Jump to content

Странен шум при ауди В6 1,9 ТДИ


Audi A4 Avant

Recommended Posts

Здравейте, днес се прибирам от летен отпуск към София и се случи нещо с колата. Около Пазарджик по автомагистрала Тракия в посока София ме застигна пороен дъжд. Всичко си беше ок, карах със скорост, съобразена с пътните условия в момента. На няколко пъти влизах в огромни локви по магистралата, които направо изместваха автомобила от пътя,но всички сме свикнали с това, нали живеем и шофираме в България все пак!!! :bia:. Както и да е, това са подробности, но на влизане във София на правата отсечка преди караулката на "Църна маца" дъжда спря,съответно шума от пътната настилка изчезна и тогава усетих проблема с моето ауди. Когато подам газ например на втора предавка и идва момента да превключа на трета,се чува един странен шум като че ли изпуща от някъде въздух, ама се чува много силно и това всеки път без значение на коя скорост искам да превключа. Шума е толкова силен като този който издава климатроника, когато навън е много топло и запалиш колата за първи път и изчакаш докато стигне определените градуси, които си му задал. Много странно, за първи път ми се случва подобно нещо. На празен ход, когато форсирам автомобила нищо не се чува, а само когато е на скорост и се движи. Чудя се дали е свързано с локвите по магистралата които газих, защото след това се получи проблема, дали е възможно нещо да се е намокрило и от това да е свистенето. Помагайте колеги, благодаря предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Звучи ми като на пробив в маркуч свързан с турбо системата.Като нищо от някоя локва водната струя да е повлияла негативно на маркуч около интеркулера защото той е ниско долу между бронята и подкалника.

Аз имах същия проблем с шум от свистящ въздух, но и колата се спъна много.Оказа се че е сцепен маркуча между ЕГР-а и интеркулера.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако го чуваш когато колата е под товар, демек като даваш газ е много втзможно от водната струя да се е закъсал или извадил някой маркуч по турбопътищата, вдигнете я на подемник и разгледай маркучите, ако има пробив някъде ще е омаслено около самата дупка, това е което ми хрумва

Редактирано от ghostdog
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е проблем по турбо пътищата със закъсан или изваден маркуч,не би ли следвало да му влиза в сервизен режим?

Всъщност колега ти най-вероятно си карал някакви километри на магистралата с този проблем.Усети ли я да забива към 120км/ч или ги подминава без проблем?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Звучи ми като на пробив в маркуч свързан с турбо системата.Като нищо от някоя локва водната струя да е повлияла негативно на маркуч около интеркулера защото той е ниско долу между бронята и подкалника.

Аз имах същия проблем с шум от свистящ въздух, но и колата се спъна много.Оказа се че е сцепен маркуча между ЕГР-а и интеркулера.

[/quo

Здравейте отново. Днес посетих оторизиран сервиз и се оказа, че е спукан маркуч за високото налягане от турбината. Колата губи по малко мощност и пуши по-вече отзад от колкото трябва. А този прословут маркуч го няма в наличност и го поръчах, ама да ви кажа ,че струва доста цифра............. :zustimm:.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тя турбината маркуч за ниско налягане няма, кажи точно кой маркуч е скупан и защо не го смени с тунингов вместо с оригинален, щеше да ти излезне много по-евтино

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...