quаttro

Members
  • Content Count

    356
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

About quаttro

  • Rank
    User

Друго

  • Kaра
    А8

Recent Profile Visitors

1,316 profile views
  1. Браво за интересния проект, личи си че си кадърен в ръцете, продължавай да действаш и да постваш, че почти не останаха активни теми в тоя раздел!
  2. Ако можеш да намериш 2.0тфси "без проблема с маслото" взимай него, най-простия и икономичен мотор от изброените е. Шестаците горят много и имат скъпи вериги.
  3. @Evgeni K. Какъв пробег направи вече? Интересно какъв ще е живота на дюзите с този минимален разход на бензин.
  4. @vle4ugoto Само дето гори двойно повече гориво и е със скоростна кутия "ес-трошлик"
  5. За щастие аз 2.0тфси не съм имал, но съм чел постовете на @robobug , който казва, че последната ревизия на буталата на тея масларници е през 2015г. Тоест преди 2015 е логично всичките да са проблемни.
  6. 2-3 пъти разлика в цената например. Няма как да сравняваш коли в напълно различен ценови клас, нищо че е един и същ модела. Това е и най-големия минус на 4ф 3.0тфси. Даваш 25 бона за да караш кола от 2004та година. И разликата между нея и тея за 10 бона ще са някви коне отгоре и по-фешън стоповете ако е седан.... Не си струва за 15 бона разлика, не мислиш ли?
  7. Не е толкова лош избор мотора. Не е чак такъв масларник като 2.0тфси и няма драми с турбо, дюзи или стружки като 3.0тди.
  8. Toя малолитражен масларник дефорсак едишън със скоростна кутия от скутер я се засили до 200км/ч , я не, те му сложили табло до 280, спортен салон и волан от R8 ?!
  9. Съвременното градско движение с ръчна кутия е силно неприятно изживяване. При положение че даваш 20 или 30 хиляди лева не знам защо искаш да си го причиниш. Каква е файдата да я караш тая лачена баничарка за толкова пари, като всеки мангал с мерцедес за 8000лв ще се чувства по-комфортно от теб?
  10. Maлко встрани от темата, останаха ли фенове на истинските плазми? Правят ли още такива? Некой гледал ли е KURO?
  11. За м57ту2-то да ти кажа какъв ми е опита досега, че се получи интересно. С бмв масло карах стокова кола, 5в30. За 10к км бутна около 500мл. Махнах екологиите, чипнах и реших да мина на 5в40. Сипах Тотал. За 8к км глътна литър и в следващите 2к още литър, като накрая беше почнала да пуши и смърди като циганска печка. Чудих се да правя ли някакви ремонти или да пробвам първо с друго масло, та сипах Фукс 5в40. Досега 3000+км и не е мръднало изобщо. И вече не пуши и не мирише на масло. Начи ебаси ментето излезе тоя Тотал. Или просто не е за тоя двигател? Ако и фукса го бута ще пробвам някой реванол вече.
  12. Няма значение дали е пълна догоре или до половината, стига да не ти свърши нафтата де. Въпроса е колко е мазна самата нафта. Ако нямате ДПФи ви препоръчвам да си сипвате по малко двутактово масло в нафтата да маже помпата. Например за резачки и мотори, има бездимно такова.
  13. Защо не ги спират напълно тогава фси инжекторите, докато колата работи на газ?