Jump to content

Trapp

Members
  • Мнения

    17
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно Trapp

  • Рожден ден 1.06.1991

Друго

  • Kaра
    Си

Персонална информация

  • Пол
    Мъж
  • Локация
    Пловдив
  • Интереси
    Many things...

Последни посетители

649 профилни разглеждания

Trapp's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Погледнах днес и нямаше омасляване посредствено зад мотора,където влиза един маркуч за спирачната течност.Според мен е цилиндърчето на самият съединител(master cylinder). Ще се ходи на сервиз май,няма как. По принцип се опитвам да си решавам проблемите сам,но този път няма видео,което да видя първо..
  2. За да не пускам друга тема,вчера ми се случи педала на съединителя си остана в средно положение.След натискането му,за да го върна в пълно положение му помогнах с крак.Накакви съвети? Не е мек и т.н.
  3. Разбирасе,че не е редно да караш с обратен волан. Казваш не е нормално,кое в нашата сртана е нормално. Каква е логиката,колкото по нова година кола караш,толкова по голям данък плащаш. На базата на какво?Повече вреди на околната среда или,че не се сещам.За винтеки даже няма и да говоря,с нашите мили пътища.Иначе да,масово дори не си обръщат фаровете,но не мисля че и тези които пляскат силни ксенони на фарове без лупа са изрядни. Нищо не се вижда,светят право на горе...Пак казвам,има безрасъдни шофиори,а не коли. Масово не спират на пешеходни,минават в последният момент на жълто и червено.Изпреварват безрасъдно и не на последно място,много са малко хората които карат с ограниченията по градовете. Годините през които шофирах във Англия ме научиха да спазвам правилата за движение по пътя.И до ден днешен аз карам по този начин и съм много доволен. Като цяло целя да кажа,че е без значение от коя страна държиш геврека(мое мнение).Колата си е кола,иначе да не е нормално. Ама то и аз съм ненормален та да сме си комплект с колата.
  4. Исках да кажа,че по принцип по автокъщите главната им цел е да ти я продадът и това е. Била тя на 160к или на 500к,това няма голямо значение. Стига колата да е подържана добре,не може да ги усети тези километри. А това,че повечето(80%) се правят на тарикати и гледат да ти вземат парите е едно на ръка,но поне да не се опитваха да те лъжат най-нагло в лицето. Излизат и читави бройки,но нямам връзки по автокъщите,пък и няма кой да чака половин до година да си намери читава бройка. На вън,поне си спазват законите и не се пулят толкова. По голям шанс имаш за покупка на що годе читав автомобил,но ако не внимаваш и там ще те изтъргашат като нищо. С десен волан са по тънкана? Не мисля,дадената А4-рка без значение от оборудването започват от 2 900 паунда(такива за 1 900 не ги отразявам). Застраховка 1 000 поне,пътен данък 220,докарването на ход е около 300(според зависи) и преглед към 50-тина,ако не те върнат. Там за най малкотоо връщат и така трябва,колата трябва да е изрядна на пътя.Колко станаха до тук 4 470,пари са си според мен. Но за тези пари си взимам нещо на 250,300к км от раз и знам,че е запазено. За справка предишната която докарах,беше на 90 000 мили и всичко си беше още оригинално по шасито. Лично съм ги сменял шарнири,накрайници,тампони,само за ангренажа се бяха поуляли. Той същи не беше сменян и едната ролка беше счупена,просто съм имал късмет. И най важното,първият собственик на колата е била жена,аз съм втория.. Разлика и във горенето има поне с 2 литра с един Сеат със същият двигател.
  5. Кво няма ти се развали настроението,то само като видя,че пише 160 000км и пари да ми дават няма да ида...Не се научиха,мислят ни за тъпи е. Еми всеки да си търси алтернативи и това е. Ако не я вземеш от автовоза,после забрави. Знаеш ли кога ше дам 10 000 за тоя кош. За жалост има хора дето ги кефят и си ги купуват,и после проклинат марката.
  6. Ако си намериш добро и запазено А3,никакви проблеми няма да имаш.Първоначално обслужване(филтри,ремъци,ролки,масло и някой накрайник и си ти). Много време ще ти трябва да си намериш читав екземпляр. Трябва да следиш пазара постоянно и от там да попаднеш на добър автомобил. Във златният форум по-горе,има една тема как и какво да гледаме при покупка на употребяван автомобил. Задължително я прочети преди да ходиш да гледаш,каквото и да е то. Успех.
  7. Благодаря отново колега,аз още сноще ги проверих по МОТ. Доста полезна информация,коклото до докарването на ход,аз вече докарах една. Там прехвърлянето е просто си пишеш 3-те имена и адреса,къде да ти доставят новият документ и след месец,два ти е дошъл. След като се изкара колата е важно да се каже още във UK,че колата ще напуска и няма да се връща. За таксите,мда само иншуранса е дебел,но поне всичко става през телефона ти,а не да се редиш като бездарник 5 часа и така. Снощи като ги гледах по МОТ от 3,4 само една си заслужаваше,благодарение на теб ще си спестя няколко разхождания.Другите бяха през МОТ със едни и същи проблеми. Колкото до частите,да прав си,за съжаление така правят. Аз си пазарувам от ebay,но само качествени части. Има и оригинални,стига да ти се дават пари и пак не са скъпи. Достатачно е просто да видиш отзивите на продавачът и дали е изряден. Темата е за коша,няма на къде повече другото е четене по форума,има достатачно информация за всичко.
  8. Радвам се за коментарът ти. Не,не го знаех,че мога да направя справка на МОТ, но сега го знам и ще се постарая да направя правилният избор(със известна доза късмет,разбира се). Харесва ми,когато има хора които гледат да помагат с каквото могат и предават важна информация. Като цяло гледам колата да има история и така. За всичко ще си питам,един ден ще я проверявам колата ако трябва... п.с. От скоро започнах да чета за Ауди А4 B7 1.8т (163hp) и за сега съм очарован.Само хубави неща виждам,но ще видим.
  9. Незнам дали знаете,но колата ще е от U.K. Много по лесно се намират запазени екземпляри,пък и съм свикнал да карам перфектно с десния волан.Доста мои приятели пробваха и се отказаха,десният волан не е за всеки. Повечето хора гледат малко пренебрежително,незнам вродена злоба ли си е или просто така си гледат,но според мен той шофьора ако е безрасъден воланът е без значение,но това си е мое мнение. Около 3 000 паунда е сумата,сносна сума за Ауди до 2008-ма. Сумата е разтеглива,търся запазен екземпляр и не е крайна. Обслужването си е от мен повечето,само ангренажа давам да ми сменят там,че цените за ремонти не се пипат. Поне си имат история колите там(не всички) повечето и са на реални мили.Там не им изнася да ги въртят.
  10. Ще погледна и А4-ките тогава,но за сега на пазара там има само кабриолети. Две-три бройки са седани само.За сменяне на марката,дума да не става.Явно май,няма да ми излезне късмета с Sportback-a. Така като гледам май,ще се качваме на горе. Само да не стигна до А8,че там с това въздушно окачване,все още нямам 2 апартамента,които да отдавам под наем. Благодаря все пак за коментарите ви.
  11. Стига бе,това е много лошо...В прочем,няма при никакви обстоятелства да взимам А4,защото за мен лично вътре,не е кой знае колко по широка. Направо на А6,но само в краен вариант,че и там е една дилема с 4F. Ми Щом бензинови няма,ще мъча със 1.9тди или,ако намря 2.0 тди с краен код на главата C и това ше е. Sportback-а ми е слабост...Няма ли някое Ауди да ми предложите,след 2006 до 2009 бензин/дизел,което да е без хронични болести и да си карам спокойно,пък и да си подсвирквам от време на време.
  12. Здравейте,питането ми е основно върху моделът А3 8P Sportback. Пред дилема съм и незнам какво да избера,затова се обръщам към вас.така,ще обясня първо,какви са ми предпочитанията и според тях да направя правилният избор. Така,на година не минавам повече от 15 000 км,много рядко да ги направя 20 000км и от там за сега се отказвам от дизела(само за сега). Спокоен шофиор съм по принцип,но когато се наложи да се изпреварва,предпочитам да разполагам с конски сили. Не обичам високият разход,както и не съм фен на газифицирането. Не харесвам двигатели със вродени дефекти и капризни мотори. Запредпочитане е да е турбиниран двигател,че атмосферните двигатели,влизат във високи обороти извън градско и това е дразнещо. Държа да е след 2006 година,предела е 2008,2009-ако имам късмет. Не държа да е с фул екстри,но и да са повече не ми пречат. Пак казвам,то си е и до късмет при избора. Чел съм как и къде да гледам преди покупка и за какво да се ослушвам. Тъйкато,няма да имам шанса да закарам автомобила до сервиз за да го проверя предварително,както и с диагностика. То май,ще ми трябва доста голяма доза късмет,но да видим.Бих желал само,след като ми предложите дадената модификация,да се обосновавате,как и защо да е тя.Благодаря за отделеното време,надявам се да ми помогнете с изборът ми.
  13. Здравейте,един лек проблем се появява. След като колата закове на 90 градуса,след известно време,при наклон или на равно,и намаляния на скоростта,температурата пада до към 70,и след това пак си отива на 90. Това става за 3,4 секунди и много рядко,и само като намалям скоростта.При постоянна скорост не го прави.Има ли за какво да се притеснявам или? Термостат и антифриз са сменени(с оригинални). Не превишава повече от 90,заковава ги и до там. Само дето много рядко,варира за по няколко секунди. Също така,се чува едно цъкане под волана,и светлините в купето премигват,както и индикатора на таблото за отворена врата. Отворих пластмасите под волана и видях една черна кутия(забравих и името,а го знаех..) Точно от там се чуваше как цъка. Така си карам доста време вече,но мисля да го оправям. Когато взех колата,бяха сменяли динамото и кабела(големия)който е свързан от динамото за акумолаторът,който го зарежда,беше нагорял. От там да е тръгнал проблема?Динамото,доколото знам е изгоряло от омасляване на опръстенче по горе и следователно като е капело,и си е заминало.Ми това е,благодаря за отделеното време.
  14. Решено е, ще се сменят веднага щом колата влезне в България. Благодаря за полезната информция. Живи и здрави. Само забравих,като взимам предните фарове,оригинални ли да са си или мога да помисля за по добра алтернатива (фейслифт)?
  15. Решено е, ще се сменят веднага щом колата влезне в България. Благодаря за полезната информция. Живи и здрави.
×
×
  • Create New...