Jump to content

silent

Members
  • Мнения

    14
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно silent

  • Рожден ден 10.10.1957

Друго

  • Kaра
    Ауди 80, В4

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    Русе

Последни посетители

789 профилни разглеждания

silent's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Колега, от къде си намери гофрирания маркуч за инжекциона и на какви пари.
  2. Най-вероятната причина е износена помпа, а през филтъра минава гориво само от резервоара към двигателя, обратно-не.
  3. Здравейте колеги, проблемът се състои в следното: Запалих колата, изминах 100-тина метра и угасна. Това става на бензин. Пробвах на газ, запали и се придвижих. След като разгледах тук-там, видях, че предпазител № 13 е изгорял (регулатор на подгряване на горивната помпа, така пише в схемата за предпазителите). Та въпросът ми е това предпазителя на захранването на помпата ли е и каква може да е евентуалната причина за изгарянето му преди да съм извадил помпата. Колата е бензин/газ с автоматично превключване на 2000 об. Паля я винаги на бензин. Ауди Б4, АБК, 115 к.с.
  4. Провери жилата на ръчната дали се движат свободно, може да са клеясали и да не могат да се връщат, когато отпуснеш ръчната спирачка.
  5. silent

    Пак гори масло!!!

    Всички козметични методи са временни и не се отразяват добре на двигателя. След като колата гори по половин или един литър на 1000, това не е нормално и е необходимо да се отвори двигателя, да се сменят уплътненията на клапаните, които се спичат от високата температура и дългата употреба, да се проверят и ако е необходимо да се сменят клапанните втулки, сегментите, добре е да се подменят и лагерите на мотовилките и основните (на коляновия вал). Разбира се, това е добре да стане, ако смяташ да ползваш колата по-дълго време и да знаеш, че там повече няма да пипаш и ако е необходимо, разбира се. Може да се подменят и семерините на коляновия вал за да се предотвратят изтичания на масло. Блокът на бензиновите двигатели е много здрав и шлайфане се налага само ако двигателят е прегрявал и съответно някое бутало е задрало. Добре е при този ремонт да се почисти магистралата за картерните газове, а също да се провери гарнитурата на масления охладител. Ако е втвърдена, при студен двигател от там изтича масло.
  6. На гредата на задния мост има два тампона, които са малко след средата на автомобила и ако са разбити, омекнали или отлепени се усеща едно трапане, което е трудно да се локализира. Ако не са сменяни няма да е излишно да се сменят, а може и да изчезне тропането. Успех!!
  7. Най-вероятно от самото копче, премести кабелите които управляват дясното стъкло на копчето за лявото и ако всичко е ОК значи е копчето. Ако и тогава проблемът си остава, може да е някъде по веригата.
  8. Колега, кой е сервизът в Русе, някакви координати?
  9. silent

    Гори масло

    Операцията със смяна на гумички е временно решение, защото ако клапанните водачи имат луфт, много бързо ще се опекат отново гумичките и отново ще гори масло . Добре е да се проверят водачите, а още по-добре и сегментите, но това е по решение и преценка на собственика, а също и в зависимост от това колко ще се кара колата и каква сума имате налична за ремонт.
  10. Възможно е да е от ролката, която обтяга ремъка, ако е самонатягаща с хидравлика и цилиндърът е повреден. Но не зная този модел с каква ролка е, така че може и този вариант да провериш.
  11. Благодаря, и аз се съмнявах в уплътнение, защото течът е между фланеца и тялото на охладителя, не изглежда да има пукнатина.
  12. Колеги, преди време някой е поставял тази тема за разискване, но нямаше никакъв отзвук. Проблемът при мен е следният, при студен двигател, като запаля, започва да тиче масло между тялото на охладителя и един фланец, който е под датчика за налягане на маслото. след минута-две, като позагрее, течът спира. Възможно ли е да е от някаква гарнитура, която се втвърдява като изстине и след това отново уплътнява? Ауди 80, Б4,85 кв, 2000 куб.
  13. silent

    Помощ

    http://www.automarket.bg/articles/17112001.htm Може да прочетете статията за антифриза. Наистина само концентрат не се долива, замръзва при по-висока температура отколкото разреденият антифриз
×
×
  • Create New...