Jump to content

Bokata_1981

Members
  • Мнения

    15
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    AUDI A6 3.0TDI

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    Liverpool

Последни посетители

488 профилни разглеждания

Bokata_1981's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Направих точно това, което колегата е описал. Нищо по-различно. Дано да помогне и на други колеги при мен свърши работа.
  2. Здравейте колеги, днес намерих време и пробвах да огранича хода на моторчето и при мен работи! изгасна лампата CHECK ENGIN и дори не се наложи да чистя грешката с VCDS(аз го направих) но още с запалването и лампата изгасна и сега всичко е наред. БЛАГОДАРЯ МНОГО на всички за помощта!
  3. Колега на ясно съм 4е не трябва да работи постоянно, имам предвид, че когато стартирам теста с VCDS duty cycle e 88,8% и не се променя, а следващият път когато сработи и всичко е ОК на теста този цикъл се променя от 88,8% на 20,5%. Утре се надявам да намеря време и да сваля отново моторчето и ще му оганича хода да знам, че и това съм пробвал и ще пиша резултата. Благодаря за съвета ще пробвам дано вече се реши вече този проблем
  4. Пробвах всичко което написахте но уви резултата е нулев! Едно съм сигурен, че не е механичен проблема,защото дори с откачено лостче моторчето сработва когато си пожелае.Почистих буксата но отново си работи когато си пожелае.Пробвах няколко моторчета и резултата е същият
  5. Благодаря за съвета колега но не помага мисля, че е по-скоро е някое от релетата но не мога да намеря инфо! Бушоните съм ги проверил един по един всичките, но не ми се иска без инфо да свалям корите за да стигна до релетата, а и незнам точно кое от тях е, и дали въобще има такова реле. Изчетох много мнения из форумите но общо взето нищо. На места се споменава за EFI реле но нищо конкретно.
  6. Благодаря за съветите колеги,но все пак някой има ли идея защо веднъж моторчето сработва и не отчита грешка на VAG а следващия момент като изгася колата и дам на контакт грешката се връща,след запалване на колата изваждам буксата на моторчето и я вкарвам пак и всичко си сработва,отново диагностика с VAG и всичко е ок. Това се повтаря всеки път.Надявам се някой все пак да има няква идея.Благодаря и Безаварийно на всички!
  7. Може ли да ми кажете стъпка по стъпка как се изключват или къде мога да го видя?
  8. Здравейте колеги имам следния проблем с моторчето на вихровите клапи. Моторчето е сменено, свети лампата за двигателя, при проверка с ВАГ изписва следната грешка / ще кача направо снимка да видите какво изписва/ Проучих номера на грешката, проверих вакуума за теч. Правих някои проби: при запалена кола вадя буксата на клапата и пак я включвам / тя си тръгва/ и изчиствам грешката, след което клапата си работи. При гасене и палене на колата пак дава същата грешка. Колата е Ауди А6 3.0 ТДИ 2006
  9. Мерси за предложението колега ама съм в Англия. Тук този датчик е 30 паунда и го поръчах вече. Обаче можеш да качиш една снимка, за да съм сигурен, че съм поръчал правилния! ;-)
  10. Съжалявам забравих, 3.0 TDI quattro 2006 година е колата. А има ли начин да се разбере дали със сигурност е от този датчик?
  11. Здравейте от 2 дни колата ми прави много странен проблем. Пред в къщи или на работа колата си пали без проблем, но снощи на път към дома на светофар колата изгасна. Не искаше да запали след това. Постоя няколко минути и след това пак си запали нормално. Днес на път за работа пак изгасна така и след това пак си запали нормално. На ваг кома не отчита абсолютно никакви грешки. Някой да има идея на какво се дължи това внезапно гаснене?
  12. Здравейте колеги. Имам странен теч на масло върху колекторните тръби. Има ли си някой на идея от къде може да идва това масло? Знае ли някой какво трябва да се смени, за да се спре теча и евентуално може ли на първо време да се ползва добавка за маслото, за да се спре временно теча, докато се прибера в Бг, за да закарам колата на майстор? Прилагам 3 снимки на теча. Успях да бръкна само колкото да ги направя.
  13. Мерси колега за ифото. Ще купя комплект и ще ги сменя и тях. Искам и още нещо да попитам. При опит за синхронизация на дроселовата клапа при вкарване на код 098 или 060 ми дава грешка. Дали е от кабела или програмата или е от нещо друго?
  14. Здравей, свалих ги и ги почистих, след като дам на контакт видимо моторчетата сработват. На какво може да се дължи неисправността им? Цитиране на предходно мнение!
  15. Здравейте колеги. Преди около 2 месеца и аз се сдобих а А6 3.0 ТДИ quattro 2005. След известен период на каране ми светна лампата на двигателчето. Смених дроселовата клапа, защото зъбците бяха счупени. Почистих Intake flap motor. Изчистих грешките с кабела, но лампата святка след 3 паления пак. Имам имената на грешките и ако някой смята че може да помогне мога да му изпратя на мейл прикачен файл с грешките които изписва на Ваг Кома. Грешките са: p1018 - 001 Lower limit not reached p2343 - 002 Electrical Malfunction
×
×
  • Create New...