Jump to content

А6 2.5ТДИ Ц6 не иска да набира


ticho

Recommended Posts

Здравейте колеги,имам много странен случай с моето Ауди.Значи ще разкажа на кратко.Колата набира когато и как си иска,но като цяло си е много тромава и също така не може да вдигне повече от 120км.Ходих на диагностика и ми казаха че помпата не дава достатъчно предварение.Веднага заключението рециклаж на ГНП.Питането ми е имал ли е някой подобен случай и вазможни причини.А също и за прочутия транзистор които горял,как се държи ако е той.Благодаря ви предварително

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравеи,имах подобен случаи с моята. Пробваи да си разкачиш дебитомера и виж как върви. Не набираше,бавно се форсираше дори и на място,Голфовете ме правиха смешен на магистралата,не можех да вдигна повече от 130 км/ч.Нищо не разбирах от коли (както и сега) :) и всеки разправяше за ремонти по 2000-3000 хиляди лева.. :flehan: .Тсялата гяволия се оказа скапания дебитомер. Просто го разкачаш и пробваш....

Редактирано от RaDi_b4
Съкращение на цитат.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи колега имал съм сащия проблем повече от 120 неискаше да дигне и ги дигаше едвам едвам и пушеше много виж датчика на турбината да не е проблем при мен това беше смених датчика и сичко се оправи виж и някой маркуч да не е сцепен да изпуска въздух да неможе да създаде компресия но според мен е датчика.

Редактирано от Младши
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен имаше проблем с вакумния клапан на турбото, така също при смяна на въздушния филтър един от маркучите на вакума не беше закрепен добре и компютъра въведе управлението на автомобила в сервизен режим ( колата просто се таркаля, няма мощност и т.н.). Ако имаш възможност отиди на добър диагностик за турбо. За проверка на дебитометъра можеш да го разкачиш и да видиш как ще се държи колата, ако няма промяна значи има проблем с него, ако има промяна към по-зле значи дебитометъра си е наред.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря че се отзовавате колеги.Преди два дни смених датчиците на турбото и EGR имаше някаква незначителна промяна а също така съм сменял и турбото заедно с клапана на него,сменял съм 4 пъти дебитомер.Искам само да поясня.Първите симтоми на този вече проблем се появиха преди около 6 месеца.Правеше го предимно студена и пушеше бял дим като позагрее изкрякваше помпата и колата се оправяше.Сега вече е постоянно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...