SergioTacchini

Members
  • Content count

    66
  • Joined

  • Last visited

About SergioTacchini

  • Rank
    User

Друго

  • Kaра
    Audi A8 L

Персонална информация

  • Location
    Sofia

Recent Profile Visitors

340 profile views
  1. Кажете някой доктор в София де. Sent from my SM-G950F using Tapatalk
  2. Пълно мълчание.. Sent from my SM-G950F using Tapatalk
  3. Забавено палене

    Не мога да намеря логика, обаче. Трептят, но зарежда нормално... Sent from my SM-G950F using Tapatalk
  4. Забавено палене

    Не... ще ходя на електричат. Каза, че се съмнява в стартера. Но трептенето на плафоните....?!?!? Sent from my SM-G950F using Tapatalk
  5. Бедната смес се показва от първите сонди. Интересно е да знаем защо е така. Моята е на газ! Но тук има колеги, на газ, които нямат този проблем. Дайте помощ Sent from my SM-G950F using Tapatalk
  6. Проблем с тока в цялата кола

    Колега, да те питам - имал ли си проблем с паленето някога? Примерно да се забави преди да завърти или изобщо да не завърти? Sent from my SM-G950F using Tapatalk
  7. Забавено палене

    А само да попитам, има и постоянно трептене в светлините в купето и стоповете. Като подам газ се успокояват. Дали има връзка едното с другото? Sent from my SM-G950F using Tapatalk
  8. Забавено палене

    Отзад на батерията ли? Sent from my SM-G950F using Tapatalk
  9. Забавено палене

    Колеги, пак аз... 4.2 335 к.с. BFM Независимо дали колата е топла или студена, понякога като понеча да запаля колата се чуди 5-6 секунди преди да завърти и светва лампа EPC.Никакви грешки по време на светещата лампа. Гася и паля от ново. Пали от раз, а лампата не свети. Фокус-мокус! Що е то? В други случаи след натискане на бутона се чува едни чукане и до там. Трябва да повторя операцията около 10-12 пъти и чак тогава завърта. Дотогава изобщо не реагира, а само си щрака. Дайте мнения... Sent from my SM-G950F using Tapatalk
  10. Сух старт и щракане 4.2, 335hp

    Пичове, напосшедък при определени паления, независимо дали е топъл или студен тракането в началото е силно, а после продължава да трака но леко. Постоянно. Гася и паля оъново...и спира. Мамка му, какво е това?!?! Sent from my SM-G950F using Tapatalk
  11. Пич, кажи кой я излекува. Имам същия проблем с 4.2 Sent from my SM-G950F using Tapatalk
  12. Индикация за "air suspension".

    Ако искаш ми прати, да. Дотогава обаче аз няма да споря, защото виждам, че си дървен философ, а спор с теб е лишен от смисъл. Не съм казал нищо с цел да се караме и да се пенявиш тук. Просто беше толкова категоричен, сякаш ти си я създал тази система. Но пак ти казвам, за да го пише в книгата - има защо. Все си мисля, че някой маааалко по-умен от теб се е разпоредил да има указания в тази насока Sent from my SM-G950F using Tapatalk
  13. Индикация за "air suspension".

    Това заключване трябва да значи имвнно това, за което е създадено. В книгата на колата пише, че ако колата се вдига на крик следва да се избере jacking mode, който далеч не е "сервизен режим", а изключва компресора да работи. Жълтата лампа не показва ниво, различно от зададеното, а показва проблем със системата. Например, ако компресорът прегрее и си включи защитата след известно време работа. Целта на джага е, да спреш компресора, който ще бръмчи постоянно при качване на крик, поради нестандартното ниво. Системата ще се шашка и при пускаме от крока колата ще пада на земята. Видял съм го с очите си няколко пъти. Но да, ако системата е изправна...така е. Но коя дистема е 100% изправна на коли 15-16 години мъчени по пътищата? Sent from my SM-G950F using Tapatalk
  14. Индикация за "air suspension".

    Влез в менюто - car- settings - jaggin mode off! Преди да ти вдигнат колата са ти заключили компресора. Отключи си го от менюто Sent from my SM-G950F using Tapatalk
  15. Светлини

    Здравейте и от мен. Аз също се интересувам за крушките на паркинг асистанса (завиващи светлини), халогените и дълхите. Колата е със старата маска 2004г. Благодаря Sent from my SM-G950F using Tapatalk