Jump to content

otsn82

Members
  • Мнения

    9
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    audi b6 1.8t

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    sliven

Последни посетители

490 профилни разглеждания

otsn82's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Това е точно MAP сензора не съм се изразил правилно, като съм го нарекъл клапан.
  2. Здравейте колеги, Колата е 1.8т А4 B6 BFB мотор 163к.с., като проблема, е че турбото неможе да достигне исканото от компютъра налягане и се записва грешка 16683 p0299 ниско налягане на турбото. Започвам с кратка ? предистория. Колата я имам от 4 години, когато я взех вървеше добре но това продължи 1-2 седмици, след което започна да свети чека и да прекъсва и т.н. Майстора ми каза, че дебитомера е за смяна и блоу оф клапана също, смених ги с чисто нови по каталог за този мотор. След, което колата започна да върви добре но при подаване на повече газ компютъра изключваше турбото и колата влизаше в авариен режим до следващото палене и т.н. според майстора турбото пренадува и влиза в авариен режим. Два дена си игра с нея и ми каза, че поради заминаващия си дебитомер колата не е вървяла, както трябва и тези от автокъщата са натегнали актуатора за да компенсират дебитомера и да могат да продадат колата. След, като сега вече съм сменил дебитомера с нов и колата пренадува и затова той е върнал актуатора където трябва за да върви нормално. Взех колата горе-долу вървеше добре и така си я карах 4 ри години. Докато не реших да и правя ремап. Преди ремапа я тествахме с мапера на 115 канал и се оказа, че при пълна газ ЕКУ-то иска 1550 mbar а получава само 1250 mbar и за 4-ри години единствената грешка която имаше записана беше 16683 p0299. Разказах на мапера историята от преди това и той ми каза, че най-вероятно майстора ми не е настроил добре актуатора и турбото не надува достатъчно. Въпреки това ми я мапна по мое искане в сейфти вариант, при което след ремапа колата тръгна осезаемо по-добре. Направихме нов тест на 115 канал и тогава ЕКУ-то искаше 1830 mbar и получава 1440 mbar. Мапера ми препоръча да отида при маистор, който да ми настрои наново актуатора. Отидох при друг маистор, който взе уж да настройва актуатора и след, като го бил настроил направихме тест с колата с ВАГКОМ на 115 канал, като положението беше абсолютно същото, като преди колата получаваше не повече от 1450 mbar. Нямаше записани никакви други грешки освен 16683 p0299. След това пробвахме с клапан N75 от неговата кола, която също е 1,8т положението беше същото, както и с моя клапан. След това откачи маркуча от N75 към актуатора, за да тестваме за пробиви по търбопътищата и по гейта на турбото. След теста при поискани 1850 mbar турбото правеше 2200 mbar през целия оборотен диапазон 2000-5500 об. Мин. с не пълна газ за да не влезе в авариен режим. След това започнах да чета информация, купих си Ваг ком направих лог на пълна газ на трета от 2000-6000 оборота, който прилагам. Разсъжденията ми до момента са следните: След, като нямам никакви други грешки освен 16683 p0299, и имайки в предвид, че дебитомера ми е на 4-год и не повече от 40 000км, колата си върви перфектно няма да тресе, не прекъсва върви нормално през целите обороти, пали си нормално, гори нормално. Изключвам, като възможни повреди: Дебитомер (сравнително е нов и на малко км няма записани грешки, колата върви добре). Блоу клапан (него го изключвам защото ако изпускаше от там колата нямаше да може при затворен актуатор да успява да направи и задържи налягане според ваг ком от 2200 mbar ). N75 (пробвахме с друг, който работи отлично положението беше същото). Проверил съм всички маркучи и вакуми и няма видими спуквания също така, колата нямаше да може при затворен актуатор да успява да направи и задържи налягане според ваг ком от 2200 mbar. Свещите са NJK по каталог. Според мен възможните причини са: Картерната вентилация не е махната и ми цапа търбопътищата, както и интеркулера , също така цапа и клапана за налягане, който е в интеркулера, цапа и темп.датчик, който е в дросела(него съм го чистил със спрей за дебитомери никакъв ефект). Но немога да си обесня как може от там да губи налягане. Запушен катализатор, колата от 2 години се кара само извънградско, но при пълна газ и обороти над 5000 при отворен прозорец си замирисва на едно специфично. Но пак остава въпроса защо колата при затворен напълно гейт прави според комп. 2200mbar. Гейта на турбото не е настроен, както трябва (въпреки думите на маистора) или има някакво омекване на пружината и отваря по-рано. Като според мен най-голямата вероятност проблемите ми с ниското налягане на турбото да идват от там. Ще бъда благодарен, ако знаещите във форума ме насочат към възможните причини. LOG-01-002-003-116.csv
  3. Карам б6 със същия мотор, също имам газ. И на мен от време на време ми излиза същата грешка(светва ми чека), но нямам спад в мощността и като покарам три-четири дена и угасва сама. Карам на късо 4-5 км до работа и обратно в тези студове, който бяха колата не може да загрее добре. Лятото, пролетта и есента не ми излиза тази грешка. Сменил съм дебитомер и блоу-оф клапан. Колега пробвай да караш няколко дни само на бензин и виж дали ще излезе грешката, ако не значи е от газта 100%. От кога имаш колата(газта)? Като е топло излиза ли тази грешка. Колко караш дневно? Освен това си писал, че не върви по някой път, и като не свети чека. Проверяваш дебитомер и Н75, както и всички вакуми, скоби и маркучи свещи сменял ли си скоро?
  4. otsn82

    webasto в B6 AVF

    Този нагревател ( т. нар. "supplementary heater") има ли го на бензиновите Б6-7ци, или е само за дизеловите?
  5. Здравей Райно.Интересува ме цена за задни накладки. За ауди а4 б6 2003г. двигател 1.8т /163к.с BFB. Номера на рамата е WAUZZZ8E73A282246. Благодаря предварително.
  6. Колата е а4 б6 1,8т bfb 163коня, комби предно 17-ки 235х45 гуми, газова бигаз, разход на газ градско в Сливен 11/100 по борд реално 12/100, като карам жената на работа, детето на градина и после ги събирам и правя по 40 км на ден, което за сливен не е малко. Извънградско при скорост 120 км/ч - 7/100, 140-150км/ч - 9/100 литра
  7. Ауди а4 б6 2003г.авант, предно 1,8т bfb според лепенката е 1520кг.
  8. Здравей колега, Имам ауди а4 б6 2003г 1,8т/163коня, ръчна кутия, не е с мултиволан, с код на двигателя BFB, може ли да се постави автопилот и колко ще струва и трябва ли да си набавям нещо предварително? Благодаря предварително. Поздрави
×
×
  • Create New...