Точно от гофрирания маркуч излезе проблема!Не беше сложен кадърно!Така че вече работи нормално!По принцип не ходя по майстори,но нямаше къде да пусна старото масло!Това ще ми е последното ходене в сервиз.С изключение на газта.
когато откача стъпковия мотор също немога да запаля и нямам ниски обороти!Възможно ли е да просмуква въздух от гофрирания маркуч/само него съм откачал при смяната на филтъра/
работи на високи обороти т.е.карам я на бензин,но когато си махна крака от педала на газта и гасне и немога да я запаля тези двигатели имат ли предпазители за ниските обороти?
колеги помагайте:смених горивния филтър и колата отказа да запали на бензин,а до този момент никакви проблеми с палене и вървене.Благодаря ви за всичко!
колеги незнам дали е тук мястото на моя проблем:чистачката на 5–та врата отказа.моторчето работи при подаване на директно напрежение има 12в на буксата при свързване неработи!Благодаря ви предварително.
Колеги отскоро се сдобих с Ауди-куатро и имам питане-задния деференциал постоянно ли е зацепен или се изключва/включва след достигане на скорост колата е Ауди 100 ц4 16клапана куатро?Благодаря ви предварително.