kokolaicho Публикувано 24 Май 2011 Доклад Share Публикувано 24 Май 2011 Колеги,днес както си карах колата изведнъж придърпа.После си продължи нормално,обаче след като спрях усетих,че на обороти се тресе цялата и плафона в купето примигва малко.Иначе си набира нормално-не пуши,само когато карам примерно на трета със 50км и пусна газта докрай,след което я натисна плавно,пак почва да се тресе и към 2000 оборта се оправя.Някакви идеи? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
4ring avus Публикувано 25 Май 2011 Доклад Share Публикувано 25 Май 2011 Аз залагам на дюза,но най-добре си иди на диагностика,там ще си покаже . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kokolaicho Публикувано 25 Май 2011 Автор Доклад Share Публикувано 25 Май 2011 Ходих на диагностика казаха дюза изкара грешка "412F Прекъсване на възпламеняването цилиндър 3 разпознато" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mtiholov Публикувано 25 Май 2011 Доклад Share Публикувано 25 Май 2011 колега и при мен е така ,тресе в спряло положение ,имам стойка за тел.залепена на предното стъкло като спра няма такова мятане надолу нагоре ,казаха ми или дюза или тампон на двигателя (не съм я закачал на комп.)после от към 1600 до към 2000 оборота като карам каточе ли пак претриса колата е А4 1.9 110к. 2000г.,надявам се да споделиш дали се е оправила след ремонта и колко пари ти е излязло ($) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KFZ-Azubi Публикувано 27 Май 2011 Доклад Share Публикувано 27 Май 2011 Ходих на диагностика казаха дюза изкара грешка "412F Прекъсване на възпламеняването цилиндър 3 разпознато" Много е вероятно да има проблем с пиновете в кабелажа на помпа-дюза елементите. Разглобяваш, изкривяваш пиновете и пробваш пак. В 13-ти канал на празен ход да се види компенсацията. Напиши и стойностите от 18, както и от 22 канал. Ако не, става по-сложно. Напиши ни колко са оборотите на празен ход. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kokolaicho Публикувано 28 Май 2011 Автор Доклад Share Публикувано 28 Май 2011 Много е вероятно да има проблем с пиновете в кабелажа на помпа-дюза елементите. Разглобяваш, изкривяваш пиновете и пробваш пак. В 13-ти канал на празен ход да се види компенсацията. Напиши и стойностите от 18, както и от 22 канал. Ако не, става по-сложно. Напиши ни колко са оборотите на празен ход.Оказа се че дюзата е заминала смениха счупения елемент качиха я на стенд засега всичко е ок даже ми дадоха 1 година гаранция на дюзата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване