Diido0

Members
  • Content Count

    156
  • Joined

  • Last visited

About Diido0

  • Rank
    User

Друго

  • Kaра
    A4 B6 1.8Т BFB

Персонална информация

  • Gender
    Мъж

Recent Profile Visitors

1,558 profile views
  1. Някой знае ли, каква марка е оригиналната стоп машинка на ауди а4 б6?
  2. Отскоро съм с WEFA с блутут + преходник за RNS -D + 4бр. щипки за вадене на мултимедията, ми струва 170лв някъде всичко Свири си перфектно, само на блутут между песните, когато ги сменя се чува някакъв шум.
  3. Според мен, най-добре чисто нови ДЕПО + биксенонови лупи + защитно фолио и ще карат век. 400лв мисля ще стигнат за това, не знам само колко струва фолирането.
  4. Тъй като скоро мисля да взимам OBDeleven PRO версия, се чудя в момента има ли смисъл да взимам NEXT GEN или да си спестя паричките към (50-70лв) и да си взема старата версия? NEXT GEN е + iOS и уж по-бърз процесор за по-бърза диагностика, както и в близко бъдеще ще има съвместимост с други марки автомобили..
  5. Имах adguard на частния DNS и заради него не ми е давало рекламите. Благодаря на коелгата nicoldy, че ме светна!
  6. Свалих си приложението на OBD11 на телефона предварително да го разгледам, все още не съм си го закупил и имам 11 кредита. При опит да взема още безплатни, не ми дава да гледам реклами.. Дали защото все още приложението не е синхронизирано с модула за диагностика, се получава така? Исках да видя дали мога да понатрупам малко кредити, преди да си го купя
  7. Виж някой с OBD11, снощи гледах едно клипче на един голф 6 как му пуснаха тази опция за сваляне на огледалата надолу при вкарване на задна скорост.
  8. Мислех да сваля цялата брава и да си я занеса на работа да си я разпробия, но се отказах от този начин. Да дам малко развитие относно датчика за задните светлини, като загрее колата от дълъг път си работи боклука, но без сваляне/разкачване на кутията, трудно ще се смени...
  9. Как се сваля кората на багажника? Освободих всички щипки и не мърда... Вътре в двата края има още по един болт, но няма как да ги отвия и тях... Всичкото това заради смотаните заоблени болтове на плафоните.
  10. Пичове, това ли е ключето, което включва задните светлини и съответно парктроника, защото и 2-те ми изчезнаха отведнъж... Бушона е здрав, нямам индикация за изгорели крушки, а всичко си работеше. И не ми казвайте, че трябва да се сваля скоростната кутия, за да се смени това чудо, защото кабелчето отива някъде нагоре в скоростната кутия...
  11. Пичове Ауди А4 б6 1.8т, толкова ли са редки, че и хубавите вървят над 5000 хиляди лева за 20 годишна кола? Моля дайте мнение, че съм се насочил към такъв модел, защото моята кола я блъснаха...
  12. Преди малко на тръгване от работа се сетих да пробвам и стана, колата прехвърли на газ, когато подадох кабелите на късо. Прекарвам си ги вътре до купето и с малко ЦК ключе ще го правя номера. Знам, че не е желателно, но и няма от самото начало да го включвам. Иначе днес разглобих стария изпарител, понеже ми е интересно устройството, мембраната и уплътненията са корави на камък. Като цяло очавках да са по-зле нещата, този изпарител е монтиран с газовата уредба през 2013г. През 2016г. колата е вече при мен и съм и врътнал около 50 хиляди, да кажем, че е на 50 000 +++ изпарителя На първата снимка са кабелите, които смятам да ги пусна към купето.. https://ibb.co/zV9rTT4 https://ibb.co/hfJZbvL https://ibb.co/f8Kg492 https://ibb.co/Z1TVC6v https://ibb.co/H74Qsfq https://ibb.co/0Zbb4C9 https://ibb.co/N3fwJY1 Как се правят снимките да са видими във форума??? [/img] Не става...
  13. Нека повдигна темата и да дам разяснения. Чак днес смених редуктора собственоръчно. Всеки, който не е с 2 леви ръце може да си го смени сам. Колата си вървеше на газ г/д нормално, но при по дълго каране изменяше настройките на бензина и при първото запалване колата не можеше да се кара, забиваше муцунта и се давеше от бензин, а когато прехвърли на газ и 2-та клапана на бутилката и редуктора цъкаха по около 20-30 пъти (в студено време правеше по повече), но докато цъкаха, колата си вървеше на газ нормално. Та по смяната няма, какво толкова да описвам, 2 маркуча за антифриза, термодвойката и 2-та маркуча за вход и изход на газта. Газта от бутилката не съм я спирал, директно разкачих акумулатора и започнах да свалям маркучите. Качих новият изпарител и настройки не съм му правил. При първото прехвърляне на газ, колата угасна, но при второ запалване и повторно прехвърляне на газ, колата си заработи и към момента всичко е точно. Но имам друг въпрос, за който ще ви помоля да ми помогнете. На новият изпарител термодвойката се навива и седи външно на изпарителя, докато на стария се навиваше навътре и отиваше към канала на щуцера и съответно по-бързо ще загрява от там за да прехвърли на газ. Цяла зима си карах предимно на бензин и ми бръкна доста в джоба(еми да си я бях оправил по-рано..) и сега мисля, как да я карам да прехвърля по-бързо на газ??? Мисля да си прокарам кабели за термодвойката вътре в купето и с едно ЦК ключе да ги давам на късо - Ще сработи ли този начин? Или мога да изгоря компютъра?
  14. Един бивш колега си купува необорудван 1.6, каза че са ходили с Голф 5 да го взимат и 2ма човека не са имали проблем да го метнат, защото необорудвания двигател бил с доста малки габарити.