Jump to content

svinqmaika

Members
  • Мнения

    15
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    A4 B5 (S4)

Персонална информация

  • Пол
    Male

Последни посетители

863 профилни разглеждания

svinqmaika's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Моторче за задна чистачка на комби да ти се намира?
  2. Колега моторче за задна чистачка за Б6 комби да ти се намира?
  3. Здравете отново. Да изкажа малко впечатления от А6-цата. Първото нещо, което ми направи впечатление беше мръсният външен вид на колата, въпреки предварителната уговорка по телефона за конкретен ден. Момчето не беше си направило труда поне една вода да лисне от горе. След първото оглеждане на колата видях липсващо патче боя на предна дясна врата, което си е много добра предпоставка за корозия ако не се вземат мерки на време. Вътре салона не изглеждаше зле. Едната решетка на говорител беше леко счупена, копчето за пускане на светлините беше доста по изтъркано от колкото на снимките, тавана не е черен както е описано на обявата, но за сметка на това си беше позанемарен (на моята Б5 е много по чист и запазен въпреки че съм пушач). Волана си имаше нормални следи от употреба също така и нетипичен звук от търкане на пластмаса или нещо подобно. Видими течове на масло нямаше по двигателя, запали нормално без странични звуци от вериги и тем подобни. При каране се държеше добре, с леки шумове на предполагам някой носач на предно дясно колело. Турбините не надуха повече от 0,4-0,5 според бууст метъра кото беше леко некадърно монтиран. Момчето дори не се беше постарало да научи малко повече за историята на колата и беше видимо очуден като му споделих какво излиза като история. По първоначалният разговор по телефона ми беше споменал, че той си я е докарал от немско, но в последствие на място се оказа че са му я докарали. Той си бил сменял ангренажен комплект с негов приятел. Даже не ми се мисли как са го сменяли при условие че не са я закачвали на диагностика да видят дали има греши. А то имаше доста записани само по модулите на двигателя, вкючително ламбда сонди, мис файъри на няколко цилиндъра и още няколко които така и не запомних. След съответно предположение за стари такива и изтриването им, се появяваха директно 2 грешки още със запалване, едната беше за подгрев на една от ламбда сондите и другата която беше по притеснитялна свързана с датчик или верига на една от главите. Също така забравих да спомена и съответно колебаене на обороти на празен ход и на моменти доста отчетлив спад тип глъхнене след отнемане рязко на газта. Не остана време да се отиде в официален сервиз на марката до Плевен тъй като нямаха свободни часове след обяд. Аз лично се отдръпнах от съответния екземпляр след всичко това. Променил е дори цената на обявата за по висока или по скоро за първоначалната, на която я беше пуснал. За мен реално при един обстоен оглед от разбиращ колега или сервиз цената би следвало да падне рязко на долу. За момента минавам в позиция на изчакване и оглеждане за евентуално по добър екземпляр. Ако модераторите сметнат за нужно може темата да бъде заключена. Благодаря много още веднъж на всички колеги включили се с мнения и съответни насоки по темата.
  4. Благодаря отново за менията. Като цяло А6-цата ми е фаворит за момента, само да не се окаже по зле от колкото изглежда на снимки. За проверка в сервиз разрах добре, че Порше няма да са голям фактор. Доста често се споменава тук във форума D-bros не знам дали така се пише точно. Там ли да искам да я закараме или има някакво друго място, което е по добре от гледна точка на съответния двигател? Неща като съответни течове и кривини, общо взето всичко видимо мога и сам да си го погледна на място. Не съм от хората които ги е страх да не се изцапат за да се наврат под колата или в коша на мотора . Варианта за Б6 мисля че вече тотално го отписах, но за Б7 не знам дали тези от долния ценови клас няма да излязат "златни за сервизите" . Вярно че са базови модели или с много малко екстри, но все пак?
  5. Доста се е развила темата за един ден. Благодаря на всички за отделеното време и съответните коментари. Не съм искал да предизвиквам някакви спорове. На ясно съм че асматика трябва да е сравнително по безпроблемния мотор, все пак имам такъв. Някъде видях мнение че 2.7 Т с автомат и куатро не струва, искам само да уточня за въпростния екземпляр, че той е ръчка. Автомат на този етап даже и не си мисля да поглеждам. Имах достатъчно драми покрай него на сегашната Б5, два ремонта по 2000 лв, не смятам отново да изживявам. Сега нея си я карам малко като пенсия с много леки обувки, че не знам кога ще роди. Малко се отплезнах . Та асматиците ги знам как вървят, малко време им отнема докато се развъртят. 2.7 Т си ми е тръпка още след първите 5 месеца каране на 2.8, особенно в купето на А6 смятам, че ще ми е по-добре. Прочел съм доста за всички посочени мотори, знам големите драми на всички. Ако ще е 2.7 се замислям и за чип, който ще е след време. За газ ще мисля евентуално след или ако се чипосва, но това ще зависи също и от километрите които ще изминавам. За 1.8 Т ми е минавала мисълта, но не искам да си развалям комфорта при пътуване от нещо което ще ми надува главата повече от V6, който пък е с приятен звук и почти не се чува на дълъг път с нормална скорост. А за съответни проблеми по моторите и всички агрегати, задължително ще бъдат проверени в компетентен сервиз като Порше. Искам само да кажа че не съм спортно настроен шофьор, да в повечето пъти карам със скорост над ограничението, но в разумни граници спрямо обстановката и пътя не повече от 30 км нагоре. От време на време имам някакви нужди за по висока скорост, но те са за кратка дистанция. Затова обаче искам да имам мощност в резерв и да знам, че щом ми се наложи няма да се притеснявам от недостиг. Наистина всичко написано от вас ми е много полезно и ми дава теми за размисъл.
  6. Благодаря на колегата robobug за уточнението за Б6 спрямо Б5, от доста голяма полза ми е. Наистина много съм се чудил дали наистина има нещо доста по добро в по-новия модел. А съответно за Б7 с 4.2 в какъв смисъл ще е по-евтино за притежание? Мен лично ми се струва че ако го вида това животно на живо ще се уплаша . Колега TiL, наясно съм с разхода на тези мотори и не ме плаши сериозно. Вече малко повече от 2 години изранвам 2.8 автомат с куатро и да ти кажа честно рахода не е много различен. Като километри на година ми се падат около 20 000, но това е много относително. За газ не съм мислил още макар, че съм и привърженик от към цифра за изминати километри. На предната ми кола имах газ и въобще не се замислях дали да тръгна на някъде, а само дали ще успея да се върна на време. Ако някой колега е ходил да гледа въпросната А6-ца и може да изкаже някакво мнение ще е добре. Аз я поразучих малко през изминалите дни. По ВИН номер излиза история само до 2008 година, и след това чак 2014. Като за този период "уж" има само 10 000 км навъртяни. На ясно съм че кола на тези години или по скоро масово колите внесени в БГ са с въртяни километражи. По съвет на човека, който ми помогна с проверката, най-добре ще е да я закарам в Порше София и там да ми я проверят обстойно специалисти. Мислите ли че това би се понравило на продавача, при условие че аз ще поема разходите му за закарването, и дали няма някакъв по близък сервиз на който евентуално да мога да се доверя. Аз лично мога само да слушам мотора и евентуално в движение да се усъмня за нещо странно като звук, и съответно да проверя за записани грешки в компа на колата. А да ми подскажете къде се намира буксата на А6 Ц5 .
  7. Ника си е с мен от години . Да знам че са различни коли, написал съм кое ми е като приоритет. Всички А4-ки са като резервен вариант, защото от към А6 няма много голям избор. Изчел съм доста теми за съответните мотори, но все пак може нещо да ми е убягнало. За това малки акценти не биха били излишни.
  8. Здравейте колеги. В поцес на търсене съм на ново Ауди. Има няколко екземпляра, които ми допадат и ще се радвам да чуя и вашето мнение за тях. А евентуално ако някой е ходил лично да ги гледа ще е от голяма полза. Като приотитет искам да си взема А6, защото сегашната ми кола е А4 Б5 и съм и се така да се каже наситил. Задължително говорим за комби и куатро. Спрял съм се на бензинови мотори поради простия факт, че до сега само такива съм имал. Карал съм и не малко дизели, но честно казано не ми доставят удоволствие. 1. Това е което най ми грабна вниманието https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11510589515907389&slink=5hnogt . Имах вече лек разговор по телефона с човека, най общо да се запозная с колата от негово лице. Съответно ми даде и номер на рамата за проверка. Та вие какво мислите за въпросната кола. 2. Тази вече е А4 B6 но е добре оборудвана https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11511785825908407&slink=5hnogt . Тези дни ще се обадя да поразпитам и за нея малко и съответно за номер на рамата. Изискване голямо ми е да ми предоставят номер на рама за проверка, по не ще знам ако някой има нещо за криене съответно няма да ми я даде или се бъркам? 3. Тази е А4 B7 няма кой знае колко екстри, но изглежда прилична https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11512065776220062&slink=5hnogt . Ще съм много доволен на всякакви ваши оценки и мнения, а също така ще е от полза ако кажете някакви тънкости и слаби места, на които трябва да се обърне внимание.
  9. Здравей колега. Не знам дали се сещаш кой съм. Ти ми помогна със съвети за моя проблем с автоматичната скоростна кутия, този който я беше закъсал във Франция :) . След изчистването на грешките колата си тръгна както трябва, но отново имам драми с нея този път без да ми вади грешки. Видях че в профилът ти пише Варна и Шумен, та питането ми е дали ще имаш желание и възможност разбира се да хвърлиш едно око и да си кажеш мнението какво може да е. 

     

  10. Здравей колега. Видях твой отговор в тема за автоматични скоростни кутии за някакъв майстор в Аксаково, от който си много доволен. Имаш ли все още негови координати и какво е правил по твоята скоростна кутия ако не е тайна? Благодаря предварително.

  11. Здравейте отново с малко инфо по моя проблем. Както ме посъветва колегата Evgeni се насочих към компа докато си чакам кабела да пристигне. Мокета не ми се струва да е махан, защото когато се опитах да го повдигна започна да се разлепя и си личи само оригиналното лепило, няма и следа от презалепване и такива неща. Вече имам и кабел и сега ще пусна това, което ми излезе като резултат. Address 02: Auto Trans Labels: 01V-927-156.lbl Control Module Part Number: 8D0 927 156 BE Component and/or Version: AG5 01V 2.8l5V RdW 7803 Software Coding: 00000 Work Shop Code: WSC 00000 VCID: 71EE4DEB3BBABDB6A2-4A3A 5 Faults Found: 00264 - Solenoid Valve 4 (N91) 31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent 00268 - Solenoid Valve 6 (N93) 31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent 00266 - Solenoid Valve 5 (N92) 31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent 00270 - Solenoid Valve 7 (N94) 31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent 00293 - Multi-function Switch (F125) 27-10 - Implausible Signal - Intermittent до колкото разбирам като лаик това трябва да са някакви бобини или нещо такова, които или не са им закачени кабелите или са така да се каже оперативно премахнати. Само последното нямам идея какъв превкючвател или бутон. Чакам оценка на резултата и съответно къде да ги намеря тези неща които не работят или и аз не знам. Ако имате някаква примерна схема или линк където да видя как и къде са разположени ще съм много благодарен.
  12. Благодаря за отговора. Кутията е същата напълно със всички букви както старата ми и е точно това което ти написа 5HP19 DST. За компютъра нямам информация да е сменян, но може и да е пипан, защото стелката не беше закопчана както като си е попринцип. Информация не са ми дали дали са правили нещо по компа. За закачането на диагностика няма да мога да го направя на момента поради причината че нямам кабел и трябва да си набавя както и програма съответно. Мислех това да се случи като се прибирам септември към българия, но ми се отложи за ноември. Старата кутия би трябвало да е още в сервиза. Знам само че са взели някаква част от нея, като клапа или нещо подобно и са я сложили на новата, защото е била проблемна и според майстора при първия тест колата е тръгнала нормално и в един момент е останала на скорост.
  13. Здравейте с малко развитие по темата. Та скоростната кутия е сменена както и торка. Не знам защо ни си оставам с впечтлението, че само торка се е предал, но няма значение вече е сторено. Резултата от цялата операция е, че колата се движи, но съответно има и нови проблеми или по точно недостатъци. Главното нещо е че нямам ръчно сменяне на скоростите и пета скорост така и не иска да я включи дори и на 130 при 3500 оборота. Според майстора трябва да се смени и скоростния лост заедно с цялата му електроника. След търсене намерих такъв, но както се оказа след като го получих няма електрониката, която трябва да сърви с него. От буквите и цифрите покрай скоростния лост нищо не свети, освен символа за натисната спирачка за местене на лоста. Така също и на таблото всички символи са постоянно осветени. Въпросът ми към вас е. Дали наистина трябва да се смени скоростния лост заедно с електрониката или просто трябва да се синхронизира нещо с компютър. Искрено се надявам да имате повече познания и да ми дадете насока евентуално какво би трябвало да се погледне или да се пипне.
  14. Благодаря на колегите, и аз забелязах че не е за куатро посочената кутия, но все пак благодаря за отделеното време да ми се предложи. В момента търся така, че ако някой има нещо конкретно съм отворен за предложения. Колата ако ще я продавам ще замине цялата. Просто нямам мястото и времето да се занимавам да я разглобявам и да се продава на парчета. В отговор на въпроса дали си я харесвам ще кажа че си ми е симпатична и като преглеждам обявите за момента не съм си харесал нещо. Ето как изглежда вие преценете дали ви харесва
  15. Здравейте с малко развитие по моята болежка. След като колата беше прегледана в два сервиза, краиното заключение и от двата съвпада, а то е скоростна кутия. Сега дилемата е дали да търся друга скоростна кутия или да се отваря моята евентуално да се отремонтира. Въпросът също е до колко ще бъде оправдано едно от двете неща. При условие че в първия сервиз човека ми каза цена за смяна на скоростна с пренапасване или по скоро препрограмиране на компа за новата скоростна около 1100 евро. Все още нямам представа как вървят цените на скоростна при условие че и е куатро ми се струва че няма да е по малко от 300 евро. И като направя някаква много груба сметка нещата отиват към 1500 евро много бързо на първо четене. Та за кола която струва не повече от 2500 евро нещо ми се струва не много добра инвестиция. Вариант за минаване на ръчни скорости го отписвам, защото трябва да се търсят много неща и после не знам присаждането да не би да ми излезе пак на тези цени за работата която ще се хвърли. Та очаквам да кажете кой вариант как излиза като цифра и дали правилно съм се ориентирал в моите сметки, а също така дали има модела на скоростната кутия на лепенката при резервната гума евентуално да търся тези дни? Крайният вариант е да я обява цялата за продан за части и да си търся нова кола.
×
×
  • Create New...