Dreo Публикувано 24 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 24 Юни 2011 Колата е: 2.0 20V NMПроблема е:Колата започна да прекъсва като на кабели или свещи и да пуши и мирише на бензин много яко, но се оправяше на моменти докато ускорявам и пак прекъсва като пусна газта. Смених кабели,свещи,капачка и палец на делкото, но без резултат (ту прекъсва ту работи).Свалих главата и я ремонтирах- 10 водача,2 повдигача, гумички и 2 криви клапана (в следствие на "нещо" влезнало и излезнало) 1 всмукателен и 1 изпускателен.Днес след центровка колата работеше много добре и така цели 50км. Сега пак прекъсва по същият начин и пак заработва за малко по някое време.За ремонт на главата ми казаха в сервиз на Бош, където бяха сменили една свещ защото влизало масло и свеща заминавала.След един час проблема пак се появи.Дайте съвет какво е или кое да гледам: датчик на Хол; бобина; комутатор; компютър или какво? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 24 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 24 Юни 2011 кажи нещо за помпа и налягания,дебитомер,мерени ли са? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dominator Публикувано 24 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 24 Юни 2011 След като си оправил тези работи ми се струва, че остава дебитомера...Бих те посъветвал да закараш колата под моста Чавдар, вярвам ще ти помогнат.Интересно ми е почувства ли разлика в резпонза след ремонта?И като обороти кога прекъсва?На студен или топъл мотор го прави? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
okops Публикувано 24 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 24 Юни 2011 Колата има ли газ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jonyto Публикувано 24 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 24 Юни 2011 Значиии...при мен е същата работа, обаче го прави само като загрее...пуска перката охлажда малко....оправя се...достига отново работната температура и отново забива муцуна...смених всичко както следва по тоците без резултат...остана ми бобината да видим, ще пиша ако има резултат Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 25 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 25 Юни 2011 Не разбрах, там където искат да ти сменят главата не премериха ли нялягания?Дебитомера какви стойности показва?..остана ми бобината да видим, ще пиша ако има резултат какви бобини ,какво не и харесваш на бобината? С тия темпове колата ще ти излезе златна.Всички реват че в сервизите само сменят части и тн....Ето пример,собственост от 11 год кола!!! непипната!!!http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=103596&st=0&p=1580238&fromsearch=1entry1580238 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dreo Публикувано 25 Юни 2011 Автор Доклад Share Публикувано 25 Юни 2011 В бош трябва да са проверили всичко. Не са ми казвали да има някакви проблеми. Няма газ! Незнам стойности. Може ли от дебитомера да работи като на 4цилиндъра? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dominator Публикувано 25 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 25 Юни 2011 При мен на малко по-друг мотор(2,2 20вт) така работеше, и то го правеше от време на време, ту е ок ту почваше да прекъсва и да не работи както трябва.Как са газовете на колата?Има ли димни сигнали? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dreo Публикувано 25 Юни 2011 Автор Доклад Share Публикувано 25 Юни 2011 Пуши много яко, но само докато прекъсва. И мирише на бензин. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dominator Публикувано 25 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 25 Юни 2011 И при мен беше така. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dreo Публикувано 25 Юни 2011 Автор Доклад Share Публикувано 25 Юни 2011 И какво и беше? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 25 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 25 Юни 2011 или дебитомер или неправилна разлика в наляганията,температурен датчик. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dreo Публикувано 25 Юни 2011 Автор Доклад Share Публикувано 25 Юни 2011 Още някой няма ли да се включи? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MeThTiCaL Публикувано 26 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 26 Юни 2011 buzzi ти стига Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dominator Публикувано 26 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 26 Юни 2011 Пробвай с друг дебитомер, ако не се оправи помпата и така... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dreo Публикувано 13 Юли 2011 Автор Доклад Share Публикувано 13 Юли 2011 Май ще излезе комутатор!От както съм го сменил вече два дни няма проблем.И се оказа, че гори(спира да работи) свеща на 1ви цилиндър. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване