Jump to content

kuker70

Members
  • Мнения

    11
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно kuker70

  • Рожден ден 6.02.1970

Друго

  • Kaра
    audi A4 B8

Персонална информация

  • Пол
    Мъж

kuker70's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Точно от гофрирания маркуч излезе проблема!Не беше сложен кадърно!Така че вече работи нормално!По принцип не ходя по майстори,но нямаше къде да пусна старото масло!Това ще ми е последното ходене в сервиз.С изключение на газта.
  2. от раз ли?на бензин я карах до гаража,и там и смених масло+филтър+горивен филтър и въздушния иКАПУТ,КРАЙ УМРЯ на бензин
  3. не!пали и си държи обороти/950-1000/
  4. да имам.нямал съм проблеми/не е имало гърмежи/.работеше отлично.незнам дали ще запали директно на газ?но още малко и това ще разбера.
  5. когато откача стъпковия мотор също немога да запаля и нямам ниски обороти!Възможно ли е да просмуква въздух от гофрирания маркуч/само него съм откачал при смяната на филтъра/
  6. работи на високи обороти т.е.карам я на бензин,но когато си махна крака от педала на газта и гасне и немога да я запаля тези двигатели имат ли предпазители за ниските обороти?
  7. колеги помагайте:смених горивния филтър и колата отказа да запали на бензин,а до този момент никакви проблеми с палене и вървене.Благодаря ви за всичко!
  8. колеги незнам дали е тук мястото на моя проблем:чистачката на 5–та врата отказа.моторчето работи при подаване на директно напрежение има 12в на буксата при свързване неработи!Благодаря ви предварително.
  9. Колеги отскоро се сдобих с Ауди-куатро и имам питане-задния деференциал постоянно ли е зацепен или се изключва/включва след достигане на скорост колата е Ауди 100 ц4 16клапана куатро?Благодаря ви предварително.
×
×
  • Create New...