Lichev Публикувано 18 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 18 Юни 2011 (Редактирано) Насочил съм се към въпросната кола.Моля, хора, които я имат, или поне имат наблюдения, да споделят силни/слаби страни на модела.Колебая се между мотори 1.9 тди и 2.0 бензин.Интересува ме как е откъм окачване - колко носачи има, как е предницата като цяло, какви други дефекти дава, слаби части и т.н. Ще съм ви благодарен, ако ме ориентирате Ето все пак и снимка, за по-лесно ориентиране : http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%A4%D0%B0%D0%B9%D0%BB:Audi_A4_B6.JPG Редактирано 18 Юни 2011 от Lichev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 18 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 18 Юни 2011 (Редактирано) Това А4 което си показал е модела известен като Б6.....- 2.0 бензин не е много сполучлив мотор, сравнително висок разход за мощността му, повечето имат хроничен нелечим проблем с подпийването на масълце... 1.8Т + quattro е далеч по-сполучлива комбинация, за това и държи много по-висока цена от 2.0 бензина- 1.9 ТДИ - хубав двигател, доста държелив... проблема е, че повечето нов внос отдавна са подминали 300 000 км. ... ако изпадне запазена кола това е оптималното съотношение пъргавина към разход ... стига да не е измъченаОкачването отпред е известното ти (щом питаш) 8 раменно (по 4 носача от всяка страна).. приличен комплект със смяната подминава 1000 -1200 ... продават се разни комплекти по 320-340 лв. - из форума имат привърженици и противнициДруг сравнително чест дефект е хидравличната рейка (+ помпа в лошия случай) - с големия пробег рейката дава фира, рециклират ги тук там .. пак има положителни и отрицателни мнения, може би 50/50. Нова рейка с помпа е към 2 000 лв.(това е възможно най-лошия възможен вариант).При дизела един елемент на помпа-дюзата е около 1 000 лв. нов в БГ, от немско може да се вземе за 600 - 700. При купуването на колата задължително да се кара за проверка на тайминга на дюзите в сервиз, които да знаят какво да гледат ... тука имаше подробна тема какво и къде се гледа с ВАГКОМ. Ако има загиващи дюзи - пазарлък в цената за всяка по 1000 лв. И не си купувай автоматик на предно в тая кола, потърси из форума "мултитроник" ако искаш да разбереш повече ... и хвърли едно око тук: http://multitronic-b...ons-and-answersНай-важното - не бързай, хубави евтини такива коли няма .... въпроса е да си наясно какво купуваш и какво да очакваш от него, защото след това има оле мале gl Редактирано 18 Юни 2011 от BECKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 18 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 18 Юни 2011 Веско е казал почти всичко.Окачването е много здраво, само рейките наистина честичко се предават.Отностно моторите имал съм 2.0 бензин, сега съм с 1.9ТДИ и мога да кажа че дизела в този случай превъзхожда бензина многократно.2.0ката е сравнително пъргав, малко харчещ за бензин мотор и много безшумен(това ми липсва).Проблем с харча на масло наистина има, но има и разни профилактики и тънкости които драстично намаляват проблема.Много се влошава ако се отвори за някакъв ремонт, разхода на масло скача с литри.Мойта бивша Б6 я гледах много, сегашния й собственик също и проблеми с колата няма никакви.1.9ТДИ е много трудно да намериш защото ги вкарват на много километри, а тези които имат такива на малко не ги продават защото пазара налага доста ниски цени вече.От доста време търся за един познат, изгледал съм може би всичко в мобилето и няма заслужаваща си.Може би си забелязал по обявите, че вътре са масово протрити копчета тук-там.Това не е толкова проблем на материала, колкото на немърливостта на предишните собственици. Аз лично те съветвам, особено ако не караш много да си купиш 1.8Т.Ако го намериш и с Quattro става направо безценна кола. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lichev Публикувано 19 Юни 2011 Автор Доклад Share Публикувано 19 Юни 2011 Много ви благодаря за изчерпателната информация.Значи общо взето предницата е същата откъм носачи като Б5-цата и проблема с рейката не са го решили и в тази кола.Определено ще се насоча към 1.8 или 1.9 и дано намеря нещо добро. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Silicon Публикувано 22 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 22 Юни 2011 (Редактирано) Аз имам Ауди А4 Б6 2001 2.0 бензин на 10 години и 199 500 км. Колата я притежавам от 2008 г. и съм 4-ти собственик. Досега не съм имал проблеми с окачването и не съм сменял нищо по него. Двигателят работи доста тихо, което беше причината да предпочета този автомобил пред дизелов такъв. Разходът на гориво е 6.5 л/100км извънградско и между 10 и 13 л/100 км градско. Разход на масло действително има, при мен е средно 1 л. на 3000 км. Досадно е, но се свиква и не е болка за умиране. Аз съм много доволен от колата си и си я карам и поддържам с удоволствие. Ако те интересува нещо друго по-конкретно - питай Не съм сигурен дали окачването на Б6 е същото като на Б5. По-скоро мисля, че не е ... Редактирано 22 Юни 2011 от Silicon Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nuvoari Публикувано 22 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 22 Юни 2011 Окачването на Б6-та е много по издръжливо от на Б5-та. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lichev Публикувано 26 Юни 2011 Автор Доклад Share Публикувано 26 Юни 2011 Последните постове определено ме обнадеждиха. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
wawa Публикувано 28 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 28 Юни 2011 Колеги, да не пускам нова тема, някой гледал ли е тази B6-ца:ЛинкОбявата стои от доста време, а колата поне на снимки изглежда добре, с много екстри, вярно душегуб е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Silicon Публикувано 28 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 28 Юни 2011 Колеги, да не пускам нова тема, някой гледал ли е тази B6-ца:ЛинкОбявата стои от доста време, а колата поне на снимки изглежда добре, с много екстри, вярно душегуб е.Колега, колата изглежда наистина добре, но какво е реалното й състояние може да провериш само като я диагностицираш в оторизиран сервиз и се поинтересуваш за сервизната история. Ако няма такава я закарай при човек, който разбира от дизелови двигатели. На околовръстното има сервиз на Bosch специално за дизелови двигатели, можеш да си запишеш час и да я закараш да я прегледат. Аз карам бензиново Ауди и не съм ходил там, но очаквам да поназнайват това-онова ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
wawa Публикувано 28 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 28 Юни 2011 (Редактирано) Да, мерси за съвета, колега. Просто се зачудих дали някой от форума вече не я е гледал на живо, или дори да я е водил в сервиз. От доста месеци се продава, може пък някой да я е гледал, все пак хваща око. Не съм от София и затова не мога толкова лесно да отида на оглед. Редактирано 28 Юни 2011 от wawa Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване