Jump to content

Стърже при палене


vova

Recommended Posts

Значи колата е б4 тди.

При първоначално стартиране на двигателя 2-3-4 минути се чува едно ромолене или нещо като стържене,леко тракане около двигателя.При леко подаване на газ изчезва и при отпускане на газта пак се чува.Не мога да разбера от къде точно идва проблема.

Като че ли нещо от динамото идва шума,или от клапаните или не знам...

Може и преди да съм го имал но не можех да го забележа,понеже ми свиреше демпферната шайба.

Сменени са тия двата ремъка за динамото и водната помпа,ангренажен и двете ролки ако има значение.

Като загрее колата не се чува и е тиха-имам в предвид не да вдигне градуси ами примерно след 5-6 минути след запалването.

Да карам ли смело и безотговорно :hilezh:

Ромоленето прилича сякаш две зъбни колела се въртят...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи колата е б4 тди.

При първоначално стартиране на двигателя 2-3-4 минути се чува едно ромолене или нещо като стържене,леко тракане около двигателя.При леко подаване на газ изчезва и при отпускане на газта пак се чува.Не мога да разбера от къде точно идва проблема.

Като че ли нещо от динамото идва шума,или от клапаните или не знам...

Може и преди да съм го имал но не можех да го забележа,понеже ми свиреше демпферната шайба.

Сменени са тия двата ремъка за динамото и водната помпа,ангренажен и двете ролки ако има значение.

Като загрее колата не се чува и е тиха-имам в предвид не да вдигне градуси ами примерно след 5-6 минути след запалването.

Да карам ли смело и безотговорно :lol:

Ромоленето прилича сякаш две зъбни колела се въртят...

има два варианта,единят е ролка на агренажния ремък другият е пулове(хидравлични повдигачи)и двата варианта са болезнени за смяна но ако е първият не караи повече

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами не мисля че е ролка,понеже са сменени с нови преди седмица.

Ходих да го прослушат и ми казаха че е от някакъв обтегач,обтяжен механизъм който е за алтернатора г-образен болт,втулки и още нещо имаше ама забравих.

Най-вероятно ми е износен болта и втулките...Ше го оправам ама не сега :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и аз сьм за стартер можеби ти задьржа стартера при палене,тои издава такива стьржещи звуци

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Разбрах от къде идва точно звука.

Звука е дрънчене,идващ от нещо като метална капачка,която се намира до задният край на алтернатора,на много неудобно място и се вижда само когато съм под колата.

Всъщност по средата й има един шестограм мисля че 5 мм.Пробвах да го затегна но поскърцва отпред,където явно е тоя г-образен болт който пък опъва пистовият ремък с тая пласмасова ролка.

При положение,че преди смяната на демпферната шайба с нова и ремъците с нови тая "капачка" не дрънчеше,възможно ли е сега да се презатегне или донамести :wall: или решението е нов обтегач/щото явно това е обтегача/?

До колкото се сещам на нея има пробита дупчица и от там май излиза металната пружина която се законтря там.Дупката малко се е заоблила от едната страна и се чудя дали това е отхлабило пружинният механизъм и затова да дрънчи така.

Болта изглежда наред външно,има и една гумена втулка мисля която и тя е ок.

Преди дрънчеше докато е студена,сега постоянно!Ужас!

Предварително благодаря за отговорите и ще се радвам някой да каже който се е сблъсквал с тоя проблем.

Редактирано от vova
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е оптягащия механизъм на автоматичният оптегач на пистовият ремък... Вътре е една пружина, и при теб доколкото разбирам по обеснението ти, си е отишла напълно, а може и да е счупена щом дрънчи... За смяна е на 101%...

Редактирано от dani_94
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разбрах от къде идва точно звука.

Звука е дрънчене,идващ от нещо като метална капачка,която се намира до задният край на алтернатора,на много неудобно място и се вижда само когато съм под колата.

Всъщност по средата й има един шестограм мисля че 5 мм.Пробвах да го затегна но поскърцва отпред,където явно е тоя г-образен болт който пък опъва пистовият ремък с тая пласмасова ролка.

При положение,че преди смяната на демпферната шайба с нова и ремъците с нови тая "капачка" не дрънчеше,възможно ли е сега да се презатегне или донамести :) или решението е нов обтегач/щото явно това е обтегача/?

До колкото се сещам на нея има пробита дупчица и от там май излиза металната пружина която се законтря там.Дупката малко се е заоблила от едната страна и се чудя дали това е отхлабило пружинният механизъм и затова да дрънчи така.

Болта изглежда наред външно,има и една гумена втулка мисля която и тя е ок.

Преди дрънчеше докато е студена,сега постоянно!Ужас!

Предварително благодаря за отговорите и ще се радвам някой да каже който се е сблъсквал с тоя проблем.

Предложението ми към теб е да си сложиш фрайлаф на алтернатора!Както се казва в една реклама губиш единственно вибрациите и гадните шумове :flehan:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами за съжаление на знам какво е фралайф,как се слага и какви пари е...

Проблема е решен или поне засега :hilezh:

Купих си обтегача,алуминиев!

Свалиха ми стария,сложиха новия и след запалване отново дрънчеше. :flehan:

Оказа се че сме сложили пистов ремък с 1-2 см. по-дълъг от колкото трябва да бъде по програмата.

Ремъка влезе мн трудно,още по трудно се опъна и то този новия дългия ама поне (за)сега не трака.

Така че вече се продава обтегача стария за алтернатора,който явно е работещ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Става дума за шайбата на алтернатора, която ремъка върти. Та става дума за замяната на обикновената шайба с такава, която работи като тресчотка (в едната посока се движи свободно а в другата - не). Така се облекчава и напрежението върху обтегача.

Има писано по въпроса, ако ти е интересно можеш да потърсиш :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...