ticho Публикувано 19 Май 2011 Доклад Share Публикувано 19 Май 2011 Здравейте колеги,имам много странен случай с моето Ауди.Значи ще разкажа на кратко.Колата набира когато и как си иска,но като цяло си е много тромава и също така не може да вдигне повече от 120км.Ходих на диагностика и ми казаха че помпата не дава достатъчно предварение.Веднага заключението рециклаж на ГНП.Питането ми е имал ли е някой подобен случай и вазможни причини.А също и за прочутия транзистор които горял,как се държи ако е той.Благодаря ви предварително Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
d00mEr Публикувано 19 Май 2011 Доклад Share Публикувано 19 Май 2011 (Редактирано) Ако е изгорял ... доколкото знам въобще няма да запали Редактирано 20 Май 2011 от RaDi_b4 Съкращение на цитат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iavorianev Публикувано 20 Май 2011 Доклад Share Публикувано 20 Май 2011 (Редактирано) Здравеи,имах подобен случаи с моята. Пробваи да си разкачиш дебитомера и виж как върви. Не набираше,бавно се форсираше дори и на място,Голфовете ме правиха смешен на магистралата,не можех да вдигна повече от 130 км/ч.Нищо не разбирах от коли (както и сега) и всеки разправяше за ремонти по 2000-3000 хиляди лева.. .Тсялата гяволия се оказа скапания дебитомер. Просто го разкачаш и пробваш.... Редактирано 20 Май 2011 от RaDi_b4 Съкращение на цитат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Младши Публикувано 20 Май 2011 Доклад Share Публикувано 20 Май 2011 (Редактирано) Значи колега имал съм сащия проблем повече от 120 неискаше да дигне и ги дигаше едвам едвам и пушеше много виж датчика на турбината да не е проблем при мен това беше смених датчика и сичко се оправи виж и някой маркуч да не е сцепен да изпуска въздух да неможе да създаде компресия но според мен е датчика. Редактирано 20 Май 2011 от Младши Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ergo Публикувано 20 Май 2011 Доклад Share Публикувано 20 Май 2011 При мен имаше проблем с вакумния клапан на турбото, така също при смяна на въздушния филтър един от маркучите на вакума не беше закрепен добре и компютъра въведе управлението на автомобила в сервизен режим ( колата просто се таркаля, няма мощност и т.н.). Ако имаш възможност отиди на добър диагностик за турбо. За проверка на дебитометъра можеш да го разкачиш и да видиш как ще се държи колата, ако няма промяна значи има проблем с него, ако има промяна към по-зле значи дебитометъра си е наред. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ticho Публикувано 20 Май 2011 Автор Доклад Share Публикувано 20 Май 2011 Благодаря че се отзовавате колеги.Преди два дни смених датчиците на турбото и EGR имаше някаква незначителна промяна а също така съм сменял и турбото заедно с клапана на него,сменял съм 4 пъти дебитомер.Искам само да поясня.Първите симтоми на този вече проблем се появиха преди около 6 месеца.Правеше го предимно студена и пушеше бял дим като позагрее изкрякваше помпата и колата се оправяше.Сега вече е постоянно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jani 76 Публикувано 20 Май 2011 Доклад Share Публикувано 20 Май 2011 Колега решението ти е едно и се казва МИШО-ще ти спести много пари и ще ти я оправи ГАРАНЦИЯ!!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване