mmtrance Публикувано 20 Февруари 2006 Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2006 зов за помощ. колата е Б4 1.9 тди 92 година на скоро ми прехвърли ремъка смениха ми клапани едно друго, до тук добре, но някоя от ролките води ремъка навън. съмненията бяха за горивната помпа сменихме каквото трябваше в нея, обаче пак ми води ремъка по ръба на шаибата. има някакви съмнения за ролката при маслената помпа дето отива. някои имал ли е такъв проблем. имате ли представа от какво може да е и как да се отстрани? някакви съвети препоръки предложения, приемам всичко. благодаря предварително на всички ви. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vaskoto1 Публикувано 20 Февруари 2006 Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2006 води ремъка навън. сменихме каквото трябваше в нея, обаче пак ми води ремъка по ръба на шаибата....←колега-ремъка нормално се движи по външния ръб на колелата...излиза ли още ако го оставиш или си стои там-защото ако стои там-това изобщо не е проблем... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kiril7204 Публикувано 20 Февруари 2006 Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2006 е пък моя се движи дш вътрешната страна , но аз си мисля че е нормално да е по средата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmtrance Публикувано 20 Февруари 2006 Автор Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2006 колега-ремъка нормално се движи по външния ръб на колелата... ами не е савсем нормално, защото се движи по външния ръб само на ролката на нафтовата помпа, на другите се движи в центъра, а на ролката която е при маслената помпа има някакво кривене. аз не разбирам много, днес това ми казаха е СУПЕР ДИЗЕЛ на околовръстното " за нас проблема идва от ролката която влиза до маслената помпа" аз понеже не сам много наясно с колите, особено с дизелите за това търся помощ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
silent Публикувано 21 Февруари 2006 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2006 Възможно е да е от ролката, която обтяга ремъка, ако е самонатягаща с хидравлика и цилиндърът е повреден. Но не зная този модел с каква ролка е, така че може и този вариант да провериш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vaskoto1 Публикувано 21 Февруари 2006 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2006 щом е така-наистина не е нормално... кажи какво имаш предвид под ролката до маслената помпа? да не е ролката на коляновия вал защото дизеловите мотори имат известно слабо място с тия ролки...ама това ония колкото и да са глупави го знаят май-май...от друга страна ролките са по широки от ремъка според мен за да може да се компенсира все пак подобно несъосие при монтирането на елементите (но аз поне не съм виждал досега това което описваш-по всички да ходи различно )кажи все пак-коя е ролката до маслената помпа? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmtrance Публикувано 21 Февруари 2006 Автор Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2006 като си срещу колата : намира се под ролката на нафтовата помпа и от дясно на тази на коляновия вал, но е малко по на високо, и ремъка минава през нея сас задната си част, не с назабената. а в супер дизел ми казаха че оста на тая ролка стигала чак до маслената помпа и въртяла и нея. надявам се да сам дал прилично обяснение за коя ролка иде реч. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vaskoto1 Публикувано 21 Февруари 2006 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2006 (Редактирано) такаааа, значи,на бензиновите с подобно разположение двигатели това е един паразитен вал който върти делкото и маслената помпа. при тебе ремъка му минава от обратната страна и той върти вакуум помпата за спирачките и пак маслената помпа.този вал лагерува на 2 лагера вътре в блока и се държи на място от един фланец с 2 болта диаметрално в едни ушета. самия вал се запъва на фланеца (на който има семеринг) и в блока с борд който борд съм виждал да се чупи. оттам вала почва да се движи аксиално (защото лагерува на радиални плъзгащи лагери) и е напълно възможно при тебе точно това да се е случило и оттам да идва това избутване на ангренажа.съвета ми е:свалете радиатора, свалете шайбата на тоя вал и развийте двата болта на фланеца който го държи. после измъкнете вала навън през дупката от радиатора и го огледайте хубаво в частта в която е борда на който се крепи.дано си ме разбрал какво ги наплещих току-що... ето картинка:http://www.elcats.ru/audi/img.asp?mdl=123&unit=F2C05BC8 Редактирано 21 Февруари 2006 от vaskoto1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
v5t Публикувано 21 Февруари 2006 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2006 Маи трябваше първо да издиктуваме кое е ролка, з.колело, вал и тн. А в супер дизела напоследък нещо мнооого ги е размързяло. да мислят. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmtrance Публикувано 21 Февруари 2006 Автор Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2006 vaskoto1 много мерси за савета, разбрах те доста добре, то това описание направо като "направи си сам ауди" точно и ясно със всичките подробности, е скоро ще го поразглобя малко тъкмо ще видя и термостата че нещо малко бавничко ми идва парното в последно време. мерси задалжен съм Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vaskoto1 Публикувано 22 Февруари 2006 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2006 между другото-ако се окаже случайно строшен имай предвид че тоя вал би трябвало да е еднакъв за бензиновите и за фолксваген също. така че трябва да го има почти навсякъде по моргите и то не за много пари...взимаш го с тебе и сравняваш на место.само трябва да се види точно размера на шийките за да не стане кофти с лагерите после... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmtrance Публикувано 5 Април 2006 Автор Доклад Share Публикувано 5 Април 2006 май проблема наистина е от вапросния вал, последният маистор се е опитал да обере тоя луфт който има вала и краиният резултат е че ролката е влязла с около 5мм на вътре, сега работата съвсем е оплескана, можете ли да помогнете с цена на нов такав вал, и какво друго освен вала трябва да се смени, втулките еътре как се сменяват? уф чувствам се като неандерталец пред пишеща машина. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vaskoto1 Публикувано 5 Април 2006 Доклад Share Публикувано 5 Април 2006 вала може и да се вземе от морга-обикновено са читави. но!трябва да си вземеш с тебе човек който може да ти каже дали е читав или не!трябва да попиташ в магазин (светецо 11 е сега си нужен много! ) какъв е размера на 2та лагера за тоя вал и дали има ремонтни-ерго-подлежи ли вала на шлайф или не ( за това не съм ама хич сигурен...) ако няма ремонтни размери (което подозирам) какви трябва да са размерите на шийките на вала (съдейки по лагерите) и пазаруваш с микрометър!за смяна на лагерите-адски е гадно дори при свален блок а за на място...не искам и да си мисля...въпреки всичко не е невъзможно мисля но пак-трябва да си намериш човека който ще ти ги смени (за съжаление не мога да го препоръчам...) не всеки ще свърши работата прилежно и по правилата. дерзай и успех... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmtrance Публикувано 29 Май 2006 Автор Доклад Share Публикувано 29 Май 2006 (Редактирано) такаааа, значи,на бензиновите с подобно разположение двигатели това е един паразитен вал който върти делкото и маслената помпа. при тебе ремъка му минава от обратната страна и той върти вакуум помпата за спирачките и пак маслената помпа.този вал лагерува на 2 лагера вътре в блока и се държи на място от един фланец с 2 болта диаметрално в едни ушета. самия вал се запъва на фланеца (на който има семеринг) и в блока с борд който борд съм виждал да се чупи. оттам вала почва да се движи аксиално (защото лагерува на радиални плъзгащи лагери) и е напълно възможно при тебе точно това да се е случило и оттам да идва това избутване на ангренажа.съвета ми е:свалете радиатора, свалете шайбата на тоя вал и развийте двата болта на фланеца който го държи. после измъкнете вала навън през дупката от радиатора и го огледайте хубаво в частта в която е борда на който се крепи.дано си ме разбрал какво ги наплещих току-що... такааа хаиде на ново с темата , тук е описан един вал много ще съм благодарен ако някои може да ми каже цена на това чудо за нов и за втора ръка. също и като тръгна да сменям вала и лагерите му трябва ли мотора да се извади и разкости или може само от долу ако се поотвори малко? мотора е 1Z благодаря предварително Редактирано 29 Май 2006 от mmtrance Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kosar Публикувано 29 Май 2006 Доклад Share Публикувано 29 Май 2006 Възможно е да е от ролката, която обтяга ремъка, ако е самонатягаща с хидравлика и цилиндърът е повреден. Но не зная този модел с каква ролка е, така че може и този вариант да провериш. ←Ако наистина е самонатягаща и се е прецакала,можеш веднага да усетиш,защото при ниски обороти 1000-1500 се получава едно много нетипично бръмчене и вибриране,вследствие,че ролката не обтяга ремъка ти ,така ,че няма как да не го усетиш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmtrance Публикувано 30 Май 2006 Автор Доклад Share Публикувано 30 Май 2006 Ако наистина е самонатягаща и се е прецакала,можеш веднага да усетиш,защото при ниски обороти 1000-1500 се получава едно много нетипично бръмчене и вибриране,вследствие,че ролката не обтяга ремъка ти ,така ,че няма как да не го усетиш ← колега от въпросния вал е, всички оптяжни ролки са сменени, проблема е фиксиран сега въпроса е цената и смяната как става, мерси все пак Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts