Jump to content

Отвиване на секретен болт на ГНП BOSCH. Kак, къде?


Recommended Posts

Колеги здравейте интересувам се как мога да го отвия триъгълния(секретен) болт на капака на гнп за да сменя горните гарнитурки ? трябва ли специална вложка за него и откаде мога да я намеря без да се налага да посещавам майстори ?

също трябва ли да се нагласят милиграмите на празен ход с ВАГ-КОМ ако не се сваля помпата, а се сменят само горните 2 гарнитурки на капака ?

Ще съм ви много благодарен за всяка ценна информация :stupid:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип главата на болта е сравнително мека и без проблем с чук се набива камък №7. Ако нямаш ВАГ-КОМ и опит с дизеловата горивна система по-добре не се захващай! От кой град си, да те упътим към някой с опит. Щом са ти протекли уплатненията има голяма вероятност да протече и от други места и тогава е добре да се свали помпата. Ако сменяш само най-горната гарнитура не се променят настройки. Може да се използва момента и да се направят някой оптимизиращи регулировки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не бях забелязал, че си от София. Там всеки ще ти вземе доста пари, освен ако не ти помогне някой от форума с опит, аз съм ти далече, но се сещам за едно момче от Перник от VW форума.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги благодаря за информацията, оказа се че моя човек с кой мисля да отворим помпата има асансьорно ключе което дето се вика "заспа" на секретния болт ... сега остава само да си купя горните гарнитурки и да я отворим тези дни ...

искам да питам ако махнем само горния капак на помпата и сменим гарнитурката и затворим пак ли трябва ваг-ком ? защото ми казаха, че само ако се сваля цялата помпа тогава трябва да се настройва , за горните гарнитурки само обезвъздушаваме и затваряме ?

ето я помпата фиг.27 е въпросната гарнитурка долната обаче не я виждам ? pompa.doc

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Горните гарнитурки са две, ако говорим за електронния блок. Ако сменяш само тази на капака - няма да трябва настройване. Ако сменяш и тази между ел блока и помпата (отделиш ел блока от помпата) - трябва настройка на подаваното гориво след това.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма какво да се обезвъздушава, щом няма да сваляте цялата помпа. Ако се замотаете много има вариянт резервоара да изсмуче нафтата от филтъра, затова преди палене проверете дали е пълен. Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Привет колеги, да ползвам и аз нахално вашата тема и да споделя моята болежка. Днес протече ГНП, направо шурна, Протече отвсякъде, и най-вероятно трябва да се сваля. Бихте ли препоръчали някой който се занимава с подмяната на гарнитурките и ще ми направи центровката на ГНП-то. Колата е А4 97 година, 1.9 АФН. Аз съм от Благоевград, но не е проблем да мина 200-250 км до дадено място, стига да ми се свърши добре работата. Незнам как се процедира с подмяната и колко пари излиза цялото нещо, но тук в моя град ми дават цена от 170+ лв, и два дни без кола, после нямало да има ядове. Но аз все пак искам да видя как стоят нещата на повече места, и някой с подобен и разрешен проблем да сподели опит. Благодарско на всички отзовали се :bia::hilezh::respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...