SinisteR Публикувано 19 Юли 2011 Автор Доклад Share Публикувано 19 Юли 2011 Намери се и помпа от AADУтре ако остане време, ще се захващам с направата на приличен стенд. Дано ми е останал някой манометър... здрав Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nedko555 Публикувано 19 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 19 Юли 2011 Браво брат Влад Само едно не ми хареса ама карането ще е по скайпа Сега да видим как ще се справи с налягането и да отива при някой щастливец Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SinisteR Публикувано 20 Юли 2011 Автор Доклад Share Публикувано 20 Юли 2011 (Редактирано) за толкова ми стигна повера днес... утре ако съм по свободен ще довършвампп: извинявам се за телефонното качество на снимкатаедит: ремъка е 13-ка вместо 10-тка уточнявам за да няма въпроси "що стърчи над шайбите тоя каиш" 13-ка е щото такъв ми падна пред очите Редактирано 20 Юли 2011 от SinisteR Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nedko555 Публикувано 20 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 20 Юли 2011 Пак си имал свободно време като всеки ден де ама това е друга тема Закачай рейката и давай да видим резултата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SinisteR Публикувано 20 Юли 2011 Автор Доклад Share Публикувано 20 Юли 2011 (Редактирано) Ако имах време да я бях закачил. Трябва да си направя маркуча утре. Не остана време за него Стига се бъзика с работното ми време Редактирано 20 Юли 2011 от SinisteR Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SinisteR Публикувано 21 Юли 2011 Автор Доклад Share Публикувано 21 Юли 2011 Сагата приключи пп: вече е на битака Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 21 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 21 Юли 2011 Опасен си. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SinisteR Публикувано 21 Юли 2011 Автор Доклад Share Публикувано 21 Юли 2011 Опасен си. Само за себе си. Изчаках персонала да си замине и тогава напънах помпата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 21 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 21 Юли 2011 не видях часовник,какво налягане и пусна и на кави обороти?и при по високи обороти с колко се променя налягането ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SinisteR Публикувано 21 Юли 2011 Автор Доклад Share Публикувано 21 Юли 2011 (Редактирано) не видях часовник,какво налягане и пусна и на кави обороти?и при по високи обороти с колко се променя налягането ?Не се вижда защото липсва. Просто не остана време за него.Вторник чакам да ми донесат друга рейка и за нейния тест ще има манометър с блок, клапан и дросел.Оборотите са около 1200 при номинални от мотора 1440. Получи се малко понижаваща предавката. Такива шайби имах на разположение т.е. тази на помпата е идея над минималния размер за 10-тка ремък. Редактирано 21 Юли 2011 от SinisteR Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 22 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 22 Юли 2011 (Редактирано) до колкото си спомням ,когато се занимавах с моите драми преди доста години,идеята за да се провери дали е в ред помпата е да се пробва на работните обороти на мотора на празен ход,тоест около 800-900,ако тогава рейката се движи леко всичко е ок.Нямам никакви съмнения че рейката е ремонтирана грешно,напротив.Идеята е че обикновено помпите се скапват,тоест при нормални обороти около 800-900 помпата дава по ниско налягане и рейката е тежка,на 1200 и нагоре е ясно че налягането е по голямо,Ако идеята е да провериш за теч , теста е това ,ако търсиш вече и лекотата на празен ход което е идеята,тогава ще ти трябва и часовник за контрол.Предполагам че със същия успех и помпата можеш да я докараш до параметри като нова. ако направиш комплект рейка + помпа,някой ще е много щастлив.Само като си спомня ,прословутите инженери от техническия университет ,егати мърлячите,всичките ми знания за хидравликите са от 8 -те пъти ходене и седене до тях,накрая ,се принудих сам да си поправя помпата, ,още работи.Езък за времето и парите само.Снимай с уредите за контрол ,да знаят хората какво се търси при ремонта. Редактирано 22 Юли 2011 от buzzi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SinisteR Публикувано 22 Юли 2011 Автор Доклад Share Публикувано 22 Юли 2011 Всичко, което написа е абсолютно вярно с малки изключения Работното налягане на рейката, би трябвало да е номинално.Определя се от обратния клапан, който всъщност е и дросел. Това са само предположения и за да се установи на 100% трябва да таковам мамата на един маркуч, в който е вложен въпросния дросел обратен клапан. В този ред на мисли, манометър за теста на самата рейка не е необходим, по-скоро за проба на помпата, дали дава това което би трябвало да даде като налягане. Манометър ще сложа но най-вероятно другата седмица. Сега съм тотално претоварен в работата Гоня едни пускови срокове и ми се .... мамата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SinisteR Публикувано 27 Юли 2011 Автор Доклад Share Публикувано 27 Юли 2011 Появи се вече правилната рейка Вече е почистена и боядисана. Има доста конструктивни разлики, спрямо тази от В3 но тях ще опиша другата седмица, като ми остане време. Сега ми предстои, покупка на комплект семеринги и О-пръстени.пп: малко снимки на само почистената, разглобена рейкавече е и боядисана но нямаше време да я фотна, пък и не ми се искаше да я щракам с телефона Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SunShine Публикувано 28 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 28 Юли 2011 Намери още една, ако ли не лично ще се разходя до теб да махнеш моята и да сложиш тая.След като я ремонтираш естествено Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SinisteR Публикувано 28 Юли 2011 Автор Доклад Share Публикувано 28 Юли 2011 Да но тая си е лично за моя кошер Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SunShine Публикувано 28 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 28 Юли 2011 Е хубаво де ще купя една от моргата и ще ти я пратя.Транспорт до тебе имам всяка седмица Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SinisteR Публикувано 28 Юли 2011 Автор Доклад Share Публикувано 28 Юли 2011 Е хубаво де ще купя една от моргата и ще ти я пратя.Транспорт до тебе имам всяка седмица Нито имам къде да я сваля че и да я кача. Другото е някъде по втора страница написано, що не ми се занимава. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SunShine Публикувано 28 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 28 Юли 2011 Ясно е и те разбирам защо не искаш.Ама то не пречи да ти донесат една във вид за ремонт, тук ще си намеря къде и как да я сложа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SinisteR Публикувано 28 Юли 2011 Автор Доклад Share Публикувано 28 Юли 2011 Ясно е и те разбирам защо не искаш.Ама то не пречи да ти донесат една във вид за ремонт, тук ще си намеря къде и как да я сложа.Може да донесеш такава, която става за ремонт а не с разлопана втулка, щото цената няма да ти хареса Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SunShine Публикувано 28 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 28 Юли 2011 Как се тества втулката при свалена рейка от колата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SinisteR Публикувано 28 Юли 2011 Автор Доклад Share Публикувано 28 Юли 2011 (Редактирано) Как се тества втулката при свалена рейка от колата?Няма как да се тества без да се разглоби или без да разхлабиш реглажния винт и здраво да разклатиш пръта. Ако ще ползваш втория вариянт, то начина е както следва. Реглажния винт се разхлабва или най-добре се маха, за да може да няма напрежение върху пръта.Това се прави с цел, по-лесно да разклатиш извадения до край прът и ако има луфт, да го усетиш. Аз втората рейка я взех от едно форумно купе, като на собственика имам пълно доверие че рейката е ОК Утре ще я меря но за сега само на око и пръст, диагнозата е че няма износване във втулката Редактирано 28 Юли 2011 от SinisteR Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SinisteR Публикувано 2 Август 2011 Автор Доклад Share Публикувано 2 Август 2011 Сагата приключи успешно Събрах вече правилната рейка и остана най-трудната част, сваляне на старата и монтаж на тази:щракнах В3-ковата и В4-ковата рейка, на който му е интересно, да си търси разликите а такива не липсват, дори по корпуса : Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MeThTiCaL Публикувано 2 Август 2011 Доклад Share Публикувано 2 Август 2011 Ако не се лъжа, на едната виждам реглажен болт, на другата не. Т.е. веднага предполагам, че тази без е за Б3 а другата е за Б4. Съдя от това, че колегите писали за този болт казват, че е тегаво достъпен а като гледам снимките ще да изглежда наистина тегав за достъп докато рейката е на колата. Другото иначе изглежда еднакво. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SinisteR Публикувано 2 Август 2011 Автор Доклад Share Публикувано 2 Август 2011 Реглажния винт е посочен с червена стрелка т.е. и двете си го имат Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MeThTiCaL Публикувано 2 Август 2011 Доклад Share Публикувано 2 Август 2011 Е начи не го знам къде е, ма мани го него. Аз имах предвид другото. На тая снимка на рейката на преден план в ляво има още един болт дето на другата го няма. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване