Jump to content

Проблем с тоците на табло, жабка, осветление номер


ghostly

Recommended Posts

Здравейте колеги, първо за критиците да кажа, че съм прегледал всички теми, но при мен не е пътечка в таблото или ключа.

Колата ми е А6 ц4 2.5 ТДИ. След като свалих таблото и прегледах пътечките, след това ключа на фаровете и той си е ОК. Всичко започна след като в жабката ми кабелчето на + ми беше излязъл от лампичката и го мръднах, (като не знаех) докато си бърках в жабката и се допря до другото кабелче...

Прегледах сумати теми и на всички е или предпазителче N14 (15A) пречупени кабели на задния багажник от отваряне и затваряне, пътечка в таблото или ключ за фаровете, както вече споменах горе. След като ги прегледах се сетих да замеря дали идва напрежение до предпазителчето, но уви... видях че входящият кабел до предпазителя е черен и син, а изходящият е черен...

Въпроса ми е, има някакво управление на осветлението в колата "Lamp Control Module" и от къде идва захранването преди предпазителите?

Благодаря предварително !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провери ли потенциометъра на таблото как е? Ако правилно разбирам написаното нямаш осветление и на таблото, не само в жабката? Виж от ключа за сетлините дали излизат +12В за осветлението като пуснеш габарит. Виж дали ти светят всички габарити на колата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Потенциометъра го замерих както си е на таблото и си отчита намаляне и увеличаване като го въртя. Ключа го отварях да го погледна, но честно казано не го замерих... всички пъпки на пластинките си бяха ОК... после ще го замеря, лошото е, че не знам от кой номер влиза и от кой излиза точно за това осветление. Иначе като дам на контакт колата, ми идва напрежение до бушончето, но не разпределея към жабка, табло и освет, номер.

Черен кабел идва от БОШ-а, и влиза в бушончето и излиза черно-син кабел, който заминава на някъде и не мога да намеря на къде, и предполагам че там на където заминава ще се разпределят, защото този предпазител го дават и за други неща...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва да мериш с пробна лампа дали от ключа излизат +12В за осветлението, кабела е по-тънък от другите, май сив с някаква черта беше, но не помня точно. Това напрежение трябва да отива на единия край на потенциометъра. Ако там го няма значи е нещо по връзката между куплунга и потенциометъра. Последно на бушона за осветлението идва напрежение нали?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Има ток на предпазителя като дам на контакт, иначе са някакви малки тоци от рода на 2-4В. До потенциометъра на верига идват 2 кабела, но на изключен ключ за светлини, като го включа и ми изчезва веригата. На замерване като съм на контакт ми идват някакви 45 Мили Волта. На предпазителя единият кабел идва от БОШ-а (Черен), той ще да е ОК щом дава 12+ като дам на контакт. Другият черно и син отива от другата страна от дясно на жабката в една букса и от там излиза черен и тръгва обратно в сноп кабели и от там не мога да го прследя... предполагам, че наистина ще е някъде от ключа на фаровете до таблото. Сега ще търся схема на ключа как работи. А не трябва ли да има и 12+ на бушона като не е на контакт колата, ами само като пуснеш фаровете (габарити) защото тогава пак би трябвало да светва таблото и номера и жабката... Сега ще си правя пробна лампа, че с нея е по-лесно... а тези малките тоци трябва ли да ги има от ключа на фаровете ми излизат някакви 4-5+ В. или просто някъде са се стопили кабели и е окъсило... странна ситуация :steinigung:

Редактирано от ghostly
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не гледаш какво ти пиша - мериш САМО с пробна лампа защото има натоварване/консумация. Мултицета ще те лъже.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямах пробна лампа, имах само Мултицет, направих си вчера вечерта пробна лампа, и днес следобед ще меря с лампа от ключа на фаровете дали ще ми светне и ще видя кой кабел е на вход и кой на изход, след това до потенциометъра на таблото, а има ли значение дали ще меря докато колата е на контакт или не, защото според мен би трябвало да ми светва таблото и без да съм на контакт.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хм, при мен без контакт има само габарити, подсветка на таблото, жабката и номера. Няма светлини за задна и музика (възстановил съм заводската инсталация на захранването на плеъра, понеже е един лаком Алпайн).

Пробвай с и без контакт. Може и клемореда да прави магарии, но тогава няма да имаш къси.

ЕДИТ: Я пробвай да сложиш друг бушон, историята познава доста случаи на привидно здрав бушон, който е 'чао' в действителност :gruebel:

Редактирано от Ivo_Dinkov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ПРобвах го това с друг предпазител, е не беше 15А мисля че беше 10А, но си беше здрав и пак нямаше... а иначе габарити си имам и светлини всякакви си имам... Сега след малко отивам да пробвам това което VBI ми каза с пробна лампа да видим какво ще стане...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С пробна лампа, на маса до потенциометър не свети с и без контакт и на включени габарити. Има сив кабел с жълта лента на който също не свети с включени габарити. Има един изцяло сив, където с включен ключ има, а като се изключи ключът няма.

Сега проследявам кои от двата сиви отива до таблото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Открих, че имам изгорял бушон номер 7.Сега започвам да сглобявам...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, всичко тръгна, само дето явно съм разбутал някои кабел, защото стрелката на километрите ми сега си подскача когато си иска и си играе като оборотомер, когато запаля от време на времe и супер много ме дразни :hilezh:)))) Иначе сега всичко светна супер :bia:)) Благодаря много VBI и Ivo :respekt:) сега тези дни ще гледам километража от какво може да е...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...