Jump to content

quаttro

Members
  • Мнения

    382
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

1 Последовател

Друго

  • Kaра
    А8

Последни посетители

1800 профилни разглеждания

quаttro's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Да, аз съм доволен от xonrich.
  2. Значи разхода ти е 12 смесен по борд. Реално по колонка ще е поне 13, щото борда винаги лъже. 13 смесен разход значи 10 извън и 16 градско. Така е малко по-реалистично вече.
  3. A4-ка 2.0тфси гори над 12 градско в софия. Нали се сещаш, че с 2 цилиндъра повече и един тон отгоре няма как да гориш същото? А6-ца 3.0тфси гори 15-16 градско и пак е по-лека от тоя камион. Остави рибарските приказки на пзара. Или ни лъжеш, или борда те лъже теб.
  4. Колегата каза, че обича да кара динамично, затова му гори 12 градско. Ако кара икономично е 8.5-9.
  5. Да сваля на 10 и я взимай. Ще правиш някой друг носач, козметични забележки, евентуално нещо електронно и най-вероятно има ръжди тук-там. Акорда е кенеф без никаква шумоизолация и няма нищо евтино по него, бягай далече. Шкодите са ми грозни и долнопробни, най-ниското ниво на ВАГ. 4ф с тоя мотор върви точно колкото б5-цата си с 1.8. Айде над 150-160 може да върви маалко повече шестака, но като цяло е труп. Но пък е здрав, не го мисли мотора, най-много да протече от някоя гарнитура масло, ама други драми не виждам. Турбини нямаш, въздушно окачване нямаш, съединител е най-скъпия ремонт който може да правиш по тая кола, всичко друго е дребна работа. Само за ръчната се сещам като редовна драма на 4ф, иначе като цяло е здрав модел.
  6. Обади повече де, кво не ти аресА?
  7. Може и да си прав... За себе си. Щото същото мнение с обратната посока можеш да го прочетеш от някой БМВ фен, той ще ти каже как М5-цата е върха, а аудито е гаден кораб, който не завива и е с безчувствен волан, а с-троника при градско каране между светофарите придърпва и не може да се движи правилно в задръстване. Между другото за пръв път от тебе чувам някакъв лош коментар за новото М5. Всеки друг го харесва много.
  8. Именно. Няма смисъл да се препоръчва "спортна" кутия в тежък седан като А6. Повече му пасва "лигавия" хидротрансформатор. Който е спорно колко е лигав, особено ако сте пробвали със xHP софтуер... на стейдж3 си ги сменя много мъжки предавките без грам увличане, замисляне или приплъзване. Контрата ми беше на тва, че хидрото ставало само за форд галакси до кауфланд. И ти казах че всички S-ки, RS-ки и М-ки от последните години са с хидро. Почнахте да ми вадите 911ки сега, само дето темата е за седани, а не за 911ки.
  9. Глупости. ДСГ-то е по-евтино, затова го слагат на всяко VW и A3. От по-големите аудита само по-базовите са с дсг, пак щото е по-евтино, а S и RS са със ZF, щото ZF-а държи на повече сила и тормоз. A на поршетата им пречи, че ZF-a е твърде дълъг и не става за задно разположен мотор. А и си обичат традициите де.
  10. Кажи им на онея глупаци от мюнхен, що правят М3-ката с хидротрансформатор, сигурно не са се сетили, че някой ще иска да я кара динамично? Актуалните RS4, RS5, RS6, RS7... също.
  11. Еднакви двигатели с еднаква мощност. Разликите са от главата нагоре. CBBB - евро4 , пиезо дюзи, алуминиев колектор с вихрови клапи. CFGB - евро5, електромагнитни дюзи, пластмасов колектор без вихрови клапи. По-добър не може да се каже кой е. Взимаш според колата - тази в по-добро състояние, по-добро оборудване или на цената на която те устройва.
  12. A3 2.0tfsi гори 12-13 градско. Как може Q7 3.0tfsi да дава същия разход с 50% повече мощност, цилиндри, обем и тегло?
  13. Камион на бензин гори много...
  14. Все си мислех, че собствениците на А7 имат по 8лв на месец за течност за чистачки?
×
×
  • Create New...