Jump to content

zdrash

Members
  • Мнения

    763
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно zdrash

  • Рожден ден 17.06.1973

Друго

  • Kaра
    A6 4F AQ

Контакти

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Персонална информация

  • Локация
    София

Последни посетители

2264 профилни разглеждания

zdrash's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Vaico ползвах около година и половина и не съм имал проблеми. На половина е на ОЕМ като пари.
  2. zdrash

    Проблем с Mmi 2g(basic)

    @ники 125кс. То тук една снимка не можеш да качиш като хората, камо ли видео. Логично хората търсят нещо в крак с времето.
  3. Проблеми с напрежението нещо според мен. Вземи +/- от мотора на чистачката, ако си с авант.
  4. @mimojef знам, но ползвам двата зададени по подразбиране. 15к и 30к км.
  5. За много години! На Ravenol VMP му дават до 50к км пробег. Абсурдно е за мен да се сменя на 10к. Аз го карам 15-16к само защото късия интервал за смяна е 15к км. Иначе и 20к са му добре, ако ги правиш за година.
  6. zdrash

    Kessy ретрофит

    @ники 125кс. Аз бях на въздух ама си ретрофитнах един Туарег на пружини
  7. Моя като го "изпрах" пушеше като кебапчийница докато регенерира. За това го свалих. Продават се специални тръби от неръждавейка (доунпайп) в ОЛХ например и се монтират на мястото но ДПФ-а. Алтернативните ДПФ и не стават.
  8. Можеш да си купиш кабел и да пробваш да направиш принудителна регенерация - не е трудно. https://sklad66.com/cms/vag-vw-audi-seat-skoda.html Аз след 5 години борба го ампутирах. Мисля че това е най-добрия вариант, освен ако не ти се дават 4500лв за нов. Успех!
  9. @Slavi_mutev пробвай първо да смениш водачите на апаратите. И в никакъв случай не ги смазвай.
  10. И при мен остана грешката след смяна на батерията. Взех друга аларма. До колкото разбрах, като запише грешка в модула не може да се изчисти.
  11. Тук продават конверсейшън кит и е описано с какво е по-добра CP3 https://www.darksidedevelopments.co.uk/products/conversion-kit-for-cp3-fuel-pump-2-7-3-0-common-rail-engines.html
  12. @tsborissov Трябва да се пипне. Питай Крематора, той може да ти я направи.
  13. И ако не дай си боже си за помпа, сложи от пре фейс чугунена. По-здрви са и са с по-висок дебит.
  14. 3tdi e чугуниЙ (както се казваше в един виц). На моя му правих хонинг на цилиндрите като сменях бутала и лагери. Вече 44к км държи. (1100лв ми взеха в Княжево за шрайф глави, челен шлайф на блок, хонинг на ризите и шлайф на колянов вал. Бутала със сегменти Нурел ги взех по 106 лв парчето, лагери основни и биелни бяха под 500лв. Та частите с шлайфа бяха към 2500лв и съм с нов мотор.)
×
×
  • Create New...