Jump to content

Стилян

Members
  • Мнения

    73
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно Стилян

  • Рожден ден 11.09.1990

Друго

  • Kaра
    Ауди А4 Б6 AVF

Персонална информация

  • Пол
    Мъж
  • Локация
    Казанлък

Последни посетители

1727 профилни разглеждания

Стилян's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Провери си номера на модула, но на 99% съм сигурен че ще ти трябва.
  2. Ербег с копчета и кабел ако ти е четири-лъча волана. Най - вероятно и модул за волана, защото твоя няма да поддържа мулти волан. Също и лентов кабел който да поддържа мулти и темпомат.
  3. Всичко пасва нямат разлика. Ако имаш точните инструменти няма да имаш проблем. Не забравяй да изк.акумулатора преди да свалиш ербега. Има доста клипчета в ютуб как става самата смяна. Успех
  4. Супер изглежда! Дано тръгнат тези копчета, че са доста по-различни от тези волани на Б7 или ТТ които обикновенно слагат на Б6.
  5. Колега модула ти не поддържа мулти и темпомат трябва ти др. който завършва на буква Q , M , P или R. Лентовия кабел трябва в Г-образната букса да има пинове (това ее за мулти волана) ако нямаш и него трябва да смениш. От там е проблема с темпомата и, мулти волана. Смени го калибрирай всичко ще тръгне. Покажи снимка да видим как изглежда.
  6. Колега при мен излизаше същата грешка на Б6 и километража спираше да работи оказа се буксата която влиза в модула на АБС-а има едно гумено уплатнение което пречеше да направи добър контакт махнах гумата и всичко се оправи с едно прекодиране, а майсторите ме караха да купувам нов модул (добре че не купих). Пробвай може да се получи и при теб. Успех.
  7. След обстоен преглед днес намерих виновника за това пукане. Оказа се че планката която държи акумулатора я няма и той си обикаля наляво, надясно сложих нов болт с няколко шайби да го държът и всичко заспа
  8. Защото четах че може да е и от разхлабен тампон на двигателя който пак се намира в дясно
  9. А има ли как да разбера дали е от вътршния накрайник със сигурност или да ги сменям и двата ..
  10. Преди няколко дни смених носачи и предни амортисьори +тампони на макферсоните сега колата е много по стъбилна и здрава но остана едно пукане което се чува само при по рязко завиване и се чува от дясната страна.. наподобява звук от каре..може ли да е от него?
  11. Стилян

    Помощ за грешки

    Правил ли си нещо по АБС - а? Нама връзка с компютъра и от там идват др. грешки според мен имах подобен проблем и аз реших го след махане на гуменото уплатнение на буксата на АБС.
  12. Мн полезна тема а при а4 б6 авф може ли да се монтира подгрев и от къде да търся частите?
  13. Стилян

    Проблем с АБС

    Оказа се че буксата коя влиза в абс-а не е влизала както трябва на нея има една гума която пречеше да влезне до край от там нямало хубава връзка и изписва грешките. След премахването и всичко изчезна и си работи коректно. До този извод стигнах аз, но два дни обикалях по майстори и никой не го забеляза това добре, че не смених модула щеше сигурно да се оправи но нямаше да е той виновника. Има доста теми които четах симптомите бяха същите като моите грешка в левите датчици за скорост дрън дрън ..всичко е било от гумичката.
  14. Стилян

    Проблем с АБС

    Колеги реших проблема като имам свободно време ще обясня каква беше причината. Благодаря за мненията и помоща
×
×
  • Create New...