Diido0

Members
  • Content Count

    177
  • Joined

  • Last visited

About Diido0

  • Rank
    User

Друго

  • Kaра
    A4 B6 1.8Т BFB

Персонална информация

  • Gender
    Мъж

Recent Profile Visitors

1,712 profile views
  1. Пиши, като има развитие! Грешката за бедни смеси и аз я имам, но не винаги ми излиза на таблото. Засега нямам ядове с паленето, пали от четвърт оборот, имам и газова уредба.
  2. Значи нещо не ти е наред, аз минавах около 360км с пълна бутилка, на дълго минавах и повече! За 1.8 AGN говоря.
  3. Тази кора по какъв начин се захваща за колата? https://prikachi.net/image/LMmVBp
  4. Каква марка са оригиналните бобини на 1.8т, че на моите отгоре не пише абсолютно нищо? Иначе вече съм си поръчал нови свещи и бобини NGK, но ме интересуват и старите каква марка трябва да са.
  5. Газова уредба имаш ли?
  6. Възможно ли е скоро да имаме тази привилегия и да сме в крак с модата? Лично аз използвам навсякъде, където е възможно черни теми, а бялото особено вечер товари много очите при четене. Дори и при минимална яркост, и включено нощно осветление на уиндоуса.
  7. На мен не ми работеше заради стоп машинката, отделно заради нея светкаха ABS и ESP.
  8. Та ти си направо лесен. Бронята ти изглежда здрава и ще може да се напасне от всеки майстор без да има луфтове. Според мен си оправи твоята за тези пари, ще стане, като нова, вместо втора ръка за 150лв + 20-30лв за Еконт... и да бъде издраскана пак. Капака може да се изправи, сигурно и сам ще можеш
  9. Дай снимки да я видим де? Аз имах тегаво ПТП и купих следните неща: Преден капак - 50лв Предна броня цяла обурудвана - 150лв Два фара в много добро състояние - 150лв Маска от S3 с буферите и алуминиевата греда - 100лв 2-та радиатора заедно с перките - 150лв Подкалник - 10лв Маркуч от хидр. помпа до рейката - 20лв По еконт сигурно отидоха около 150-200лв за доставки Изпъване на едната крива греда, редене на всички части и боядисване на капак, броня и 1 калник - 350лв (в малките населени места е така ) Колата си стана, като нова, не е имала никакви проблеми след това, пускам волана и си вървеше направо. 1 седмица, докато набавя частите и 1-2 дни работа при майстора. Най-трудно се намира предната броня
  10. Че не е ли нормално това цъкане? Моята го прави същото и го отдавам на разни ламарини и топлинни щитове, които изстиват. А относно миризмата на развалени яйца, може да е от радиаторчето на климатика?
  11. Аз съм с фабричен ксенон на моята. Като купувах колата, бях настроен за рециклиране на фаровете, след като бях чел доста коментари, че А4 Б6 имат много лоши фарове. Оказа се, че фаровете светят повече от добре. Осветяват силно и плътно, без разсейки и петна, но не са с биксенонови лупи, може би S4 са с такива, но това трябва някой друг да го каже. Също така фабричния ксенон имат автоматично регулиране на светлината нагоре/надолу. Моите фарове са с крушки D1S, които са си скъпички, при мен може би скоро ще сменям една, защото дясната свети по-слабо и мъждука(но пак осветява хубаво) Отделно крушките на габарита не са T10, а H6W.
  12. Пичове, кое според вас прави една от нашите коли S-line? Много обяви съм виждал на коли, които ги пишат S-line, после в коментарите плюят по продавача, че не била такава. Сега разкодирах на моята кола, кодовете с всички екстри от стикера в сервизната и книжка и от там ми дава, че моята кола е - E4J = "S-line""S-line" . Да, ама ако я кача в обява, като такава сигурно и срещу мен ще има същите нападки от страна на разбирачите. Прилагам ви и снимки на моята А4-ка пък вие преценете, че ми е интересен този казус с S-line колите. С черен таван е и амбиентно осветление, че не съм го снимал него.