някое от тях. Щуцера на тандем помпата също не е лошо да се види дали е разбит.
  2. Всъщност този допълнителен отвор дето го прави онзи на клипа малко не го разбирам. Така и така е срязал клапана отгоре и можеше просто да изчисти всичко хубаво и да провери мембраната дали е здрава. Чрез този допълнителен отвор в ниските обороти ще освобождава вероятно по лесно картерното налягане, но нали тази гумена мембрана е там за да затвори клапана?? в по средни и високи обороти като турбото се развърти и направи вакуум и засмуче мембраната с цел да не изкара масло, а сега с този отвор ще затваря ли добре мембраната??
  3. https://youtu.be/xpjNvzq9PUc https://youtu.be/VR9nfT2J2xw Тези клипове може да са ти полезени за да видиш дали е запушен клапана. Този клапан може да е причина за сериозен разход на масло ако не работи правилно. На втория клип има и опит за ремонт, но дали ще се залепи после хубаво е под въпрос. Обикновено ако е прецакан взимаш втора ръка или нов една шапка пари заедно с капака. Най- лесно се проверява на место, като махаш маркуча на клапана, отвиваш капачката за маслото и духаш през отвора на клапана. Ако въздуха излиза лесно, значи е ок, ако е запушен може да има повишено картерно налягане и маслото да избие през турбото заради трудно оттичане. В клапана има гумена мембрана, която при средно-високи обороти, чрез вакуума от турбото се затваря, обаче ако същата е пробита, не може да се затвори и турбото може да засмуче доста масло за кратко време при високи обороти. Тази мембрана има начин също да се провери дали е здрава без да се отваря и реже отгоре, трябва само малка импровизация. Примерно по-голяма спринцовка и маркучле с размера като тези за вакуума на актуатора на турбото. Сваля се пластмасовия предпазен капак на ангренажа и там най - отгоре на предната част на капака на клапаните се открива една малка дупка, която служи за изравняване на налягането и чрез канал води до гумената мембрана в клапана. Чрез спринцовка и маркучле в тази дупка , ако се уплътни хубаво може да се провери мембраната дали се движи, ако е спукана ще си проличи. Иначе от клапана винаги ще е омаслено, но важното е да е в рамките на нормалното.
  4. За премахване на индикацията за течност за чистачки пусни един кабел 30 см. от пин номер 1 на синята букса влизаща в таблото (километража) и вържи някъде за маса по купето, примерно някой болт близо до бушоните или този с който се захваща кората отстрани.
  5. Освен гореизброените препоръки , провери жилото да не си го огънал повече при разкачане и закачане на кората. Като си презапоявах спойките на бравите на всички врати, за да спре да се показват wont-de safe грешките, при разкачане или закачане на кората на една врата бях огънал без да искам близо до дръжката жилото ( което е по скоро като тел) , като огънатото се скриваше точно в началото на бронята или както се казва това бялото в което е обвито жилото. Въпросната чупка задържаше в началото на бронята и пречеше почти до край да се върне свободно дръжката. След изправянето на чупката всичко се оправи.
  6. може да пробваш с некое двукомпонентно лепило като поксипол да стегнеш щуцера, но при мене не успяваше да натиска достатъчно добре щуцера към клапанчето зад него и вакума не се задържаше, като при бързо последователно натискане на спирачката педала ставаше твърд и бавно се възтановяваше. Решението беше втора ръка тандем помпа на Bosch от последните им ревизии за около 120 лв където проблема с този щуцер е решен с резба. http://sp.scarchu.eu/snm/tandem_pump/IMG_20150614_185632.jpg
  7. Имах същия проблем, оказа се пречупен кабел в снопа от кабели между капака на багажника и купето където се свива и минава през една пластмасова тръбичка с гумени маншони в двата края. Оправя се лесно като откачиш тази тръбичка и издърпаш леко кабела и видиш къде е пречупен.
  8. Предполагам че се сещат всички за кое място става въпрос колега? Да речем че, на многото места на които "ляга" пръта има луфт, пораждащ усещането че геврека ще се откачи всеки момент. Но не дай си има неразбрали, съм посочил на снимката по долу от къде идва луфта. http://
  9. Браво колега, и мене ме чака същото, но мисля че е износено там където ляга самия прът и това само с друга кормилна колона би се оправило.
  10. Колега самия прът има луфт там където съм посочил със стрелката, а малко по нагоре има нещо като лагер, който предполагам е разбит. Като притисна пръта с ръка към стелките и въртя волана ляво - дясно почукването и луфта изчезват.
  11. Колеги как се сваля кормилния прът на A4 B6? Има нещо като лагер или два в колоната на волана от които долния има луфт и създава чукане във пръта на волана при резко въртене ляво дясно на место. Този лагер може ли да се смени лесно или е капсулован в кормилната колона близо до дръжката за регулиране на волана .Мислех че рейката е с луфт а то съвсем друго се оказа. Дали се продава отделно или е капсулован в кормилната колона и си върви с нея?
  12. Мерси колега, може да се пробва това с болта. Само не знам вътрешните накрайници дали има начин да се проверят някак на улицата. Вече на десен завой да речем а и на лев също, на 2-ра ако има наклон и го взема по резко, като тежестта падне отпред и понякога усещам като вибрация във волана за 2-3 секунди. При теб има ли такива аномалии покрай този луфт в волана? Това се получава повечето пъти при изнасяне от кръгово, като се чудя дали е от рейката или е каре тръгнало.
  13. От доста време имам абсолютно същото чукане във волана като на видеото на колегата по горе. Почукването се усеща при рязко въртене на волана ляво-дясно, при преминаване на павета или път с насипен чакъл буквално усещам камъчетата във волана, все едно пръта има някъде луфт метал в метал. Свалих кората под волана и откачих кормилния прът който се захваща за рейката и като размърдам с ръка оста така да я нареча която ходи към рейката ( на снимката по долу) , се усеща на ръка грубо около половин милиметър луфт и почукване нагоре надолу. Като я хвана с клещи наляво надясно пак се усеща почукване. Според вас дали е износен гребена на рейката, или къде може да е проблема? Почукването на волана е еднакво както във средно така и в крайно ляво и крайно дясно завъртян волан. Ако е износен гребен не би ли трябвало в средата да е по голям луфта а не еднакъв? Има ли начин да се проверят вътрешни кормилни накрайници преди да се ходи в сервиз? http://
  14. термостат и вероятно болкирали или за адаптиране клапи на въздуховодите на климатроника.
  15. имах подобен проблем 2 пъти преди време, светкаше и гаснеше и накрая светна постоянно. Първия път минах само с четки, втория път като светна за постоянно се изръсих за нов ротор заради прекъсната намотка... успех.
×
×
  • Create New...