Jump to content

Diido0

Members
  • Мнения

    243
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    A4 B6 1.8Т BFB

Персонална информация

  • Пол
    Мъж

Последни посетители

3438 профилни разглеждания

Diido0's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Diido0

    Р0171 AUDI A4 B6 1.8T AVJ

    При над 3к оборота светва чека или премигва няколко пъти? Газова уредба имаш ли монтирана? Бедна смес означава, че или ти е малко входящото гориво в цилиндъра заради АГУ-то(ако имаш) или умираща бенз. помпа, или колата ти дърпа въздух от някъде и трябва да се тества на машина под налягане с пушек.
  2. Най-вероятно в самото табло, компютъра няма комуникация с него. На един приятел така таблото не работеше, сложихме друго само за проба и то си работеше нормално. Но накрая се оказа, се оказа някакъв чип на компютъра. Така че имаш два варианта.
  3. Ще има шум постоянно.
  4. Аз моят не съм го сменял, но при ремонт на двигателя подмених бананите и според думите на майстора, може би веригата само е била сменявана. При мен трака само при запалване и то не винаги. Бих го сменил, ако започне да не опъва веригата постоянно. На старото ми Ауди А3 1.8 AGN, така си тракаше при палене до последно, на кола на 25г.
  5. За София не знам, но в някой по-малък град ще минеш. Естествено се доплаща за услугата. Не си давай паричките за универсални катализатори. Я изкара 1-2 години, я не.
  6. Diido0

    Ниво на фаровете

    На предния и задния мост имаш машинки за нивото на фаровете, огледай ги и пробвай с почистване на буксите.
  7. Мисля, че няма да може защото до колкото си спомням свързващите тръби на радиаторчето са откъм краката на шофьора.
  8. Да знаеш, че филма е голям със смяната на това радиаторче. Сваляш цялото арматурно табло. Ама пък поне после ще имаш истинско парно.
  9. Да не е от добавката? И на включен климатроник, и на изключен мисля, че през радиаторчето си циркулира антифриз постоянно и то си тече от него. Като включиш и вентилатора вече става още по-лесно да вдига изпаренията нагоре. Много е важно, ако се разглобява таблото за да се смени радиаторчето, да се облепят и клапите на климатроника. Така ще имаш истинско парно зимата и истински студен климатик лятото.
  10. Радиаторчето на парното ти е проблема. Сваля се цялото табло на колата за да се смени. Протекло е и горещия антифриз се изпарява по стъклото и вентилационните отвори.
  11. Относно височината, единствено не се ли влияе само от пружините? Окачването си е едно и също за всички Ауди А4 Б6/Б7.
  12. Темата е от американски форум и е за Б5 модела, но и ти ще трябва да направиш същото, ако искаш да заработят задните светлини. https://www.audizine.com/forum/showthread.php/443259-*DIY*-Making-your-REVERSE-lights-work-after-a-5-speed-swap
  13. Няма да работи парктроника, казах ти. Я провери с едно кабелче вкарай в буксата на късо, ако светнат задните светлини, значи е преебан датчика на кутията.
  14. А провери ли "датчика" на кутията, който отговаря за включването на задните светлини дали е изправен? И изобщо включен ли е към буксата на колата. Без включени задни светлини, няма да работи и парктроника, защото той се активира именно, като са включени и задните светлини.
×
×
  • Create New...