Jump to content

Ibrahim_buz

Members
  • Мнения

    29
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi A4 B6 1.8T

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    Blagoevgrad

Последни посетители

540 профилни разглеждания

Ibrahim_buz's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. газовата е на агис на 3 месеца ... невазможно за 3 месеца газовите дюзи да се развалят и изпарителя ( от изпарителя течеше газ и го ремонтираа а газовата е на 3 месеца. просто ми писна вече хора 3 месеца да съм имал 1/2 седмици спокойно иначе все пролеми , отделно двигателя харчи масло след 3/4 дена ще е карам на майстор и да види от къде харчи масло няма течове , нищо и пак харчи , чека свети от тая газ , на ниските обороти ми играе да ме е страх да вдигна спирачката да потегля . направо ебал съм го и аудито чесно. Цитиране на предходно мнение!
  2. Добър вечер колеги , имам 1 проблем който отдавна ме мъчи и все още не знам какво е. значи, колата ми е 1.8Т автомат + чип+ газ, на газ в ниските обороти , да речем аз съм на ''Р'' давам на ''D''и вдигам спирачката и оборотите почват да се менят от сорта на 600-1200 понякога като дам на ''R'' и толкова ниско падат че отдолу се чува едно тупкане и колата иска да изгасне ...на бензин не см забелязал да го прави ако го прави не е както на газта ... това е така от както съм взел колата ( 3 месеца) за да тръгне без проблеми трябва много бавно да вдигам спирачката и да се моля да не стане така , понякога става, понякога не, но съъм забелязал че е само на газ така проблемно... преди 2/3 дена светна чека карах на газ и пишеше ламбда сонда. ако евентуално е за смяна не би ли трябвало да го прави и на бензин ?
  3. Колега аз имам б6 1.8Т и и сложих газ , като натисках малко по-резко и ми светваше чека и влизаше в авариен режим и излизаше като грешка cylinder 1/2/3/4 misfire detect и fuel level trim low като турбината изключваше докат не изтрия грешката и се оказа че е нямало достатъчно налягане от газовата , моята е с чип милтитроник. Ако там всичко е наред май проблема е в клапана шото ми казаха че е место срещан този пробшеч с клапана . Не знам дали съм бил полезен просто споделям при мен как беше . Дано намериш проблема. Успех.
  4. Благодаря ви, първо ще го сменя с мотула и ако забележа че харчи веднага я карам на сервиз.
  5. Значи мотул 8100 5w40 така ли? И да знам че това което направих може да ми донесе главоболия
  6. еми взех колата и човека от който е взех каза че маслото отдавна не е сменено но той самият не е навъртял толкова километри че да се смени маслото колата не е карана и запазена и карах си аз и ми светна на борда че нямам масло ... оттам видях найстина беше малко долях 1 литър репсол 5-40 ( той ми каза че предишното масло е било 5-40 но не си спомня каква марка) та карах карах карах около 2500 км и пак ми светна на борда за масло обаче тапака не видях колко е и направо долях още 1 литр тотал 5/40 и след като долях на следващия ден проверих маслото беше даже малко над нормата( то нали как е края на пръчката има малко място и после едно кат вдълбина и там по средата на вдълбината има една черта , маслото в момента ми е над чертата точно до края на таз вдълбина) и сега неделя или понеделник ше го сменям и маслен филтр и маслото , колата няма дим , има ГИ но има проблеми с нея по едно време и карах на бензин и сиг заради тоя чип няма хубаво изгаряне на горивото или не знам ... Затова викам да го смен сега и да го следя през седмица и евентуално ако харчи тогава да се кара на майстор сега просто искам да ми дадете съвет за хубаво масло за таз кола да се махне и тоя проблем и да се надявам да нямам други за напред.
  7. Тези на кастрол не са ли хубави? Edge или пък Magnatec и каква е разликата между 5W40 и 10W40?
  8. е , повече от 290 хил не е в това съм сигурен.
  9. а само да попитам защо 5W30 a не 10w40 или 5W40?
  10. http://www.mister-auto.bg/bg/dvigatelno-maslo/castrol-14d79b_g3224_a20714D79B.html за това ли става въпрос? до колкото го видях покрва ''VW 504.00-507.00''
  11. Здравейте колеги. Предстой ми смяна на масло , взех наскоро моето Ауди а4 б6 1.8Т и сега се чудя какво масло да сложа, в момента е с 5W40 но го гори маслото значително ( не съм забелязал точно колко ) но ауспуха е черен като на дизелова кола въпреки че няма черен или син дим. Та викам да го сменя сега с някакъв и после ако продължава ще е карам на сервиз. Колебая се между Castrol GTX 10W40 и Castrol Magnatec C3 5W40. Колата е на 225хил. Км но до колко са верни не знам може да има плюс минус 50хил. отгоре. Вие какво препоръчвате?! Колата е с чип ( не знам дали това е от значение) и километрите от значение ли са или не при смяна на масло?
  12. и да спомена че колата е с Г.И. на Агис
  13. Значи колеги , поръчах 4 бубини на Beru общо 300 лева ми излезна вторник ще дойдат и ще ги сложа , за маслото не знам колко гори , колата е имам близо месец и не съм обърнал внимание докат не ми светна на борда че е на минимума ... да, майстора ми каза че избива някъде ток тоест искра нема на бубините ... изчистих сега пак греките и си върви колата перфектно , но ще чакам да дойдат новите да ги сменя ... А има ли вероятност след като бубините ми дават тоя проблем да влияе на ускорението ? защото онзи ден с 5 човека и багажника пълен нанагорнище едвам едвам от 100км/ч да дигне , педала на гъзта до ламарината и пак се мъчеше ... а колата е с чип 192 коне... а когато съм само аз и още 1/2-ма колата си върви.
  14. Здравейте колеги наскоро се сдобих с ауди а4 б6 2003 1.8Т обаче излезнаха едни проблеми. Така първо ми светна лапмпичката за чека , след като колата ми ''заглъхна'' с 160км/ч но просто светна и колата пак си вървеше... просто ускоронието не е като преди ... включихме е в компютър и излезна ''Misfire detect'' на 3/4/2 цилиндър след това изчистихме грешката и след определено време пак ми светна и същата грешка на 1-ви и 3т-и цилиндър и ми казаха че е от бубините .. ( по между другото след светване на втория чек колата работеше на 3 цилиндъра не даваше искра на 1-вия цилиндър. и е смених и сега пак светна и е на другите 3 )... това значи ли че всички бубини трябва да ги сменя ? и найстина от тях ли се получава това? Другият въпрос е защо колата ми харчи масло, няма течове колата си врви много добре няма пушек като е карам на 6/7 хил оборота ... днес си взех 1 литър масло репсол 5/40 и щще видя след колко км пак ще ми светне лампата на борда ... нормално ли е този двигател така да харчи масло ?!
  15. Колега и аз съм на това мнение .... +1 ... Да интересувам се от коли и идкам всичко да е перфектно но за сега нямам тая възможност не взимам 1000 лева заплата... На мен ми наляха 1000 акъла ... Питах един др човек вика ми вземи б6 3.0 и да сложа газ... И ще ми излиза по-евтино от 1.9 тди... Малко ме съмнява ... Но тогава колата ше минизлезе 8/9 хиляди. Няма какво повече да добавя към твоя отговор. Почидих се как така да караш ауди ти трябяа 14/15 хилки за кола 2004 г. Ми колеги да да си дам 15 хилки за акорд 2.2 цтди140 к.с. И ле ми е мирна главата ... Както и да е може да затворите темата или ако нещо да остане отворена и като взема нещо да ви се похваля тук. Благодаря за изписаното колеги
×
×
  • Create New...