Здравейте колеги, колата е ауди а3, 2.0 тди, 140 коня. BKD мотор. Счупих турбина, като перките направо станаха на сол, закарах колата на сервиз, момчето свали турбото, каза че работи с някакви които рециклират турбини, каза ми цена аз се съгласих и ми я направи. След като си взех колата, гледах на живи данни с ваг кома дали са я настроили както трябва и всичко беше перфектно, колата даваше същите стойности които си ми даваше и преди. Така карах 2-3 дни и изведнъж колата почна да се спъва, като я закача на ваг кома изискваното налягане на турбото е 2300, а реалното стига до 2601, като турбото се чува, че се развърта още повече (предполагам е сензора отчита просто до 2601, а реално е дори още повече). Върнах се в сервиза, каза че най-вероятно не са ми настроили актуатора както трябва и почна да го върти, а аз да правя тестови кръгчета, но колкото повече го затягаше (или развиваше, незнам) колата все повече се спъваше в ниските обороти. При 1300-1400 исканото налягане е 1800, а реалното е 1100, чак когато колата стигне 2200 оборота налягането се вдига на 2601 и на 3500-3600 оборота пада на 2550. Надявам се добре да съм описал всичко, според вас от какво може да е това? Дали не е рециклирано правилно турбото или пък геометрията да има някакъв проблем?