Jump to content

Копче за контрол на фаровете


babatonka

Recommended Posts

Здравейте. Сдобих се с ауди а4 б6. Искам да попитам как точно функционира ключът за включване на фаровете. При мойта има положение къси светлини и включени всички светлини(къси с фарове за мъгла и отзад стоп за мъгла) и като ги включа, после не мога да спра фаровете дори и в положение 0. Копчето се дърпа навън, но не знам каква роля играе това? Благодаря предварително

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, но при мен се включват и без да го дърпам, пък има май и две нива на дърпане. Другото, което е , че фаровете веднъж включени(къси и отзад габаритите) , не се изключват при връщане в положение 0. Имам проблем с копчето сигурно... Някой да има представа дали е ремонтируемо или се сменя целия контролер, ако има такъв?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При Б6-ците това копче дава дефекти много често, така че вариантът с втора употреба не е удачен.На моето при включване на габаритите се включваха и късите смених го с ново и няма проблем.Като го сменяш най-добре си вземи от Порше по номер на шаси, защото външно са едни и същи, но според последните букви имат различни функции.Някъде около 180-200лв струва нов ключ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Също да попитам как мога да почистя лупите на фаровете отвътре, понеже фаровете са чисти, но светят слабо?

Редактирано от babatonka
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Натискаш навътре, завърташ леко надясно и дърпаш-така се вади ключа, а за фаровете ето този колега ги лекува много добре.Моите светнаха като чисто нови. <_<

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Такам, смених си копчето с ново от Порше Ауди магазина. Честно да си призная - трудно ми се откъснаха 200 лв за копче, приличащо на ключа за включване на котлоните на готварската печка, обаче като го сложих и забравих бързо дадените пари, защото старото беше изтъркано и не светеха в зелено и оранжево индикаторите за светлините за мъгла съответно за отпред и отзад на копчето. Друго , което е ,че регулирането на фаровете не ми работеше коректно(само на контакт на незапален мотор работеше) и освен това като давах на габарити, ми примигваха постоянно, а с това си светят постоянно непрекъснато! Изобщо "Ебаси кефа"! :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тоест кеф цена няма, кажи го на тънкачите дето все мрънкат че ауди била скъпа за поддръжка марка, или както се казваше в един филм(перифразирано), -"копче, ама скъпо, скъпо, ама копче!":respekt:

Редактирано от NIKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Преди имах Ауди 80 б4 , на което цените за обслужване и ремонти бяха много по-ниски, но онова си беше 94-та година дърто, а това вози различно, звучи различно, мирише различно, усеща се различно е няма как и поддръжката му да не е различна! Все пак е доста по-ново Ауди !

Редактирано от babatonka
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...