Jump to content

Diido0

Members
  • Posts

    204
  • Joined

  • Last visited

Друго

  • Kaра
    A4 B6 1.8Т BFB

Персонална информация

  • Gender
    Мъж

Recent Profile Visitors

2,368 profile views

Diido0's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. По цялата горна част на задната броня има оребрения, докато добавката отдолу е с равна повърхност
  2. Така се изказах, защото само за едно включване на кабел взимат 30лв вече, питам само изобщо има ли как и тогава да ида да си включат кабела поне с причина... Относно модула, сложих вече ЛЕД на дългите и не знам дали няма да им влияе зле в дългосрочен план, защото не са от евтините.
  3. Парите не ме бъркат, ако знам, че е възможно отивам и ги давам, айде да не коментираме без да знаем за какво става въпрос. В момента сглобявам рециклирани би-ксенонови фарове, и преди да ги сглобя искам да си направя финално дневни светлини в лупата, които да захраня през габарит, така че колата през деня все едно си я карам с включени фарове и вечер сама да си пуска ксенона в лупата.
  4. Тва е че нямам Ваг-ком, и не ми се дават 30-40лв напразно. Имам OBD11, но трудно ще се справя с него.
  5. Искам да попитам, възможно ли е при А4 Б6 да се нагласи през деня, да светят габаритите отпред и отзад, когато ключа за фарове е на позиция AUTO? Има ли как с ваг-ком да се пусне тази фунцкия на някой от регионите USA,CANADA,Europe, rest of the world и така нататък...? Искам да взема ток от габаритите за дневни светлини през деня.
  6. До колкото знам, има един бъг със стрелката на горивото, която забива. Но се оправя с махането на 2 бушона, даване на контакт и след това връщане на бушоните на мястото им, и стрелката започва да си отчита вярно.
  7. Добре дошъл в клуба. Моята барака харчеше около 1 литър на 1000км. След почти основен ремонт, пак губи масло, този път съм долял 1 литър за около 3000км Не съм правил турбото, но студената му част е чиста и няма много луфт, не знам обаче топлата част в какво състояние и дали не се излива там маслото. Двигателя и преди, и след ремонта отвън е сух на барут и няма течове, но е факт, че маслото някъде извира ха-ха. Преди при спускане на скорост без газ дълго време, след като и подавах газ, зад мен се образуваха купесто дъждовни облаци и колите ме изпреварваха за да не ми дишат мизериите, поне това вече го няма след ремонта
  8. То и 1.8т не е много хубаво цвете за мирисане. Доста пари налях в този двигател заради харч на масло, който намаля, но продължава(вероятно топла част на турбото, ама б*л съм го)! Аз пък почти нямам оплаквания от Б6, за 2 години освен двигателя, по останалите системи, механики и простотии за сега няма ядове, колата я взех доста запазена. Сигурно сега дърпам дявола за опашката с този коментар и утре ще се строши нещо ново, ама това е друга тема... хахаха
  9. Планирал съм скоро да си възстановя кабелите в маншоните на всичките врати, където всички знаем до болка този проблем с инсталацията там. От 2 години имам колата и не съм имал никакви проблеми в тази област, просто превантивно. Но от 2-3 дни, копчето за сваляне и вдигане на стъклото на шофьорската врата на първите степени не работи, а втората степен иска по-силно натискане за да тръгне стъклото, независимо нагоре или надолу. През ключа, като вдигам и свалям стъклото, няма никакви проблеми с него. Подлежат ли на някакъв ремонт тези копчета или се сменят всичките, гледам че вървят на цял панел комплект по китайските сайтове и ОЛХ?
  10. Аз бих покарал 2-3 дни само на бензин, защото е възможно газта да обърква тези неща.
  11. Има и едно друго нещо. Втулки на стартера, ако са си заминали и като е загрял автомобила, оста на ротора на стартера започва да заклинва защото няма съосие и върти много тегаво, при тази ситуация се консумира още повече ток, която кара и таблото да загасва. Тоя филм съм го гледал.
  12. Взаимнозаменяеми са. Но ако са с копчета, трябва да вземеш и лентовия кабел, за да ти работят и те.
  13. Самият датчик ще го смениш лесно ще ти трябва само едно глухо ключе 10-ка. По-трудното е да прекараш кабелът там където минава старият през един сноп с кабели, който на 2 места е захванат със свински опашки, като едната опашка е такава фабрична, която е кримпната за купето. След като я срежеш на нейно място ще трябва да обиколиш там с нова свинска опашка през една планка, за да хванеш снопа с кабели наново да не мърда. Ще си надереш ръчичките все едно си се бил с котка, но ще се справиш, давай смело . Преди 1 месец го гледах и аз този филм.
  14. Към момента проблема е решен, майстора не беше изхвърлил старият филтър и си го върнах него. Колата си пали от раз, както преди.
  15. Коланги, ако може малко помощ... Карам кошника вече около 500км, след почти основен ремонт на двигателя, глава, сегменти и т.н. Винаги колата палеше от раз, зиме-лете никакви проблеми. Минаха вече 2 седмици след ремонта, откакто съм я взел колата запалва една идея по-трудно. До вчера вече, когато отказа да пали на бензин, само върти и нищо! А на газ си пали от раз! След, като запали на газ и я върна на бензин пак си работи без проблем... Сменен е и бензиновия филтър също, защото стария чат пат свиреше-бръмчеше при подаване на контакт. Много се съмнявам в новия филтър, че си замина така бързо безславно бензиновия регулатор. Старият беше марка Hengst Made in Germany, докато новия е BOSCH, на който пише гордо, че е правен в Китай. Правилно ли съм се насочил към тоя боклук филтъра? След малко отивам и до майстора, да видим какво ще каже, за съжаление от всички върнати чарколяци, само бензиновия филтър не ми върна, че да го сложа пак за пробата... 😁
×
×
  • Create New...