Jump to content

pezata

Members
  • Мнения

    28
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    a3 8p

Персонална информация

  • Пол
    Мъж
  • Локация
    София

Последни посетители

881 профилни разглеждания

pezata's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Quote

    Здравей колега,кава си та симптомите че реши да сменяш скорости ? 

  2. Здравейте колеги, колата ми е audi a3 8p 2.0 tdi BKD, имам проблем със скоростите или по точно с диференциала. Предлагат ми скорости от 2.0 тди 140 коня BMM двигател, някой дали е запознат с кода на скоростите и дали ще са съвместими с мойте. Също така съм отворен за идей или съвети. Благодаря предварително за вниманието!
  3. Ако има спукан маркуч няма ли да се губи налягането и турбината да не надува?
  4. Да де, но ако беше обърната гривната би трябвало още от слагането на рециклираната турбина да пренадува, а то в началото всичко си беше наред.
  5. Не е проверяван актуатора, а за лога който да направа на 4та скорост, мога да го направя по късно, но и сега мога да кажа какви точно са стойностите, защото го правих вчера 100 пъти.. когато я натисна до долу на 1500 оборота едвам едвам потегля колата, на 2000-2200 оборота изведнъж тия бие шут и реалните стойности които показва са 2601 (предполагам, че мапа до толко отчита просто, а колко е реалното на горе не се знае), до 4000 оборота стойностите показват 2601. Тук съм отделил от предишния лог, мисля че точно на 4та скорост. Може да се види как в началото ми трябва много време за да стигна 2000 оборота и след това колко бързо се случват нещата и какво налягане вдига, също така след като съм пуснал газта чак след колко време почва да спада реалното налягане на турбината (което означава, че е била доста над 2601). 11ti kanal.xlsx
  6. В файла има няколко лога, като между тях е въртяна гайката на актуатора, но колкото повече се затяга актуатора такаче да не пренадува турбината, толко повече не надува в ниските обороти. За това си мисля, че проблема не е в него. LOG-01-011-xxx-xxx.xlsx
  7. Здравейте колеги, колата е ауди а3, 2.0 тди, 140 коня. BKD мотор. Счупих турбина, като перките направо станаха на сол, закарах колата на сервиз, момчето свали турбото, каза че работи с някакви които рециклират турбини, каза ми цена аз се съгласих и ми я направи. След като си взех колата, гледах на живи данни с ваг кома дали са я настроили както трябва и всичко беше перфектно, колата даваше същите стойности които си ми даваше и преди. Така карах 2-3 дни и изведнъж колата почна да се спъва, като я закача на ваг кома изискваното налягане на турбото е 2300, а реалното стига до 2601, като турбото се чува, че се развърта още повече (предполагам е сензора отчита просто до 2601, а реално е дори още повече). Върнах се в сервиза, каза че най-вероятно не са ми настроили актуатора както трябва и почна да го върти, а аз да правя тестови кръгчета, но колкото повече го затягаше (или развиваше, незнам) колата все повече се спъваше в ниските обороти. При 1300-1400 исканото налягане е 1800, а реалното е 1100, чак когато колата стигне 2200 оборота налягането се вдига на 2601 и на 3500-3600 оборота пада на 2550. Надявам се добре да съм описал всичко, според вас от какво може да е това? Дали не е рециклирано правилно турбото или пък геометрията да има някакъв проблем?
  8. Как ги сложи на дългите, защото и аз съм с такива, но от зад вентилатора пречи да влезнат и махнат вентилаторчето.
  9. И аз да се похваля с нещо, малко по различно от това което вие се хвалите Двигателя е 2.0 тди 140 коня BKD ръчни скорости Преди ремап искара на дино 135 коня, след ремап 174 коня и 425 нютона. Имам чувството, че карам друга кола
  10. pezata

    Загуба на мощност

    Когато е постояла колата повече от 1-2 часа, пали от половин оборот.
  11. pezata

    Загуба на мощност

    Четох една подобна тема за оправянето на топлия старт, но все пак реших да го спомена, защото може да има връзка и с другия проблем. Тандем помпата няма никакви течове, огледах я обстойно след като прочетох една тема на колега във форума.
  12. pezata

    Загуба на мощност

    Тоест първо да разглобя EGR и да го почистя? Има и още нещо което забравих да спомена, незнам дали едното има общо с другото. Когато колата е загряла и ми се наложи да я изгаса за малко след това пали доста трудно, върти свободно 4-5 пъти и тогава пали.
  13. pezata

    Загуба на мощност

    Не пуши въобще. Много рядко да я видя да изпуши и то е съвсем малко, като я смачкам точно в пика и.
  14. pezata

    Загуба на мощност

    Виждам какво става, но защо ми реже горивото, нормално ли е и къде да търся проблема. Също така на първия лог, който е по баир на 4та се вижда, че турбината не ми държи необходимото налягане.
  15. pezata

    Загуба на мощност

    Не са правени никакви модификации по колата (поне от мен). Турбината имаше проблем и е сменена с друга втора употреба, като преди да се качи на колата е разглобена и почистена в сервиз за турбини. Регулацията мисля, че е вакуумна. Никакви грешки не дава колата в engine. Също така другото което ми прави впечатление е, че примерно при 2000 оборота на 6та, като и дам газ до долу ми дава моментен разход 15, и с вдигането на оборотите пада, като на 3600 оборота вече ми казва моментен 13,2, което ме навежда на мисълта, че реже горивото.
×
×
  • Create New...