vova Публикувано 14 Април 2011 Доклад Share Публикувано 14 Април 2011 Значи колата е б4 тди.При първоначално стартиране на двигателя 2-3-4 минути се чува едно ромолене или нещо като стържене,леко тракане около двигателя.При леко подаване на газ изчезва и при отпускане на газта пак се чува.Не мога да разбера от къде точно идва проблема.Като че ли нещо от динамото идва шума,или от клапаните или не знам...Може и преди да съм го имал но не можех да го забележа,понеже ми свиреше демпферната шайба.Сменени са тия двата ремъка за динамото и водната помпа,ангренажен и двете ролки ако има значение.Като загрее колата не се чува и е тиха-имам в предвид не да вдигне градуси ами примерно след 5-6 минути след запалването.Да карам ли смело и безотговорно Ромоленето прилича сякаш две зъбни колела се въртят... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mindzakis Публикувано 17 Април 2011 Доклад Share Публикувано 17 Април 2011 Значи колата е б4 тди.При първоначално стартиране на двигателя 2-3-4 минути се чува едно ромолене или нещо като стържене,леко тракане около двигателя.При леко подаване на газ изчезва и при отпускане на газта пак се чува.Не мога да разбера от къде точно идва проблема.Като че ли нещо от динамото идва шума,или от клапаните или не знам...Може и преди да съм го имал но не можех да го забележа,понеже ми свиреше демпферната шайба.Сменени са тия двата ремъка за динамото и водната помпа,ангренажен и двете ролки ако има значение.Като загрее колата не се чува и е тиха-имам в предвид не да вдигне градуси ами примерно след 5-6 минути след запалването.Да карам ли смело и безотговорно Ромоленето прилича сякаш две зъбни колела се въртят...има два варианта,единят е ролка на агренажния ремък другият е пулове(хидравлични повдигачи)и двата варианта са болезнени за смяна но ако е първият не караи повече Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vova Публикувано 18 Април 2011 Автор Доклад Share Публикувано 18 Април 2011 Ами не мисля че е ролка,понеже са сменени с нови преди седмица.Ходих да го прослушат и ми казаха че е от някакъв обтегач,обтяжен механизъм който е за алтернатора г-образен болт,втулки и още нещо имаше ама забравих.Най-вероятно ми е износен болта и втулките...Ше го оправам ама не сега Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mi4kataGr Публикувано 18 Април 2011 Доклад Share Публикувано 18 Април 2011 Провери си стартера. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKELL BEGA4KA Публикувано 19 Април 2011 Доклад Share Публикувано 19 Април 2011 и аз сьм за стартер можеби ти задьржа стартера при палене,тои издава такива стьржещи звуци Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vova Публикувано 27 Април 2011 Автор Доклад Share Публикувано 27 Април 2011 (Редактирано) Разбрах от къде идва точно звука.Звука е дрънчене,идващ от нещо като метална капачка,която се намира до задният край на алтернатора,на много неудобно място и се вижда само когато съм под колата.Всъщност по средата й има един шестограм мисля че 5 мм.Пробвах да го затегна но поскърцва отпред,където явно е тоя г-образен болт който пък опъва пистовият ремък с тая пласмасова ролка.При положение,че преди смяната на демпферната шайба с нова и ремъците с нови тая "капачка" не дрънчеше,възможно ли е сега да се презатегне или донамести или решението е нов обтегач/щото явно това е обтегача/?До колкото се сещам на нея има пробита дупчица и от там май излиза металната пружина която се законтря там.Дупката малко се е заоблила от едната страна и се чудя дали това е отхлабило пружинният механизъм и затова да дрънчи така.Болта изглежда наред външно,има и една гумена втулка мисля която и тя е ок.Преди дрънчеше докато е студена,сега постоянно!Ужас!Предварително благодаря за отговорите и ще се радвам някой да каже който се е сблъсквал с тоя проблем. Редактирано 27 Април 2011 от vova Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dani_94 Публикувано 28 Април 2011 Доклад Share Публикувано 28 Април 2011 (Редактирано) Това е оптягащия механизъм на автоматичният оптегач на пистовият ремък... Вътре е една пружина, и при теб доколкото разбирам по обеснението ти, си е отишла напълно, а може и да е счупена щом дрънчи... За смяна е на 101%... Редактирано 28 Април 2011 от dani_94 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladitdrv Публикувано 2 Май 2011 Доклад Share Публикувано 2 Май 2011 Разбрах от къде идва точно звука.Звука е дрънчене,идващ от нещо като метална капачка,която се намира до задният край на алтернатора,на много неудобно място и се вижда само когато съм под колата.Всъщност по средата й има един шестограм мисля че 5 мм.Пробвах да го затегна но поскърцва отпред,където явно е тоя г-образен болт който пък опъва пистовият ремък с тая пласмасова ролка.При положение,че преди смяната на демпферната шайба с нова и ремъците с нови тая "капачка" не дрънчеше,възможно ли е сега да се презатегне или донамести или решението е нов обтегач/щото явно това е обтегача/?До колкото се сещам на нея има пробита дупчица и от там май излиза металната пружина която се законтря там.Дупката малко се е заоблила от едната страна и се чудя дали това е отхлабило пружинният механизъм и затова да дрънчи така.Болта изглежда наред външно,има и една гумена втулка мисля която и тя е ок.Преди дрънчеше докато е студена,сега постоянно!Ужас!Предварително благодаря за отговорите и ще се радвам някой да каже който се е сблъсквал с тоя проблем. Предложението ми към теб е да си сложиш фрайлаф на алтернатора!Както се казва в една реклама губиш единственно вибрациите и гадните шумове Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vova Публикувано 4 Май 2011 Автор Доклад Share Публикувано 4 Май 2011 Ами за съжаление на знам какво е фралайф,как се слага и какви пари е...Проблема е решен или поне засега Купих си обтегача,алуминиев!Свалиха ми стария,сложиха новия и след запалване отново дрънчеше. Оказа се че сме сложили пистов ремък с 1-2 см. по-дълъг от колкото трябва да бъде по програмата.Ремъка влезе мн трудно,още по трудно се опъна и то този новия дългия ама поне (за)сега не трака.Така че вече се продава обтегача стария за алтернатора,който явно е работещ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nicoldy Публикувано 4 Май 2011 Доклад Share Публикувано 4 Май 2011 Става дума за шайбата на алтернатора, която ремъка върти. Та става дума за замяната на обикновената шайба с такава, която работи като тресчотка (в едната посока се движи свободно а в другата - не). Така се облекчава и напрежението върху обтегача. Има писано по въпроса, ако ти е интересно можеш да потърсиш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване