zaki 83 Публикувано 24 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2012 Имате ли идея, маслените пари защо се вкарват в смукателния колестор.- Само за да не смърдят, с екологична цел.- Освен другото и смазват нещо в цилиндрите.Защото не знам дали смазват, но цапат и отлагат страшна гняс, а ми се прецака една сложна мембрана и се чудя, дали да дам 200 кинта за нея или като на жигулка да провеся маркуча надолу. За сега съм го провесил и съм запушил смукателния колектор и всичко е ОК. Обаче ако тези мъзгочи смазват нещо при движението на буталата, ще си купя джаджата.Не го махаи маркуча за картерните пари, 1- СМАЗВА ДРОСЕЛОВАТА КЛАПА, 2- ВКАРВА ПО ТОПЪЛ ВЪЗДУХ В ДВИГАТЕЛА И ПО БЪРЗО СТИГА РАБОТНА ТЕМПЕРАТУРА. Според мен редовна профилактика е по добрия варянт, или филтър. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Franky Публикувано 13 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2012 Не го махаи маркуча за картерните пари, 1- СМАЗВА ДРОСЕЛОВАТА КЛАПА, 2- ВКАРВА ПО ТОПЪЛ ВЪЗДУХ В ДВИГАТЕЛА И ПО БЪРЗО СТИГА РАБОТНА ТЕМПЕРАТУРА. Според мен редовна профилактика е по добрия варянт, или филтър.Колегаточно от такава гняс дросела не ми се затваряше , та се налага да го свалям и чистя - а ефекта от зацапа клапа е "играене "-вариране на оборотите на празен ход!!!! И аз я махнах вентилацията след като видях фабричното филтърче , или там какво се води в какво състояние е !!Запуших тръбатакоято отива към турбото а на тръбата от картехните сложих едно кръпче поради липса на филтърче Бях забравил за него и един ден се сетих и махнах кората да видя дали е пръскало масло от там - дали е зацапано кръпчето - значи съвсем леко беше почерняло но не с полепнала гняс по него . Другото което е - счупи ми се коркова на щеката за маслото и мисля че в момента картерните газове ги изхрърпя от там щото е малко почерняла , но не нещо фрапантно ..И не ми мирише на нищо както вътре , така и отвън от картерната :?А иначе първоначално си мислех , че от нея засмуква турбото масло защото намерих няколко капки масло в интеркулера + зацапания дросел и затова я махнах .То чак след после разбрах че няколкото капки масло не биха могли да са от там , но промяна във вървенето на колата нямам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zaki 83 Публикувано 14 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2012 Колегаточно от такава гняс дросела не ми се затваряше , та се налага да го свалям и чистя - а ефекта от зацапа клапа е "играене "-вариране на оборотите на празен ход!!!! И аз я махнах вентилацията след като видях фабричното филтърче , или там какво се води в какво състояние е !!Запуших тръбатакоято отива към турбото а на тръбата от картехните сложих едно кръпче поради липса на филтърче Бях забравил за него и един ден се сетих и махнах кората да видя дали е пръскало масло от там - дали е зацапано кръпчето - значи съвсем леко беше почерняло но не с полепнала гняс по него . Другото което е - счупи ми се коркова на щеката за маслото и мисля че в момента картерните газове ги изхрърпя от там щото е малко почерняла , но не нещо фрапантно ..И не ми мирише на нищо както вътре , така и отвън от картерната :?А иначе първоначално си мислех , че от нея засмуква турбото масло защото намерих няколко капки масло в интеркулера + зацапания дросел и затова я махнах .То чак след после разбрах че няколкото капки масло не биха могли да са от там , но промяна във вървенето на колата нямамМисля,че проблема ти е в това,че духа през щеката това не е добре ! Обърни му внимание!!!!!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване