На 57 канал показва показанията от таблото,на 58 показва реалната температура...Вземат се от една и също място,т.е. датчика за температура на главата...Ще попиташ защо се разминават показанията,тоест защо на таблото е 90 градуса а на климатроника е 99 например...отговора е че стрелката е направена да не е толкова чуствителна защото водача ще се шашка на всяко подскачане над 90 градуса на таблото. При мен започва да отчита изместване от 90 едва когато реалната стигне 100 градуса.Виското е доста важен елемент от охлаждането...по принцип мотора се справя добре и без него,но ако другите системи са наред (термостат,радиатори).Аз вече 4та година карам без виско,но последната година на баир дори и при студено време започва да кача до 102 градуса и после започват да слизат до 98 които съм забелязал че са нормални за моята каруца 2,5 тди...Така че явно последната година ми се е позапушил радиатора за да кача температурата извънградско. Но няма по голям звук от кола с работещо виско - като от излитащ самолет