Jump to content

Ремонтен комплект за хидравлична рейка


SinisteR

Recommended Posts

  • Отговори 153
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Браво брат Влад :rolleyes: Само едно не ми хареса ама карането ще е по скайпа :zustimm: Сега да видим как ще се справи с налягането и да отива при някой щастливец

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

:)

024316130-big.jpg?r=0

за толкова ми стигна повера днес... утре ако съм по свободен ще довършвам

пп: извинявам се за телефонното качество на снимката

едит: ремъка е 13-ка вместо 10-тка <_< уточнявам за да няма въпроси "що стърчи над шайбите тоя каиш" 13-ка е щото такъв ми падна пред очите :)

Редактирано от SinisteR
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пак си имал свободно време като всеки ден де <_< ама това е друга тема :)

Закачай рейката и давай да видим резултата

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Ако имах време да я бях закачил. Трябва да си направя маркуча утре. Не остана време за него <_<

Стига се бъзика с работното ми време :)

Редактирано от SinisteR
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не видях часовник,какво налягане и пусна и на кави обороти?

и при по високи обороти с колко се променя налягането ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

не видях часовник,какво налягане и пусна и на кави обороти?

и при по високи обороти с колко се променя налягането ?

Не се вижда защото липсва. Просто не остана време за него.

Вторник чакам да ми донесат друга рейка и за нейния тест ще има манометър с блок, клапан и дросел.

Оборотите са около 1200 при номинални от мотора 1440. Получи се малко понижаваща предавката. Такива шайби имах на разположение т.е. тази на помпата е идея над минималния размер за 10-тка ремък.

Редактирано от SinisteR
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

до колкото си спомням ,когато се занимавах с моите драми преди доста години,идеята за да се провери дали е в ред помпата е да се пробва на работните обороти на мотора на празен ход,тоест около 800-900,ако тогава рейката се движи леко всичко е ок.Нямам никакви съмнения че рейката е ремонтирана грешно,напротив.Идеята е че обикновено помпите се скапват,тоест при нормални обороти около 800-900 помпата дава по ниско налягане и рейката е тежка,на 1200 и нагоре е ясно че налягането е по голямо,Ако идеята е да провериш за теч , теста е това ,ако търсиш вече и лекотата на празен ход което е идеята,тогава ще ти трябва и часовник за контрол.Предполагам че със същия успех и помпата можеш да я докараш до параметри като нова. :blink: ако направиш комплект рейка + помпа,някой ще е много щастлив.

Само като си спомня ,прословутите инженери от техническия университет :flehan: ,егати мърлячите,всичките ми знания за хидравликите са от 8 -те пъти ходене и седене до тях,накрая ,се принудих сам да си поправя помпата, :hilezh: ,още работи.Езък за времето и парите само.Снимай с уредите за контрол ,да знаят хората какво се търси при ремонта. :lol:

Редактирано от buzzi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко, което написа е абсолютно вярно с малки изключения :)

Работното налягане на рейката, би трябвало да е номинално.Определя се от обратния клапан, който всъщност е и дросел. Това са само предположения и за да се установи на 100% трябва да таковам мамата на един маркуч, в който е вложен въпросния дросел обратен клапан. В този ред на мисли, манометър за теста на самата рейка не е необходим, по-скоро за проба на помпата, дали дава това което би трябвало да даде като налягане. Манометър ще сложа но най-вероятно другата седмица. Сега съм тотално претоварен в работата :) Гоня едни пускови срокове и ми се .... мамата :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Появи се вече правилната рейка :flehan:

Вече е почистена и боядисана. Има доста конструктивни разлики, спрямо тази от В3 но тях ще опиша другата седмица, като ми остане време. Сега ми предстои, покупка на комплект семеринги и О-пръстени.

пп: малко снимки на само почистената, разглобена рейка

024398060-big.jpg?r=0

024398058-big.jpg?r=0

вече е и боядисана но нямаше време да я фотна, пък и не ми се искаше да я щракам с телефона :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е хубаво де ще купя една от моргата и ще ти я пратя.

Транспорт до тебе имам всяка седмица <_<

Нито имам къде да я сваля че и да я кача. Другото е някъде по втора страница написано, що не ми се занимава.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно е и те разбирам защо не искаш.

Ама то не пречи да ти донесат една във вид за ремонт, тук ще си намеря къде и как да я сложа.

Може да донесеш такава, която става за ремонт а не с разлопана втулка, щото цената няма да ти хареса <_<

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Как се тества втулката при свалена рейка от колата?

Няма как да се тества без да се разглоби или без да разхлабиш реглажния винт и здраво да разклатиш пръта.

Ако ще ползваш втория вариянт, то начина е както следва. Реглажния винт се разхлабва или най-добре се маха, за да може да няма напрежение върху пръта.Това се прави с цел, по-лесно да разклатиш извадения до край прът и ако има луфт, да го усетиш. Аз втората рейка я взех от едно форумно купе, като на собственика имам пълно доверие че рейката е ОК <_< Утре ще я меря но за сега само на око и пръст, диагнозата е че няма износване във втулката :hilezh:

Редактирано от SinisteR
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сагата приключи успешно :bia:

Събрах вече правилната рейка и остана най-трудната част, сваляне на старата и монтаж на тази:

024468214-big.jpg?r=0

024468217-big.jpg?r=0

щракнах В3-ковата и В4-ковата рейка, на който му е интересно, да си търси разликите а такива не липсват, дори по корпуса :bia: :

024468219-big.jpg?r=0

024468221-big.jpg?r=0

024468226-big.jpg?r=0

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако не се лъжа, на едната виждам реглажен болт, на другата не. Т.е. веднага предполагам, че тази без е за Б3 а другата е за Б4. Съдя от това, че колегите писали за този болт казват, че е тегаво достъпен а като гледам снимките ще да изглежда наистина тегав за достъп докато рейката е на колата. Другото иначе изглежда еднакво.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е начи не го знам къде е, ма мани го него. Аз имах предвид другото. На тая снимка на рейката на преден план в ляво има още един болт дето на другата го няма.

024468226-big.jpg?r=0

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...